eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat pracy w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Katowice: Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 21194 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach , ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6041208, faks 032 6041250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat pracy w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów, wymienionych w załącznikach nr 3a, 3b, 3c i 3d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w częściach przez okres od zawarcia umowy do 31.12.2009 r., na podstawie cząstkowych zleceń składanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego, za pomocą internetowego systemu zamówień. Zamówienie należy zrealizować w następnym dniu roboczym, a w uzasadnionych przypadkach nie później niż 3-ego dnia roboczego, licząc od dnia następującego po dniu, w którym złożono zamówienie. Wykonawca musi posiadać dostęp do internetowego systemu zamówień i kontrolowania budżetu (tj. stanu wykorzystania umowy w danym momencie, możliwości definiowania limitów wydatków za dowolne okresy i śledzenie historii zamówień), zabezpieczonego przy logowaniu protokołem SSL 128 bitów, przy czym dostęp dla zamawiającego do systemu kontrolowania budżetu ma być uruchomiony nie później niż na dzień podpisania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. Wykonawca powinien ponadto posiadać stronę internetową z pełnym oferowanym asortymentem, dostępnym on-line. Dostawa obejmuje przywóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia na wyznaczone miejsce, w godzinach urzędowania zamawiającego, tj. od 7.30 do 15.30. Koszty dostawy przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba zamawiającego, tj. 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29 - z zastrzeżeniem podziału dostaw papieru do drukarek, kopiarek i faksów (zgodnie z tabelą pomocniczą w załączniku nr 3d do siwz), który dostarczany będzie również do siedzib Oddziałów zamawiającego, tj. do: - Oddziału w Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała, - Oddziału w Częstochowie, ul. Warszawska 30, 42-200 Częstochowa, - Oddziału w Gliwicach, ul. Mitręgi 2, 44-100 Gliwice, - Oddziału w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik, - Oddziału w Zawierciu, ul. Okólna 10, 42-400 Zawiercie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w siwz (potwierdzających spełnienie wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz: * w celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej); jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 5 do siwz; * w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - § 3 ust. 1 rozporządzenia: 3) fotografie (w formie kolorowego wydruku) wybranych artykułów z przedmiotu zamówienia, które są oznaczone w załącznikach nr 3a, 3b i 3d do siwz symbolem gwiazdki (*) w kolumnie zawierającej jednostkę miary (j.m.). Każdą fotografię należy oznaczyć numerem zgodnym z numerem pozycji danego artykułu w załączniku nr 3a, 3b lub 3d do siwz. 2. Dokument, o którym mowa w pkt 1.1 ma być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej: jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1 należy zastąpić go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 1.2 ma być załączony do oferty w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz. Zamawiający dopuszcza, by wszystkie dokumenty były załączone do oferty w formie oryginałów. 5. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp: a) warunek wskazany w pkt 1.3 mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego, b) dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 - 1.2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/04_oip_katowice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29, pok. nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.