Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Warszawa: Wykonanie robót remontowych w budynku Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Krotoszyńskiej 41.
Numer ogłoszenia: 213134 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników , ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6297096, 6296762, fax. 022 6299724.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: bip.fsusr.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynku Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Krotoszyńskiej 41..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Funduszu Składkowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Krotoszyńskiej 41, o szacunkowej wartości poniżej 5.150.000,00 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. 3)Wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające swoją wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4)Posiadają niezbędny potencjał finansowy w postaci własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7 specyfikacji, metodą spełnia lub nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww. warunki. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu) robót budowlanych odpowiadających swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 10.Wypełniony formularz oferty. 11.Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót, który stanowi materiał pomocniczy. 12.W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być dołączony wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć. 13.Jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest ujawniona Krajowym Rejestrze Sądowym należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo określające jego zakres - w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, pokój 310..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń piwnicy w budynku Gminnego Klubu Dziecięcego w Wygodzie Smoszewskiej
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- ZP/014/25Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Przebudowa sali wielofunkcyjnej w budynku oświatowym we Wleniu przy ul. Dworcowej 10
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.