Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Lublin: Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemów Mdok i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach Mdok i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT
Numer ogłoszenia: 212007 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemów Mdok i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach Mdok i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dla części I:
1. Rozszerzenie posiadanej przez Zamawiającego licencji na System Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok.
2. Świadczenie asysty technicznej systemu Mdok.
W ramach usługi asysty technicznej systemu Mdok Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok, a w szczególności:
1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy dwudniowego szkolenia dla administratorów systemu Mdok w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy;
3) modyfikacji systemu Mdok w terminie:
a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
4) aktualizacji systemu Mdok z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami;
5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej systemu Mdok -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian;
6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu Mdok przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę;
7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu Mdok -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia;
8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmiany;
9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu Mdok;
10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu Mdok, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu Mdok;
12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu Mdok; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych funkcjonalności lub rozszerzeń systemu Mdok, a także nowych rozwiązań technologicznych;
14) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z systemami: KSAT i SOWA -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje;
15) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z innymi programami i systemami wskazanymi przez Zamawiającego;
16) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego jednodniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po każdej zmianie wersji systemu Mdok -- w terminie 14 dni od dokonania zmian.
3. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie Mdok:
1) przygotowanie metryk spraw -- zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
2) przygotowanie funkcjonalności składania podpisu kwalifikowanego;
3) możliwość przywracania zamkniętych wątków spraw;
4) możliwość przejmowania wątków spraw przez przełożonego;
5) rozbudowanie formularzy o pola wielokrotne;
6) możliwość przypisania JRWA i komórek organizacyjnych dla dokumentów nie tworzących akt sprawy;
7) opcja oznaczenia dokumentów inicjujących i zamykających sprawę;
8) wyszukiwanie i sporządzanie listy przesyłek bez pełnego odwzorowania cyfrowego;
9) umożliwienie wybierania adresatów dekretacji z drzewa komórek organizacyjnych;
10) przełączanie trybu podpisywania (kartą lub certyfikatem wewnętrznym) w oknie podpisywania;
11) wyświetlanie przy kursorze myszy liczby zaznaczanych pozycji;
12) możliwość określenia sposobu załatwienia zakańczanej sprawy;
13) możliwość tworzenia listy dla gońców z adresatów usuniętych z listy pierwotnej;
14) udostępnianie sprawy z określeniem jaka cześć dokumentacji ma zostać udostępniona;
15) wprowadzenie dodatkowych metadanych dla dokumentu: brak pełnego odwzorowania cyfrowego, typ nośnika.
4. Przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku realizacją przedmiotu zamówienia.
Dla części II:
1. Świadczenie asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, DM.
W ramach usługi asysty technicznej systemu KSAT Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT, a w szczególności:
1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy trzydniowego szkolenia dla administratorów systemu KSAT oraz jednodniowego szkolenia dla administratorów bazy danych w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy;
3) modyfikacji systemu KSAT w terminie:
a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
4) aktualizacji systemu KSAT z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami;
5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej modułu systemu KSAT -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian;
6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu KSAT przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę;
7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu KSAT -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia;
8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmian;
9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu KSAT;
10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu KSAT, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu KSAT;
12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu KSAT; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT, a także nowych rozwiązań technologicznych;
14) dostosowywania systemu KSAT w celu wymiany danych z systemem Mdok -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje.
2. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie KSAT:
1) umożliwienie wydruków informacji o działkach, budynkach i lokalach z pliku SWDE;
2) stworzenie w module EWD rejestru zaświadczeń wydawanych mieszkańcom w związku ze zmianami adresowymi, wraz z możliwością przeglądania rejestru i wykonywania raportów.
3. Wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT:
1) skonfigurowanie nowego rejonu dla księgowości podatkowej (rejon 28);
2) skonfigurowanie dekretacji do księgi głównej dokumentów z modułu MAJ w zakresie ewidencji GRUNTY;
3) poprawienie tabeli skojarzeń kontrahentów i adresów wykorzystywanej przy imporcie rachunków geodezyjnych z sytemu OŚRODEK;
4) wykonanie kopii bazy danych systemu KSAT dla celów testowych i szkoleniowych, wraz z przygotowaniem dokumentacji tego procesu.
4. Przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku realizacją przedmiotu zamówienia
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 72.26.20.00-9, 72.26.50.00-0, 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
dla części I: 8.000 zł
dla części II: 4.000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I:
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej dwóch usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie -- polegających na świadczeniu dla urzędu gminy liczącego co najmniej 500 pracowników, przez co najmniej jeden rok, serwisu systemu Mdok obejmującego w szczególności: zapewnienie ciągłości funkcjonowania i dostosowywanie do przepisów prawa oraz doradztwo.
Dla części II:
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej dwóch usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie -- polegających na świadczeniu dla urzędu gminy liczącego co najmniej 500 pracowników, przez co najmniej jeden rok, serwisu systemu KSAT (w zakresie co najmniej pięciu jego modułów) obejmującego w szczególności: zapewnienie ciągłości funkcjonowania i dostosowywanie do przepisów prawa oraz doradztwo
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na wniosek nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca -- w przypadku osób fizycznych.
4. Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być:
4.1 Zaadresowana: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 3
4.2. Oznakowany: Wniosek - Rozszerzenie licencji na system MDOK, świadczenie asysty technicznej systemów MDOK i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach MDOK i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT- Nr sprawy: ZP-P-I.271.3.2.2012. z dopiskiem: Nie otwierać przed upływem terminu składania wniosków.
4.3. Opatrzony nazwą i dokładnym adresem wykonawcy.
5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
7. Wniosek, o którym mowa w pkt. 1 winien być złożony w formie pisemnej oraz winien być podpisany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, a w przypadku osób fizycznych przez wykonawcę albo przez osobę umocowaną przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniosek winien być podpisany przez pełnomocnika.
8. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2. i 3. powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. -- Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2008 roku Nr 189, poz. 1158 z późn. zm.).
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane w pkt III.4.1) oraz dokumenty wymagane w pkt III.4.1) winny być złożone wspólnie przez wykonawców.
9.2. dokumenty wymagane w pkt III.4.2) winien złożyć każdy wykonawca.
10. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymagane w pkt III.4.1) oraz dokumenty, o których mowa w pkt 5. winny być składane w formie oryginału.
11. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1), III.4.2), III.4.3) winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę -- poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci (za zgodność z oryginałem).
12. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
13. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
1. Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, za wykazanie każdej usługi wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie, która polegała na:
dla części I:
świadczeniu dla urzędu gminy liczącego co najmniej 500 pracowników, przez co najmniej jeden rok serwisu systemu Mdok, obejmującego w szczególności: zapewnienie ciągłości funkcjonowania i dostosowywanie do przepisów prawa oraz doradztwo -- uzyska 1 pkt;
dla części II:
świadczeniu dla urzędu gminy liczącego co najmniej 500 pracowników, przez co najmniej jeden rok serwisu systemu KSAT (w zakresie co najmniej pięciu jego modułów), obejmującego w szczególności: zapewnienie ciągłości funkcjonowania i dostosowywanie do przepisów prawa oraz doradztwo -- uzyska 1 pkt.
Dla części I oraz dla części II:
2. Wykonawca może korzystać z zasobów podmiotów trzecich wyłącznie do wykazania spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie uwzględniał potencjału podmiotów trzecich w punktacji przyznanej w ramach ocen spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza powołania się na doświadczenie czy wiedzę innego podmiotu w przypadku gdy ma to służyć otrzymaniu przez wykonawcę większej liczby punktów, a w konsekwencji wyższej pozycji w rankingu wykonawców.
3. Jeżeli wpłynie mniej niż 4 wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub warunki udziału w postępowaniu będzie spełniało mniej niż 4 wykonawców, w wyniku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wszyscy wykonawcy otrzymają maksymalne oceny spełniania tych warunków.
4. W przypadku, gdy pozycję 3. w rankingu zajmie dwóch lub więcej wykonawców z równą liczbą punktów, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wykonawców zajmujących w rankingu pozycje 1--2 oraz wszystkich wykonawców zajmujących w rankingu pozycję 3
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostaną opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zgodnie z art. 57 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 12:30, miejsce:
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, 20-080 Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemu Mdok, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie Mdok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozszerzenie posiadanej przez Zamawiającego licencji na System Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok.
