Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Warszawa: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, świadczone w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy,7 dni w tygodniu w tym w niedziele i święta.
Numer ogłoszenia: 212147 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280712, fax 022 6269132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-srodmiescia.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, świadczone w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy,7 dni w tygodniu w tym w niedziele i święta..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) specjalistyczne usługi opiekuńcze dla ok. 105 osób miesięcznie z zaburzeniami psychicznymi świadczone w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście, 7 dni w tygodniu w tym w niedziele i święta w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2008r. Przewidywana liczba godzin usług wynosi ok. 1767 godz. miesięcznie (21204 godzin przez okres 12 miesięcy). b) specjalistyczne usługi opiekuńcze dostosowane do potrzeb dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami psychicznymi dla ok. 5 osób miesięcznie świadczone w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2008r. Przewidywana liczba godzin usług wynosi ok. 140 godz. miesięcznie (1680 godzin przez okres 12 miesięcy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć wypełnioną i podpisaną OFERTĘ (załącznik nr 1 do SIWZ) z załącznikami, które stanowią: 1) Oświadczenie z art. 22 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres świadczenia usług jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym zakresie z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ); Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot; 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załączniki nr 5 i 6 do SIWZ); 5) Zobowiązanie do współpracy (załącznik nr 7 do SIWZ); 6) Oświadczenie dotyczące potencjału technicznego oraz o zapewnieniu dojazdu do podopiecznego we własnym zakresie (załącznik nr 8 do SIWZ); Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzami załączonymi do specyfikacji. 7) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 8) Odpis polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważnego na czas trwania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W związku z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Kwalifikacje i doświadczenie osób - 20
- 3. Doświadczenie Wykonawcy - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-srodmiescie.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-68/0 Warszawa, ul. Żurawia43.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: 00-680 Warszawa, ul. Żurawia 43, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego - ZP-DA-6/25
- Świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą na potrzeby NFOŚiGW
- 147,156/2025 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i WC wolnostojących, znajdujących się na nieruchomościach, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie remontu okładzin schodów na 4 klatkach schodowych(...) w budynku mieszkalnym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie (...)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 244 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowe świadczenie usług medycznych w zakresie osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję w celu wytrzeźwienia i przewidzianych do umieszczenia w PdOZ dla KPP w Piasecznie
- "Hospitalizacje diagnostyczne dla celów orzeczniczych, w ramach usług wojskowo-lekarskich dla Rejonowej Wojskowej Komisji Lekarskiej (RWKL) w Poznaniu"
- Usługi laboratoryjne i medyczne, na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
- 17.2025 Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.