To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Oleśnica: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1465 D, miejscowość Chełstówek
Numer ogłoszenia: 212792 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166526 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1465 D, miejscowość Chełstówek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Podstawowe dane techniczne: 1. długość drogi - 850,0 mb = 0,850 km 2. szerokość jezdni - 5,50 m 3. powierzchnia jezdni - 4.675 m2 4. warstwa jezdna - mieszanka mineralno-asfaltowa Parametry techniczne: klasa techniczna - L, prędkość projektowana Vp = 40 km/h, przewidywany ruch - KR2, szerokość korony - 16-20 m. OPIS TECHNICZNY Dane ogólne Przedmiotem inwestycji jest remont odcinka drogi powiatowej nr 1465 D o długości 850,0 m od skrzyżowania z drogą wojewódzką w Chełstówku, w kierunku Chełstowa. Cel i zakres Celem inwestycji jest wykonanie remontu pasa drogi powiatowej polegającego na naprawie istniejącej nawierzchni asfaltowej. Łączna długość drogi objęta remontem - 0,850 km. Droga po remoncie poprawi warunki jazdy oraz zwiększy stan bezpieczeństwa użytkowników drogi. Remont drogi nie spowoduje zwiększenia natężenia ruchu pojazdów samochodowych, ponieważ nie zmieni się ilość użytkowników i sposób korzystania z drogi. Zakres inwestycji obejmuje: wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym 0/12,8 mm - średnio 50 kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 mm gr. 4 cm, skorygowanie łuków kołowych na włączeniu do drogi wojewódzkiej nr 448, wyprofilowanie i utwardzenie poboczy. Opis stanu istniejącego Remontowany odcinek drogi, to istniejąca droga o nawierzchni asfaltowej. Istniejąca nawierzchnia asfaltowa została uszkodzona, posiada ubytki i nierówności. Całkowita długość odcinka drogi przewidzianej do remontu to 0,850 km. Punkt początkowy remontowanego odcinka (km 0+000) znajduje się przy skrzyżowaniu z drogą wojewódzką, natomiast punkt końcowy w km 0+850. Remontowany odcinek drogi na całej długości zlokalizowany jest w ewidencyjnym pasie drogowym i nie przewiduje się zajęcia nowych gruntów. Droga jest własnością Powiatu Oleśnickiego. W wyniku eksploatacji nawierzchnia jest zdeformowana z punktowymi obniżeniami, koleinami i wybojami, bez zachowania spadków poprzecznych i podłużnych. Szerokość istniejącej nawierzchni drogowej wynosi 5,50 m. Droga posiada pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne, w łukach spadki jednostronne. Rozwiązania projektowe Przyjęto następujące parametry projektowe drogi: klasyfikacja drogi - klasa techniczna L, przewidywany ruch - KR 2, szerokość korony - 16-20 m, szerokość nawierzchni - 5,50 m, szerokość poboczy - do 1,0 m utwardzone frezem bitumicznym, moduł sprężystości podłoża pod konstrukcją nawierzchni E = min. 100 MPa, długość remontowanego odcinka - 850,0 m. Rozwiązania sytuacyjne: trasa projektowanej drogi gminnej przebiegać będzie w granicach istniejącej działki, zakres robót remontowych obejmuje sfrezowanie nawierzchni bitumicznej przy istniejących drogach asfaltowych w celu właściwego nawiązania do niwelety istniejących nawierzchni, długość łączna remontowanego odcinka drogi wynosi 850,0 mb, szerokość jezdni b = 5,50 m, zgodnie z ustaleniami dokonanymi w Dolnośląskiej Służbie Dróg i Kolei we Wrocławiu (zarządcy drogi wojewódzkiej nr 448) - dokonano korekty łuków kołowych na włączeniu do w/w drogi. Rozwiązanie włączenia do drogi wojewódzkiej przedstawiono na projekcie zagospodarowania terenu, na całym odcinku remontowanej drogi niweleta nawierzchni została zaprojektowana w nawiązaniu do istniejącego terenu. Rozwiązania wysokościowe: Rozwiązania wysokościowe zostały dostosowane do istniejącego poziomu jezdni asfaltowej, do istniejących wjazdów na posesje oraz do przyległych dróg gminnych. Szczegółowy przebieg niwelety został przedstawiony na profilu podłużnym. Rozwiązania techniczne: długość remontowanego odcinka drogi - 850,0 mb, powierzchnia remontowanej drogi - 4.675 m2. Konstrukcja jezdni. Doboru konstrukcji nawierzchni dokonano metodą katalogową w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z adaptacją do lokalnych warunków terenowych i materiałowych. Konstrukcja nawierzchni drogi: warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0/12,8 mm grubości 4 cm (KR2), warstwa wyrównawcza - beton asfaltowy 0/12,8 mm, średnio 50 kg/m2, skropienie asfaltem drogowym w ilości 1,2 kg/m2, szerokość jezdni - 5,5 m. Pobocza utwardzone frezem bitumicznym o szerokości do1,0 m należy uformować ze spadkiem 4-6% - grubość warstwy 15 cm. Odwodnienie: Zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni zapewniają odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni do istniejących rowów oraz na przyległy teren. Istniejąca konfiguracja terenu o spadkach poprzecznych i podłużnych gwarantuje odprowadzenie wód opadowych. Uwagi końcowe Wszystkie prace związane z powyższymi robotami należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i zasadami sztuki budowlanej. Materiały wykorzystywane do realizacji zadania powinny zostać dopuszczone przez Inspektora Nadzoru po przedłożeniu odpowiednich certyfikatów. Roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych, z zachowaniem przepisów i warunków BHP. Niezbędne uściślenia projektowe dotyczące usytuowania elementów drogowych i odwodnienia powierza się do wdrożenia przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Roboty drogowe należy oznakować zgodnie z instrukcją o oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym opracowując w tym celu stosowny projekt organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami. INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA 1. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów: Zakres robót obejmuje remont drogi. Roboty przy realizacji obiektu prowadzone będą w następującej kolejności: Roboty drogowe - rozbiórka istniejącej nawierzchni, wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, Wykonanie odwodnienia, Roboty zabezpieczające istniejącą infrastrukturę, Wyniesienie i utrzymanie organizacji ruchu zastępczego i docelowego, Roboty porządkowe. I. Wykaz istniejących obiektów budowlanych. Nie występują. II. Wykaz elementów zagospodarowania działki lub terenu, które mogą stworzyć zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Nie występują. III. Wskazania dotyczące przewidywanych zagrożeń występujących podczas realizacji robót budowlanych, określając skalę i rodzaj zagrożeń oraz miejsce i czas ich występowania. 1. Załoga zatrudniona na budowie powinna zostać przeszkolona w zakresie przepisów BHP oraz powinna posiadać aktualne badania lekarskie. Przed przystąpieniem do wykonywania robót, kierownik budowy powinien przeprowadzić szkolenie BHP stanowiskowe. Zatrudnieni pracownicy powinni być zaopatrzeni w odzież roboczą, odzież ochronną oraz w osobiste środki ochrony BHP. 2. BHP przy robotach ziemnych: Rodzaje zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym w przypadku kolizji z linią elektryczną. 3. BHP przy robotach drogowych: Rodzaje zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym (należy stosować uziom maszyn), niebezpieczeństwo wynikające z ruchomych części działających maszyn i urządzeń (należy stosować osłony zabezpieczające), skaleczenie stosowanymi narzędziami, uderzenie lub otarcie materiałami ściernymi, uszkodzenie oczu masą i roztworami asfaltowymi. IV. Wskazanie sposobu prowadzenia instruktażu pracowników przed przystąpieniem do realizacji robót szczególnie niebezpiecznych. Nie wymagane. V. Wskazanie środków technicznych i organizacyjnych, zapobiegających niebezpieczeństwu wynikającemu z wykonywanych robót budowlanych w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia lub w ich sąsiedztwie, w tym zapewniających bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń: Nie wymagane. Roboty budowlane, muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki wykonania i odbioru robót określają SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - załącznik do SIWZ CPV: 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
- GEMBIAK - MIKSTACKI SPÓŁKA JAWNA, ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 332866,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 212591,05
Oferta z najniższą ceną: 212591,05 / Oferta z najwyższą ceną: 367433,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Modernizacja budynku administracjo-biurowego przy ul. Wojska Polskiego 52 c
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jenkowice - etap Ia, etap II oraz w miejscowości Sokołowice G. Górka - etap I
- Termomo. placówek w Oleśnicy: 1. Zadanie 1- P 1, ul. Kilińskiego 9, Oleśnica 2. Zadanie 2- SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica Moder. wod-kan: 3. Zadanie 3 -SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa DW 757 w m. Strzelce
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Przebudowa DW 114 odc. Warnołęka - Brzózki
- "Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej"
- "Żwirowanie, profilowanie i uzupełnienie nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Somianka w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.