Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Warszawa: Wykonanie usługi polegającej na wycenie wartości rynkowej lokali i gruntów położonych na terenie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w celu: sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych w trybie przetargowym lub bezprzetargowym oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste
i aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
Numer ogłoszenia: 212453 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów ani zawierać umowy ramowej
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na wycenie wartości rynkowej lokali i gruntów położonych na terenie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w celu: sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych w trybie przetargowym lub bezprzetargowym oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste i aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wycenie wartości rynkowej lokali i gruntów położonych na terenie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w celu: sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych w trybie przetargowym lub bezprzetargowym oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste i aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, w zakresie: 1) wyceny wartości rynkowej lokali mieszkalnych położonych na terenie Dzielnicy Bielany, stanowiących własność m. st. Warszawy w celu ich sprzedaży w trybie przetargowym lub bezprzetargowym wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych - 105 szt., 2) wycenie wartości rynkowej lokali użytkowych położonych na terenie Dzielnicy Bielany, stanowiących własność m. st. Warszawy, w celu ich sprzedaży w trybie przetargowym lub bezprzetargowym wraz z uwzględnieniem wartości nakładów poniesionych na prace remontowo - budowlane oraz wyliczenie udziałów w częściach wspólnych - 5 szt., 3) wycenie wartości rynkowej gruntu niezabudowanego lub zabudowanego w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz w celu ich oddania w użytkowanie wieczyste - 115 szt. 1.2) Operaty szacunkowe, o którym mowa powyżej będą realizowane sukcesywnie na podstawie pisemnych, jednostkowych zleceń, poprzez wskazanie nieruchomości objętych oszacowaniem wraz z ustaleniem celu wyszacowania oraz terminu ich wykonania. Wymogiem jest aby operaty dotyczące lokali mieszkalnych i użytkowych były wykonane w jednym egzemplarzu, a operaty dotyczące wyceny gruntu w dwóch egzemplarzach wraz z fotografią przedstawiającą naniesienia znajdujące się na nieruchomości. Do operatów określających wartość rynkową lokali mieszkalnych i użytkowych Wykonawca dołączy protokół z oględzin lokali. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy - wg zał. nr 6 do SIWZ. 1.3) Wyżej wymienione ilości operatów są wskazane jako maksymalne (docelowe), które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu). Minimum zrealizowane zostanie ok.50% zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy żadne roszczenie względem zamawiającego. 1.4) Wyceny należy wykonać zgodnie z niżej wymienionymi przepisami, w szczególności: a) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. nr 102, poz. 651 ze zm.); b) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 207, poz. 2109 ze zm.; c) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.); d) Krajowymi Standardami Wyceny - podstawowe (KSWP), e) Krajowymi Standardami Wyceny - szczegółowe (KSWS)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy, złożone przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy, złożone przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy, złożone przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadanymi w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (wg wzoru załączonego do SIWZ), że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o której mowa powyżej posiada wyżej wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy, złożone przez Wykonawcę oraz dokumenty wymagane w Sekcji III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy, złożone przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ofertę o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - wzór stanowi zał. nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę (-by) działające na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Ponadto zaleca się złożenie wypisu z KRS lub wydruku z CEiIDG potwierdzającego, że oferta została podpisana lub pełnomocnictwo udzielone przez osobę (-y) właściwie umocowane. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 5. W przypadku gdy wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Powyższe znajduje potwierdzenie w Opinii Prawnej UZP - Zakres dokumentów, jakie przedstawia wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych, w sytuacji , w której korzysta z potencjału podmiotu trzeciego - adres: http://www.uzp.gov.pl. Konkluzja przywołanej opinii: a. Obowiązkiem wykonawcy w przypadku, gdy korzysta z potencjału podmiotów trzecich, jest rzeczywiste wykazanie, że tym potencjałem będzie dysponował. b. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Losowej przyczyny zmiany osoby skierowanej do wykonania zamówienia ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa osoba, która będzie wykonywała przedmiot umowy musi wykazać, że posiada uprawnienia zawodowe do szacowania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy. 2)Warunkiem dokonania powyższej zmiany będzie udowodnienie zamawiającemu przez wykonawcę wystąpienia siły wyższej, długotrwałej choroby powodującej niezdolność do pracy, bądź innej sytuacji uniemożliwiającej osobie skierowanej do wykonywania usług dalsze świadczenie pracy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany przy ul. Żeromskiego 29 pok.385.
Formularz można odebrać do dnia 16.10.2012.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany przy ul. Żeromskiego 29 pok.385. Otwarcie w tym samym dniu o godz.11.15. Sala 352.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A.Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa oświadczenia i dokumenty wymienione w Sekcji III.4) i III.6) niniejszego ogłoszenia. W odniesieniu do dysponowania osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane odpowiednio w kraju pochodzenia wykonawcy, jeśli kwalifikacje te zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63 poz. 394). B. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: 1)Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia mogą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2)Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (np. spółki cywilne, konsorcja) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3)W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5)Żaden z Wykonawców składających ofertę wspólnie, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. (oświadczenia składają wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną). C. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami, w godzinach pracy urzędu, są: 1) w sprawach merytorycznych - Marek Barczak - Główny Specjalista w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami dla Dzielnicy Bielany dla Dzielnicy Bielany; 2) w sprawach proceduralnych - Marianna Zwierz - Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany. 3) adres kontaktowy: fax.(022) 37-33-382; email: zamowienia@poczta.bielany.waw.pl, mając na uwadze, że zawsze dopuszczalna jest forma pisemna na adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Bielany Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących, dzieci do lat 15, młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powyżej 60 roku życia.
- Zakup sprzętu informatycznego do serwerowni mieszczącej się w nowopowstałym budynku Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu oraz zakup skanerów biurkowych A4 do digitalizacji akt sprawy
- ZP.U.MP.74.2024 Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Dostawa urządzeń peryferyjnych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-138/2024
- Kampanie reklamowe Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Internecie
- Dostawa kołder, poduszek, pościeli, prześcieradeł i kocy do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sporządzenie mapy"
- "Wykonanie dokumentacji geodezyjnej realizowanej w sześciu zadaniach"
- Wykonanie w roku 2025 operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości oraz opracowanie map dla potrzeb ustanawiania służebności - zgodnie ze specyfikacją zadań WMiRSPN
- Usługa wycen nieruchomości
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.