To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Lublin: Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemów Mdok i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach Mdok i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT - 2 części
Numer ogłoszenia: 5074 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212007 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemów Mdok i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach Mdok i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT - 2 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dla części I: 1. Rozszerzenie posiadanej przez Zamawiającego licencji na System Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok. 2. Świadczenie asysty technicznej systemu Mdok. W ramach usługi asysty technicznej systemu Mdok Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok, a w szczególności: 1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy dwudniowego szkolenia dla administratorów systemu Mdok w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym; 2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy; 3) modyfikacji systemu Mdok w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 4) aktualizacji systemu Mdok z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami; 5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej systemu Mdok -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian; 6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu Mdok przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę; 7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu Mdok -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia; 8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmiany; 9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu Mdok; 10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu Mdok, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych; 11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu Mdok; 12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu Mdok; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności; 13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych funkcjonalności lub rozszerzeń systemu Mdok, a także nowych rozwiązań technologicznych; 14) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z systemami: KSAT i SOWA -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje; 15) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z innymi programami i systemami wskazanymi przez Zamawiającego; 16) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego jednodniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po każdej zmianie wersji systemu Mdok -- w terminie 14 dni od dokonania zmian. 3. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie Mdok: 1) przygotowanie metryk spraw -- zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 2) przygotowanie funkcjonalności składania podpisu kwalifikowanego; 3) możliwość przywracania zamkniętych wątków spraw; 4) możliwość przejmowania wątków spraw przez przełożonego; 5) rozbudowanie formularzy o pola wielokrotne; 6) możliwość przypisania JRWA i komórek organizacyjnych dla dokumentów nie tworzących akt sprawy; 7) opcja oznaczenia dokumentów inicjujących i zamykających sprawę; 8) wyszukiwanie i sporządzanie listy przesyłek bez pełnego odwzorowania cyfrowego; 9) umożliwienie wybierania adresatów dekretacji z drzewa komórek organizacyjnych; 10) przełączanie trybu podpisywania (kartą lub certyfikatem wewnętrznym) w oknie podpisywania; 11) wyświetlanie przy kursorze myszy liczby zaznaczanych pozycji; 12) możliwość określenia sposobu załatwienia zakańczanej sprawy; 13) możliwość tworzenia listy dla gońców z adresatów usuniętych z listy pierwotnej; 14) udostępnianie sprawy z określeniem jaka cześć dokumentacji ma zostać udostępniona; 15) wprowadzenie dodatkowych metadanych dla dokumentu: brak pełnego odwzorowania cyfrowego, typ nośnika. 4. Przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku realizacją przedmiotu zamówienia. Dla części II: 1. Świadczenie asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, DM. W ramach usługi asysty technicznej systemu KSAT Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT, a w szczególności: 1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy trzydniowego szkolenia dla administratorów systemu KSAT oraz jednodniowego szkolenia dla administratorów bazy danych w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym; 2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy; 3) modyfikacji systemu KSAT w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 4) aktualizacji systemu KSAT z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami; 5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej modułu systemu KSAT -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian; 6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu KSAT przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę; 7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu KSAT -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia; 8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmian; 9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu KSAT; 10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu KSAT, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych; 11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu KSAT; 12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu KSAT; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności; 13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT, a także nowych rozwiązań technologicznych; 14) dostosowywania systemu KSAT w celu wymiany danych z systemem Mdok -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje. 2. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie KSAT: 1) umożliwienie wydruków informacji o działkach, budynkach i lokalach z pliku SWDE; 2) stworzenie w module EWD rejestru zaświadczeń wydawanych mieszkańcom w związku ze zmianami adresowymi, wraz z możliwością przeglądania rejestru i wykonywania raportów. 3. Wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT: 1) skonfigurowanie nowego rejonu dla księgowości podatkowej (rejon 28); 2) skonfigurowanie dekretacji do księgi głównej dokumentów z modułu MAJ w zakresie ewidencji GRUNTY; 3) poprawienie tabeli skojarzeń kontrahentów i adresów wykorzystywanej przy imporcie rachunków geodezyjnych z sytemu OŚRODEK; 4) wykonanie kopii bazy danych systemu KSAT dla celów testowych i szkoleniowych, wraz z przygotowaniem dokumentacji tego procesu. 4. Przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku realizacją przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemu Mdok, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie Mdok
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa S.A., ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 270600,00
Oferta z najniższą ceną: 270600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 270600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie asysty technicznej systemu KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa S.A., ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 201006,60
Oferta z najniższą ceną: 201006,60 / Oferta z najwyższą ceną: 201006,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wydminy"
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
więcej: Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.