Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-08
Polkowice: Rozbudowa budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach - etap IV - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - część C, D, E, F, G.
Numer ogłoszenia: 213045 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w polkowicach , ul. Skalników 6b, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 53 53, faks 0-76 746 53 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwspit.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: niepubliczna uczelnia wyższa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach - etap IV - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - część C, D, E, F, G..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1 Część C zamówienia : CPV: 30213000-5 Komputery osobiste 30231300-0 Monitory ekranowe 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy 48920000-3 Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych Przedmiotem części C zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego : C1.Zestaw komputerowy stacjonarny A - 43 szt. C2.Zestaw komputerowy stacjonarny B - 16 szt. C3.Zestaw komputerowy stacjonarny C - 6 szt. C4.Zestaw komputerowy stacjonarny D - 9 szt. C5.Zestaw komputerowy stacjonarny E - 16 szt. C6.Niszczarka - 1 szt. C7.Dysk twardy zewnętrzny - 1 szt. C8.Oprogramowanie biurowe - 90 licencji Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części C znajduje się w Rozdziale C SIWZ. 2 Część D zamówienia : CPV: 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy Przedmiotem części D zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: D1.Zasilacz awaryjny stacji roboczej - UPS - 4 szt. D2.Zasilacz awaryjny szafy serwerowej - UPS - 2 szt. Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części D znajduje się w Rozdziale C SIWZ. 3 Część E zamówienia : CPV: 48219300-9 Pakiety oprogramowania administracyjnego Przedmiotem części E zamówienia jest dostawa następującego oprogramowania serwerowego: E1.Oprogramowanie serwerowe takie jak Microsoft Windows Server Standard 2012 R2 2Proc MOLP EDU lub równoważne - 1 licencja E2.Oprogramowanie serwerowe takie jak Microsoft Windows Server 2012 R2 External Connector lub równoważne - 1 licencja Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części E znajduje się w Rozdziale C SIWZ. 4 Część F zamówienia : CPV: 48760000-3 Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego Przedmiotem części F zamówienia jest dostawa następującego oprogramowania antywirusowego: F1.System ochrony antywirusowej dla stacji roboczych - 130 licencji F2.System ochrony antywirusowej dla stacji serwerowych - 3 licencje Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części F znajduje się w Rozdziale C SIWZ. 5 Część G zamówienia : CPV: 32550000-3 Sprzęt telefoniczny Przedmiotem części G zamówienia jest dostawa następującego sprzętu telefonicznego : G1.Telefon analogowy - 36 szt. G2.Telefon systemowy z przystawką - 5 szt. Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części G znajduje się w Rozdziale C SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonym do niej rozdziału C - Opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty parametrów technicznych nie gorszych niż wskazane w niniejszej SIWZ Inne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć sterowniki do urządzeń stanowiących wyposażenie zestawów komputerowych wraz z instrukcjami obsługi tych urządzeń. 2.Oprogramowanie wyszczególnione w części C8, E1, E2, F1 i F2 zostanie dostarczone w pakiecie edukacyjnym z licencją wystawioną na Dolnośląską Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach. Adres e-mail dla licencji: admin@dwspit.pl. 3.Zestawy komputerowe C1(A), C2(B), C3(C), C4(D) , C5 (E) przeznaczone są do celów edukacyjnych. 4.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najlepszą jest zobowiązany do ustalenia z przedstawicielem Zamawiającego sposobu, miejsca i terminu dostarczenia poszczególnej części przedmiotu zamówienia, w szczególności terminu wykonania zamówienia (przystąpienia do czynności zdawczo - odbiorczych) . 5.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do obiektu Zamawiającego: 59-101 Polkowice, ul. Skalników 6b, w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania, montażu, ustawienia i uruchomienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 6.Termin dostarczenia sprzętu i oprogramowania zawartego w częściach C, D, E, F i G to 14 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy na dostawę poszczególnej części przedmiotu zamówienia. 