2. Świadczenie asysty technicznej systemu Mdok.
W ramach usługi asysty technicznej systemu Mdok Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok, a w szczególności:
1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy dwudniowego szkolenia dla administratorów systemu Mdok w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy;
3) modyfikacji systemu Mdok w terminie:
a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
4) aktualizacji systemu Mdok z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami;
5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej systemu Mdok -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian;
6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu Mdok przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę;
7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu Mdok -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia;
8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmiany;
9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu Mdok;
10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu Mdok, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu Mdok;
12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu Mdok; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych funkcjonalności lub rozszerzeń systemu Mdok, a także nowych rozwiązań technologicznych;
14) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z systemami: KSAT i SOWA -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje;
15) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z innymi programami i systemami wskazanymi przez Zamawiającego;
16) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego jednodniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po każdej zmianie wersji systemu Mdok -- w terminie 14 dni od dokonania zmian.
3. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie Mdok:
1) przygotowanie metryk spraw -- zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
2) przygotowanie funkcjonalności składania podpisu kwalifikowanego;
3) możliwość przywracania zamkniętych wątków spraw;
4) możliwość przejmowania wątków spraw przez przełożonego;
5) rozbudowanie formularzy o pola wielokrotne;
6) możliwość przypisania JRWA i komórek organizacyjnych dla dokumentów nie tworzących akt sprawy;
7) opcja oznaczenia dokumentów inicjujących i zamykających sprawę;
8) wyszukiwanie i sporządzanie listy przesyłek bez pełnego odwzorowania cyfrowego;
9) umożliwienie wybierania adresatów dekretacji z drzewa komórek organizacyjnych;
10) przełączanie trybu podpisywania (kartą lub certyfikatem wewnętrznym) w oknie podpisywania;
11) wyświetlanie przy kursorze myszy liczby zaznaczanych pozycji;
12) możliwość określenia sposobu załatwienia zakańczanej sprawy;
13) możliwość tworzenia listy dla gońców z adresatów usuniętych z listy pierwotnej;
14) udostępnianie sprawy z określeniem jaka cześć dokumentacji ma zostać udostępniona;
15) wprowadzenie dodatkowych metadanych dla dokumentu: brak pełnego odwzorowania cyfrowego, typ nośnika.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.92.00.00-3, 72.26.20.00-9, 72.26.30.00-6, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie asysty technicznej systemu KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, DM.
W ramach usługi asysty technicznej systemu KSAT Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT, a w szczególności:
1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy trzydniowego szkolenia dla administratorów systemu KSAT oraz jednodniowego szkolenia dla administratorów bazy danych w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy;3) modyfikacji systemu KSAT w terminie:
a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
4) aktualizacji systemu KSAT z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami;
5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej modułu systemu KSAT -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian;
6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu KSAT przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę;
7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu KSAT -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia;
8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmian;
9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu KSAT;
10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu KSAT, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu KSAT;
12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu KSAT; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT, a także nowych rozwiązań technologicznych;
14) dostosowywania systemu KSAT w celu wymiany danych z systemem Mdok -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje.
2. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie KSAT:
1) umożliwienie wydruków informacji o działkach, budynkach i lokalach z pliku SWDE;
2) stworzenie w module EWD rejestru zaświadczeń wydawanych mieszkańcom w związku ze zmianami adresowymi, wraz z możliwością przeglądania rejestru i wykonywania raportów.
3. Wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT:
1) skonfigurowanie nowego rejonu dla księgowości podatkowej (rejon 28);
2) skonfigurowanie dekretacji do księgi głównej dokumentów z modułu MAJ w zakresie ewidencji GRUNTY;
3) poprawienie tabeli skojarzeń kontrahentów i adresów wykorzystywanej przy imporcie rachunków geodezyjnych z sytemu OŚRODEK;
4) wykonanie kopii bazy danych systemu KSAT dla celów testowych i szkoleniowych, wraz z przygotowaniem dokumentacji tego procesu.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00-9, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogoźno"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Recz" w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż" - zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu - serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej - (3).
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zakrzew"
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Kolneński
więcej: Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.