Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Toruń: Zakup i dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego i graficznego, urządzeń wielofunkcyjnych, odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie platformy wirtualizacyjnej oraz odnowienie wsparcia technicznego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Numer ogłoszenia: 213154 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu , ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6574142 (43), faks 056 6574143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego i graficznego, urządzeń wielofunkcyjnych, odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie platformy wirtualizacyjnej oraz odnowienie wsparcia technicznego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie ośmioczęściowe - części A, B, C, D, E, F, G, H, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty określonej w art.11 ust. 8, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz 907 z późn. zm.) na zakup i dostawę zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego i graficznego, urządzeń wielofunkcyjnych, odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie platformy wirtualizacyjnej oraz odnowienie wsparcia technicznego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej ni ż 20 % wartości zamówienia podstawowego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.10.00-0, 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8, 51.61.11.00-9, 71.35.63.00-1, 48.76.00.00-3, 48.90.00.00-7, 30.12.12.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium od Wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o nienależeniu lub należeniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; Formularz ofertowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 18.06.2014 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy, ul Szosa Chełmińska 30, 87-100 Toruń , pokój nr 604 (VI piętro) w godzinach od 09:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, VII piętro, pokój nr 2 (kancelaria) w godzinach od 7.30 do 15.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Rynek Pracy pod Lupą II.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych w cenie oraz o parametrach określonych w części A Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, w cenie oraz o parametrach określonych w części A Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 51.61.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w cenie oraz o parametrach określonych w części B Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, w cenie oraz o parametrach określonych w części B Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania biurowego i graficznego MS Office Standard, MS Office Pro oraz Adobe Photoshop w cenie oraz o parametrach określonych w części C Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania biurowego i graficznego MS Office Standard, MS Office Pro oraz Adobe Photoshop o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, w cenie oraz o parametrach określonych w części C Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.90.00.00-7, 48.76.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe Trend Micro Officescan na 1 rok w cenie oraz o parametrach określonych w części D Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe Trend Micro Officescan na 1 rok o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, w cenie oraz o parametrach określonych w części D Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 48.76.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji na oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą informatyczną LANDesk na okres 1 roku w cenie oraz o parametrach określonych w części E Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji na oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą informatyczną LANDesk na okres 1 roku o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, w cenie oraz o parametrach określonych w części E Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji na oprogramowanie platformy wirtualizacyjnej vmware vSphere na okres 1 roku w cenie oraz o parametrach określonych w części F Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji na oprogramowanie platformy wirtualizacyjnej vmware vSphere na okres 1 roku o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, w cenie oraz o parametrach określonych w części F Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie wsparcia technicznego i aktualizacji dla 2 urządzeń sieciowych Netasq UTM 250 w cenie oraz o parametrach określonych w części G Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie wsparcia technicznego i aktualizacji dla 2 urządzeń sieciowych Netasq UTM 250 o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, w cenie oraz o parametrach określonych w części G Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie wsparcia technicznego dla 2 serwerów HP w cenie oraz o parametrach określonych w części H Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr parametrach określonych w części H Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie wsparcia technicznego dla 2 serwerów HP o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, w cenie oraz o parametrach określonych w części H Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr parametrach określonych w części H Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- PRZEGLĄD, KONSERWACJA I NAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO ORAZ CHŁODNICZEGO
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: ,,Budowa hali sportowej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży wraz z przebudową sali gimnastycznej''
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia profilaktycznego dla pracowników medycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Tuczno wraz z jednostkami podległymi i Ochotniczą Strażą Pożarną
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BRALIN
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania pomieszczeń w kompleksie budynków przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania i licencji dla Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Zakup komputerów, drukarek i innych urządzeń na potrzeby Starostwa
- Zakup pierwszego wyposażenia do hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje sprzęt komputerowy i multimedialny.
- 11.2025 Przedłużenie wsparcia dla licencji oprogramowania antywirusowego ESET na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Cyberbezpieczni w Gminie Łużna.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.