Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Warszawa: Prace przeprowadzkowe w obiektach Banku Gospodarstwa Krajowego zlokalizowanych na terenie Polski
Numer ogłoszenia: 2123 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace przeprowadzkowe w obiektach Banku Gospodarstwa Krajowego zlokalizowanych na terenie Polski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przeprowadzkowe w obiektach Banku Gospodarstwa Krajowego zlokalizowanych na terenie Polski.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.10.00.00 - Usługi przeładunku i składowania towarów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej trzy (3) usługi przeprowadzkowe, z których każda spełniała łącznie poniższe warunki: - wartość usługi wynosiła brutto minimum 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy), - wykonywana była przy użyciu samochodów dostawczych wraz z załadunkiem i rozładunkiem, - przedmiotem prac przeprowadzkowych było przemieszczanie elementów wyposażenia biurowego (w tym mebli biurowych, kopiarek oraz sprzętu komputerowego), - wykonywany był demontaż i montaż wyposażenia meblowego w pomieszczeniach biurowych, - wykonywane były drobne naprawy i regulacje wyposażenia meblowego. Zamawiający informuje również, że w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe Zamawiający dopuszcza nie tylko usługi wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga by część zamówienia wykonanego do terminu składania ofert (tj. wartość usług przeprowadzkowych) spełniała łącznie poniżesz warunki: - wartość usługi wynosiła brutto minimum 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy), - wykonywana była przy użyciu samochodów dostawczych wraz z załadunkiem i rozładunkiem, - przedmiotem prac przeprowadzkowych było przemieszczanie elementów wyposażenia biurowego (w tym mebli biurowych, kopiarek oraz sprzętu komputerowego), - wykonywany był demontaż i montaż wyposażenia meblowego w pomieszczeniach biurowych, - wykonywane były drobne naprawy i regulacje wyposażenia meblowego. W przypadku, gdy Wykonawca rozliczał się w walucie innej niż PLN, w celu dokonania przeliczenia na złote polskie należy przyjąć średni kurs danej waluty, opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zostały określone w w Istotnych postanowieniach umowy (stanowiących załacznik do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego,
Biuro Zamówień Publicznych
Al. Jerozolimskie 7, 00- 955 Warszawa.
e-mail: magdalena.sawicka@bgk.com.pl, Sekretariatbzp@bgk.com.pl
faks : + 48 22596 59 05.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Kancelaria Ogólna Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający podda ocenie oferty nie podlegające odrzuceniu. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą: KRYTERIUM - cena - waga 100 %. W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: Podkryterium I: Ceny jednostkowe brutto - Zestawienie prac max. pkt. 78 1)stawka za 1 roboczogodzinę pracy pracownika dedykowanego do przeprowadzek (cena jednostkowa brutto w PLN/1h) max. 45 pkt 2)stawka za 1 roboczogodzinę pracy koordynatora zlecenia nadzorującego pracowników Wykonawcy (cena jednostkowa brutto w PLN/1h) max. 12 pkt 3)stawka za 1 roboczogodzinę pracy montażysty (cena jednostkowa brutto w PLN/1h) max. 6 pkt 4)stawka za 1 moto-godzinę wykorzystania samochodu transportowego (cena jednostkowa brutto w PLN) max. 5 pkt 5) stawka za 1 km wykorzystania samochodu transportowego (cena jednostkowa brutto w PLN/1h) max. 10 pkt Podkryterium II:- Opłaty dodatkowe, o których mowa w Tabeli 2 Formularza cenowego max. pkt. 15 W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru Podkryterium III:- Zestawienie materiałów max. pkt. 7 W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru Szczegółowe parametry materiałów wymienionych w zestawieniu materiałów znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Punkty wyliczone wg powyższych wzorów będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku albo podawane z dokładnością wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. Sygnatura postępowania BZP/150/DLA/2012, otwarcie ofert 11.01.2013, g. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7. Osoby zainteresowane obecnością podczas otwarcia prosimy o zgłoszenie się do recepcji BGK na I piętrze.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.