7.Dostawca na zrealizowany przedmiot zamówienia dla wszystkich jego części udzieli 24 - miesięcznej rękojmi za wady i gwarancji jakości wg wymagań rozdziału C SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Termin obowiązywania rękojmia i gwarancji, rozpoczyna swój bieg licząc od daty podpisania przez Strony protokołu zdawczo - odbiorczego. Wymogi formalne: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na część C, D, E, F lub G zamówienia 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 6.Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 7.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10.Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.60.00-2, 48.92.00.00-3, 48.21.93.00-9, 48.76.00.00-3, 32.55.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty składanej na część D, E, F i G przedmiotu zamówienia. 2.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w części C jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie : a)dla części C - co najmniej dwóch dostaw obejmujących minimum 60 szt. stacjonarnych zestawów komputerowych w każdej dostawie, b)dla części D - co najmniej dwóch dostaw obejmujących minimum 2 szt. zasilaczy awaryjnych. c)dla części E - co najmniej dwóch dostaw oprogramowania serwerowego. d)dla części F - co najmniej dwóch dostaw oprogramowania dla systemu ochrony antywirusowej dla stacji roboczych i serwerów. e)dla części G - co najmniej dwóch dostaw obejmujących minimum 30 szt. telefonów analogowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
jak wskazano w pkt. III ppkt. 2, dostawy części C są dostawami głównymi,;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
W ramach dokumentów wskazanych w lit. a) należy przedłożyć: dla części C zamówienia : a).C1 Zestaw komputerowy stacjonarny A : -Producent i model procesora -Producent i model płyty głównej -Producent i model pamięci RAM -Producent i model dysku twardego -Producent i model karty graficznej -Producent i model klawiatury -Producent i model myszki -Producent i model listwy zasilającej -Producent i model monitora b).C2 Zestaw komputerowy stacjonarny B : -Producent i model procesora -Producent i model płyty głównej -Producent i model pamięci RAM -Producent i model dysku twardego -Producent i model karty graficznej -Producent i model klawiatury -Producent i model myszki -Producent i model listwy zasilającej -Producent i model monitora c).C3 Zestaw komputerowy stacjonarny C : -Producent i model procesora -Producent i model płyty głównej -Producent i model pamięci RAM -Producent i model dysku twardego -Producent i model karty graficznej -Producent i model klawiatury -Producent i model myszki -Producent i model listwy zasilającej -Producent i model monitora d).C4 Zestaw komputerowy stacjonarny D : -Producent i model procesora -Producent i model płyty głównej -Producent i model pamięci RAM -Producent i model dysku twardego -Producent i model karty graficznej -Producent i model klawiatury -Producent i model myszki -Producent i model listwy zasilającej -Producent i model monitora e).C5 Zestaw komputerowy stacjonarny E : -Producent i model procesora -Producent i model płyty głównej -Producent i model pamięci RAM -Producent i model dysku twardego -Producent i model karty graficznej -Producent i model klawiatury -Producent i model myszki -Producent i model listwy zasilającej -Producent i model monitora f).C6 niszczarka : producent i model g).C7 dysk twardy zewnętrzny : producent i model h).C8 oprogramowanie biurowe : producent i nazwa dla części D zamówienia : a).D1 Zasilacz awaryjny stacji roboczej - UPS: producent i model b).D2 Zasilacz awaryjny szafy serwerowej - UPS: producent i model dla części E zamówienia : a).E1 Oprogramowanie serwerowe takie jak Microsoft Windows Server Standard 2012 R2 2Proc MOLP EDU lub równoważne: producent i nazwa b).E2 Oprogramowanie serwerowe takie jak Microsoft Windows Server 2012 R2 External Connector lub równoważne: producent i nazwa dla części F zamówienia : a).F1 System ochrony antywirusowej dla stacji roboczych: producent i nazwa b).F2 System ochrony antywirusowej dla stacji serwerowych: producent i nazwa dla części G zamówienia : a).G1 Telefon analogowy: producent i model b).G2 Telefon systemowy z przystawką: producent i model W ramach dokumentów wskazanych w lit. b) należy przedłożyć zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, w szczególności: a).certyfikaty CE lub deklarację zgodności potwierdzającą oznakowanie urządzeń znakiem CE, b).certyfikat kompatybilności z Microsoft Windows 8 (64-bit) i Microsoft Windows 7 (64-bit) dla części C1-C5, c).certyfikat potwierdzający, iż zestawy komputerowe wymienione w części C zostały zaprojektowane i wykonane zgodnie z normami ISO 9001:2001 i 14001:2005 lub nowszymi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Dowodami, o których mowa w pkt IV.1.1.1a, są: 1)poświadczenie; 2)Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). b)Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; d)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie 1.