Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Turek: Dostawa kopiarki wielozadaniowej oraz dostawa dwóch switchów
Numer ogłoszenia: 212507 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892360, fax. 063 278-83-19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopiarki wielozadaniowej oraz dostawa dwóch switchów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa kserokopiarki Panasonic WORKIO DP 2330 lub kserokopiarki równoważnej pod względem następujących parametrów: Czas nagrzewania: max. ok. 30 sek. Czas uzyskania pierwszej kopii: max. ok. 4,5sek. Rozdzielczość: min. 600dpi Skala szarości: min. 256 Prędkość kopiowania wielostr.: min. 23 kopii (formatu A4)/min Kopiowanie wielostronicowe Automatyczne odwracanie podajnika min. 50 ark. Duplex (automatyczne odwracanie kopii) Maksymalny format oryginału: min. A3 Format kopii: min. A3-A5 Zoom (zmienny): 25-400% (skokowo co 1%) Podawanie papieru: min. 2 kasety: (1 x kaseta A4 550 arkuszy + 1 x kaseta A3 550 arkuszy) + podajnik specjalny na 50 arkuszy Ekspozycja: tekst, foto/tekst, foto Pamięć obrazu: min. 16MB Drukarka / Drukarka sieciowa Interfejs drukarki: Ethernet 10Base-T/100Base-TX Port USB min. 1.1 Prędkość druku: min. 23 str./min. Rozdzielczość wydruku: min. 1200dpi x 600dpi (PCL, PS), min 600dpi x 600dpi (GDI) Pamięć drukarki: min 50MB Język opisu strony PCL5e,PCL6,Postsript Obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP/2000/Server 2003, Vista, serwer 2008, 98,Me, Windows NT 4.0, Mac OS 8.6-10.1 Zadanie nr 2: Dostawa dwóch switchów 10/100/1000. Klasa produktu: SWITCH - Przełącznik sieciowy Ilość: 2 sztuki SMC Networks SMCGS24 Switch 10/100/1000 24 bądź równoważny pod względem następujących parametrów: 1. Architektura sieci LAN GigabitEthernet 2. Liczba portów 10/100/1000 BaseT (RJ45) min. 24 szt. 3. Obsługiwane protokoły i standardy: IEEE 802.3 - 10BaseT IEEE 802.3u - 100BaseTX IEEE 802.3ab - 1000BaseT IEEE 802.3x - Flow Control Jumbo frame support 4. Rozmiar tablicy adresów MAC 8000 5. Algorytm przełączania: store-and-forward 6. Prędkość magistrali wewnętrznej min. 48 GB/s 7. Bufor pamięci min. 400 kB 8. Warstwa przełączania 2 9. Typ obudowy desktop, wysokość: 1U 10. Gwarancja/rękojmia: rękojmia min. 60 miesięcy Wraz z urządzeniem należy dostarczyć śruby umożliwiające montaż w szafie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2)1. Zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III.2)2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2)5. podpunkt a. III.2)3. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: na potwierdzenie spełnienia ww. warunków wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2)5 i III.2)6. III.2)4. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2) 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); III.2) 6. Każdy wykonawca poza ww. dokumentami stosownie do zapisu art. 44. ustawy składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku,
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Wydział Rozwoju Społeczno-Gospodarczego, pok. nr 15, Pani Aneta Sochacka.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Punkt Obsługi Interesanta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kopiarki wielozadaniowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kserokopiarki Panasonic WORKIO DP 2330 lub kserokopiarki równoważnej pod względem następujących parametrów: Czas nagrzewania: max. ok. 30 sek. Czas uzyskania pierwszej kopii: max. ok. 4,5sek. Rozdzielczość: min. 600dpi Skala szarości: min. 256 Prędkość kopiowania wielostr.: min. 23 kopii (formatu A4)/min Kopiowanie wielostronicowe Automatyczne odwracanie podajnika min. 50 ark. Duplex (automatyczne odwracanie kopii) Maksymalny format oryginału: min. A3 Format kopii: min. A3-A5 Zoom (zmienny): 25-400% (skokowo co 1%) Podawanie papieru: min. 2 kasety: (1 x kaseta A4 550 arkuszy + 1 x kaseta A3 550 arkuszy) + podajnik specjalny na 50 arkuszy Ekspozycja: tekst, foto/tekst, foto Pamięć obrazu: min. 16MB Drukarka / Drukarka sieciowa Interfejs drukarki: Ethernet 10Base-T/100Base-TX Port USB min. 1.1 Prędkość druku: min. 23 str./min. Rozdzielczość wydruku: min. 1200dpi x 600dpi (PCL, PS), min 600dpi x 600dpi (GDI) Pamięć drukarki: min 50MB Język opisu strony PCL5e,PCL6,Postsript Obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP/2000/Server 2003, Vista, serwer 2008, 98,Me, Windows NT 4.0, Mac OS 8.6-10.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dwóch switchów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dwóch switchów 10/100/1000. Klasa produktu: SWITCH - Przełącznik sieciowy Ilość: 2 sztuki SMC Networks SMCGS24 Switch 10/100/1000 24 bądź równoważny pod względem następujących parametrów: 1. Architektura sieci LAN GigabitEthernet 2. Liczba portów 10/100/1000 BaseT (RJ45) min. 24 szt. 3. Obsługiwane protokoły i standardy: IEEE 802.3 - 10BaseT IEEE 802.3u - 100BaseTX IEEE 802.3ab - 1000BaseT IEEE 802.3x - Flow Control Jumbo frame support 4. Rozmiar tablicy adresów MAC 8000 5. Algorytm przełączania: store-and-forward 6. Prędkość magistrali wewnętrznej min. 48 GB/s 7. Bufor pamięci min. 400 kB 8. Warstwa przełączania 2 9. Typ obudowy desktop, wysokość: 1U 10. Gwarancja/rękojmia: rękojmia min. 60 miesięcy Wraz z urządzeniem należy dostarczyć śruby umożliwiające montaż w szafie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- "Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówka Czarny Las"
- Remont drogi powiatowej nr 4479P Tuliszków - Tarnowa - Władysławów w m. Tarnowski Młyn
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3400P Koło - Brudzew - Brudzyń - etap III
- BUDOWA CENTRUM SPORTOWEGO NA TERENIE OSiR PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ W TURKU W TRYBIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.:"Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" -II
- "DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych na wyposażenie jednostek organizacyjnych Gminy Mikołów-Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie oraz jednostek obsługiwanych w ramach Programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa punktów dostępowych do bezprzewodowego Internetu.
- "Dostawa klastra firewall - modernizacja centralnego punktu sieci"
- Usługa wsparcia informatycznego oraz zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.