eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat pracy w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Katowice: Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 65424 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21194 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6041208, faks 032 6041250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów, wymienionych w załącznikach nr 3a, 3b, 3c i 3d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w częściach przez okres od zawarcia umowy do 31.12.2009 r., na podstawie cząstkowych zleceń składanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego, za pomocą internetowego systemu zamówień. Zamówienie należy zrealizować w następnym dniu roboczym, a w uzasadnionych przypadkach nie później niż 3-ego dnia roboczego, licząc od dnia następującego po dniu, w którym złożono zamówienie. Wykonawca musi posiadać dostęp do internetowego systemu zamówień i kontrolowania budżetu (tj. stanu wykorzystania umowy w danym momencie, możliwości definiowania limitów wydatków za dowolne okresy i śledzenie historii zamówień), zabezpieczonego przy logowaniu protokołem SSL 128 bitów, przy czym dostęp dla zamawiającego do systemu kontrolowania budżetu ma być uruchomiony nie później niż na dzień podpisania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. Wykonawca powinien ponadto posiadać stronę internetową z pełnym oferowanym asortymentem, dostępnym on-line. Dostawa obejmuje przywóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia na wyznaczone miejsce, w godzinach urzędowania zamawiającego, tj. od 7.30 do 15.30. Koszty dostawy przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba zamawiającego, tj. 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29 - z zastrzeżeniem podziału dostaw papieru do drukarek, kopiarek i faksów (zgodnie z tabelą pomocniczą w załączniku nr 3d do siwz), który dostarczany będzie również do siedzib Oddziałów zamawiającego, tj. do: - Oddziału w Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała, - Oddziału w Częstochowie, ul. Warszawska 30, 42-200 Częstochowa, - Oddziału w Gliwicach, ul. Mitręgi 2, 44-100 Gliwice, - Oddziału w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik, - Oddziału w Zawierciu, ul. Okólna 10, 42-400 Zawiercie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 125477.58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIUROMARKET 2 Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 125477.58
  • Oferta z najniższą ceną: 125477.58 oferta z najwyższą ceną: 125477.58
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.