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot; e)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; f)W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Czas dostawy, o którym mowa w § 1 pkt. 5 może ulec przedłużeniu o czas potrzebny do uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia objęcia części zamówienia podatkiem VAT 0%, nie dłużej jednak niż o 30 dni kalendarzowych. 2)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany asortymentu w zakresie sprzętu wyspecyfikowanego w załączniku do umowy pod warunkiem, że sprzęt zaproponowany w ofercie i wskazany w załączniku do umowy jest niedostępny, a Dostawca udowodni ten fakt Zamawiającemu, oraz sprzęt zaoferowany w zamian spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ i jest o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaproponowany przez Dostawcę w ofercie. 3.Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. 4.Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy. 5.Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie oczywistej omyłki. 6.Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron zgodnie z §5 ust.2 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwspit.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach, ul. Skalników 6b, 59 -101 Polkowice, sekretariat uczelni.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach, ul. Skalników 6b, 59 -101 Polkowice, sekretariat uczelni.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: części C zamówienia - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części C zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego : C1.Zestaw komputerowy stacjonarny A- 43 szt. C2.Zestaw komputerowy stacjonarny B- 16 szt. C3.Zestaw komputerowy stacjonarny C- 6 szt. C4.Zestaw komputerowy stacjonarny D- 9 szt. C5.Zestaw komputerowy stacjonarny E- 16 szt. C6.Niszczarka- 1 szt. C7.Dysk twardy zewnętrzny- 1 szt. C8.Oprogramowanie biurowe- 90 licencji Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części C znajduje się w Rozdziale C SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.60.00-2, 48.92.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: części D zamówienia - dostawa sprzętu komputerowego - zasilaczy awaryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części D zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: D1.Zasilacz awaryjny stacji roboczej - UPS - 4 szt. D2.Zasilacz awaryjny szafy serwerowej - UPS - 2 szt. Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części D znajduje się w Rozdziale C SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: części E zamówienia - dostawa oprogramowania serwerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części E zamówienia jest dostawa następującego oprogramowania serwerowego: E1.Oprogramowanie serwerowe takie jak Microsoft Windows Server Standard 2012 R2 2Proc MOLP EDU lub równoważne - 1 licencja E2.Oprogramowanie serwerowe takie jak Microsoft Windows Server 2012 R2 External Connector lub równoważne - 1 licencja Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części E znajduje się w Rozdziale C SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.93.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: części F zamówienia - dostawa oprogramowania antywirusowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części F zamówienia jest dostawa następującego oprogramowania antywirusowego: F1.System ochrony antywirusowej dla stacji roboczych - 130 licencji F2.System ochrony antywirusowej dla stacji serwerowych - 3 licencje Wymagany okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części F znajduje się w Rozdziale C SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3, 48.76.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: części G zamówienia - dostawa sprzętu telefonicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części G zamówienia jest dostawa następującego sprzętu telefonicznego : G1.Telefon analogowy - 36 szt. G2.Telefon systemowy z przystawką - 5 szt. Wymagane okresy gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części G znajduje się w Rozdziale C SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Pełnienie nadzoru nad rob.bud. w ram.zad. Rozwój infrastr. edukac. powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psycholog.-Pedagog. i Doradztwa Metodycznego
- Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni dróg utwardzonych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.
- Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
- Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie
- Dostawa wraz z montażem zadaszonej sceny na dziedzińcu Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Ociosowej w Polkowicach oraz doposażenie terenu w urządzenia komunalne
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.