eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › świadczenie usług w zakresie zarządzania, wdrażania i kierowania projektem pn. Budowa Urzędu Celnego oraz Oddziału celnego wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem oraz rozbudowa budynku Izby Celnej w Białej Podlaskiej - współfinansowanego z Norwes

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Biała Podlaska: świadczenie usług w zakresie zarządzania, wdrażania i kierowania projektem pn. Budowa Urzędu Celnego oraz Oddziału celnego wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem oraz rozbudowa budynku Izby Celnej w Białej Podlaskiej - współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego i budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 211937 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, fax. 083 3443397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie zarządzania, wdrażania i kierowania projektem pn. Budowa Urzędu Celnego oraz Oddziału celnego wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem oraz rozbudowa budynku Izby Celnej w Białej Podlaskiej - współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego i budżetu państwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres realizacji projektu usług w zakresie zarządzania, wdrażania i kierowania projektem pn.: Budowa Urzędu Celnego oraz Oddziału celnego wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem oraz rozbudowa budynku Izby Celnej w Białej Podlaskiej (współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego i budżetu państwa) w tym m.in.: zarządzania, doradztwa, monitorowania, rozliczania, przygotowywania pism i wystąpień do instytucji pośredniczącej, sporządzania dokumentów dotyczących raportowania i sprawozdawczości związanych z obsługą realizacji projektu zgodnie z warunkami i zasadami określonymi przez Norweski Mechanizm Finansowy współfinansujący projekt na zasadach i warunkach szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.00 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a) nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, c) spełniają wszystkie warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się realizacją usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym niniejszy przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zrealizowane usługi zostały wykonane należycie. Należy wykazać się co najmniej dwoma usługami, które dotyczyły zarządzania i rozliczania podobnego projektu (w zakresie zrealizowanych obiektów kubaturowych z zagospodarowaniem terenu oraz ich wyposażenia) współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej lub innych zagranicznych źródeł pomocowych oraz budżetu państwa o łącznej wartości projektów równej lub wyższej od kwoty 37 mln zł. brutto (w tym rozliczenia finansowego i sprawozdawczości). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda załączenia przez wykonawcę do składanej oferty, następujących oświadczeń i dokumentów: 1. dokumenty: 1) aktualny na dzień otwarcia oferty odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących kierowania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków wspólnotowych UE bądź innych zagranicznych źródeł finansowania oraz budżetu państwa w zakresie zrealizowanych obiektów kubaturowych z zagospodarowaniem terenu oraz ich wyposażenia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. 2. oświadczenia: 1) podpisane oświadczenie Wykonawcy lub Wykonawców o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ww. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2) wykonawcy występujący wspólnie oraz wykonawca którego reprezentuje w jego imieniu inna osoba, oprócz wyżej wymienionych dokumentów winni złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Północna 19 , 21-500 Biała Podlaska..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Północna 19 , 21-500 Biała Podlaska , Pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.