To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-28
Toruń: Na zakup i dostawę zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego i graficznego, urządzeń wielofunkcyjnych, odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie platformy wirtualizacyjnej oraz odnowienie wsparcia technicznego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 285872 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213154 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6574142 (43), faks 056 6574143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na zakup i dostawę zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego i graficznego, urządzeń wielofunkcyjnych, odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie platformy wirtualizacyjnej oraz odnowienie wsparcia technicznego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie ośmioczęściowe - części A, B, C, D, E, F, G, H - prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.) na zakup i dostawę zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego i graficznego, urządzeń wielofunkcyjnych, odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie platformy wirtualizacyjnej oraz odnowienie wsparcia technicznego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.24.10.00 - 30.24.10.00 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Rynek Pracy pod Lupą II.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia był zakup i dostawa zestawów komputerowych w cenie oraz o parametrach określonych w części A Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LOGON S.A., Piotrowskiego 7A, 85-098 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196223,13
Oferta z najniższą ceną: 196223,13 / Oferta z najwyższą ceną: 238672,89
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia był zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w cenie oraz o parametrach określonych w części B Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Loco sp. j., Dworcowa 83, 85-009 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89949,00
Oferta z najniższą ceną: 89949,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89949,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przedmiotem zamówienia był zakup oprogramowania biurowego i graficznego MS Office Standard, MS Office Pro oraz Adobe Photoshop w cenie oraz o parametrach określonych w części C Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- X - Comp, Tama Pomorzańska 26, 70-952 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26507,73
Oferta z najniższą ceną: 24208,86 / Oferta z najwyższą ceną: 28681,14
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przedmiotem zamówienia było odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe Trend Micro Officescan na 1 rok w cenie oraz o parametrach określonych w części D Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pulsar System J. Skorupa, Powstańców Śląskich 73 A, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10487,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9150,58
Oferta z najniższą ceną: 9150,58 / Oferta z najwyższą ceną: 9886,65
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Przedmiotem zamówienia było odnowienie licencji na oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą informatyczną LANDesk na okres 1 roku w cenie oraz o parametrach określonych w części E Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z 18.06.2014 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Koma Nord sp. z o.o., Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10569,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11850,30
Oferta z najniższą ceną: 11850,30 / Oferta z najwyższą ceną: 17674,73
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Przedmiotem zamówienia było odnowienie licencji na oprogramowanie platformy wirtualizacyjnej vmware vSphere na okres 1 roku w cenie oraz o parametrach określonych w części F Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGLER SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
INTEGLER SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Sansec Poland S.A., Prusa 2, 00-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24308,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38540,82
Oferta z najniższą ceną: 38540,82 / Oferta z najwyższą ceną: 40656,42
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Przedmiotem zamówienia było odnowienie wsparcia technicznego i aktualizacji dla 2 urządzeń sieciowych Netasq UTM 250 w cenie oraz o parametrach określonych w części G Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pulsar System J. Skorupa, Powstańców Śląskich 73 A, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23577,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18990,00
Oferta z najniższą ceną: 18990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37298,52
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Przedmiotem zamówienia było odnowienie wsparcia technicznego dla 2 serwerów HP w cenie oraz o parametrach określonych w części H Formularza ofertowo- cenowego będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 18.06.2014 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- X - Comp, Tama Pomorzańska 26, 70-952 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5387,40
Oferta z najniższą ceną: 5387,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11308,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych na terenie Kampusu UMK przy ul. Gagarina 19 w Toruniu.
- Dostawa urządzeń i środków czystości
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2040C Zębówiec - Skrzypkowo - Krzykomy w km od 0+850 do km 5+475 na długości 4,625 km
- Modyfikacja wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania oraz uzupełnienie dokumentacji projektowej w ramach zadania.
- Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej Święta Miasta, odbywającego się w Toruniu w dniach od 20 do 24 czerwca 2025 roku, zawierającej działania reklamowe oraz eventowe
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.