Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Czaplinek: Zakup samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim - fabrycznie nowy / rok produkcji 2008.
Numer ogłoszenia: 211742 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Czaplinku , Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 375-50-31, fax. 0-94 3754361.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.czaplinek.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim - fabrycznie nowy / rok produkcji 2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Samochód - oryginalne Kombi 9 osobowe podwyższone /ROK PRODUKCJI 2008 Homologacja auta osobowego 9 miejscowego Homologacja auta do przewozu osób niepełnosprawnych Rodzaj paliwa - olej napędowy Lakier - srebrny metalik Moc silnika nie mniej niż 100 KM Skrzynia - manualna 6-biegowa ABS Alarm antywłamaniowy Opony letnie na felgach aluminiowych Opony zimowe na obręczach stalowych Pełne koło zapasowe z felgą stalową Lusterka zewnętrzne sterowane i ogrzewane elektrycznie Lusterko wsteczne wewnętrzne Trzecie światło hamowania Reflektory halogenowe Światła przeciwmgielne halogenowe przednie Światło do jazdy dziennej włączane automatycznie Oświetlenia wnętrza z tyłu Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz Drzwi przesuwane z jednej strony Klapa tylna lub drzwi skrzydełkowe Okno nie otwierane środkowe po prawej i po lewej stronie Okno w klapie -drzwiach tylnych w wycieraczką i spryskiwaczem Szyby pojazdu izotermiczne Dmuchawa powietrza cichobieżna Klimatyzacja o zwiększonej wydajnośći Siedzenie kierowcy regulowane Hak holowniczy (tył) Mocowanie dwóch rzędów siedzeń z szybką blokadą Wspomaganie układu kierowniczego Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera Uchwyty do mocowania ładunku Pełna tapicerka przedziału pasażerskiego II wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewem na przedział pasażerski Układ wewnętrznego obiegu Radio CD z MP3 z instalacją radiową i głośnikami oraz wejścia USB i AUX na przednim panelu Gniazdo elektryczne 12 V Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy Obrotomierz elektroniczny Nawigacja satelitarna + aktualna mapa Polski i Europy Centralny zamek sterowany pilotem Auto alarm Zestaw narzędzi fabrycznych Zestaw głośnomówiący do telefonu GSM Przygotowanie do montażu telefonu komórkowego Apteczka Kolor podłogi do uzgodnienia z Zamawiającym Pokrowce na siedzenia- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: 1. Siedzenie szybko demontowane 2. Szyny wzdłuż mocujące 1 wózek w podłodze 3. Komplet pasów do mocowania 1 wózka 4. Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku 5. Najazdy teleskopowe aluminiowe z powłoką antypoślizgowe umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu 6. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem (inwalidzi) , napis (Dofinansowano ze środków PFRON) oraz logo PFRON.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie prowadzonej działalności wykonali min. 1 dostawę o charakterze przedmiotowego zamówienia i wartości 100.000 zł. brutto, potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym. Dokonywanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykonać minimum 1 dostawę o wartości 100.000 złotych brutto, potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 3
ul. Rynek 6
78-550 Czaplinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 7 ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, specjalnie przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich - obszar D
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU (8-MIO OSOBOWEGO) PRZYSTOSOWANEGO DO TRANSPORTU JEDNEJ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ PORUSZAJĄCEJ SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- dostawa pojazdu typu minibus 8 osobowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.