Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Wągrowiec: Wykonanie zamówienia dodatkowego w zadaniu :
Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe - Toniszewo - Kopaszyn
Numer ogłoszenia: 21317 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Wągrowcu, ul. Grunwaldzka 2, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685118, faks 067 2685118
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego w zadaniu : Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe - Toniszewo - Kopaszyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, jako zamówienie dodatkowe należy wykonać następujące roboty : 1) Wykonać odcinek szczelnego rurociągu okalającego teren robót od strony zachodniej, który umożliwi podłączenie do niego istniejącej sieci drenarskiej. Rurociąg wykonać z rur PCV kielichowych o D=250 mm o długości 731 mb łączonych na uszczelkę gumową, 2) Wykonać 16 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o D=1000 mm, 3) Wykonać jeden przewiert kontrolowany długości 12 mb i D=300 mm..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie udzielenia zamówienia dodatkowego Zamawiający dokonał wyboru wykonawcy robót dla zadania : Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe - Toniszewo - Kopaszyn w wyniku zakończenia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego publikowanego w DUUE Nr 2011/S 132 - 219297 z dnia 13.07.2011r. W wyniku oceny ofert złożonych w postępowaniu dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez Control Process S.A. Ul. Obrońców Modlina 16 30-733 Kraków za cenę - 55.928.100,00 złotych brutto Wartość oferty wynosi 45.842,704,92 zł netto, z czego 50 % stanowi 22.921.352,46 zł netto. W trakcie realizacji zamówienia wystąpiły nieprzewidziane okoliczności, które są podstawą dokonania koniecznych i niezbędnych zmian w realizacji przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa będąca podstawą opisu przedmiotu zamówienia i jego realizacji opracowana została zgodnie z wymaganiami obowiązującego prawa i po otrzymaniu pozytywnej opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji wydane zostało na zadanie pozwolenie na budowę. Projekt budowlany opracowany został na zaktualizowanych mapach do celów projektowych i uzyskano wymagane uzgodnienia, a następnie złożono projekt w celu wydania decyzji pozwolenia na budowę. W trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, wystąpiły okoliczności, których zaistnienia nie można było przewidzieć w czasie prowadzenia postępowania, ani też w chwili zawierania umowy, a które to wymusiły na Zamawiającym dokonanie koniecznych zmian dotyczących realizacji przedmiotu umowy. Podczas wykonywania wykopów pod fundamenty dla posadowienia obiektów zakładu zagospodarowania odpadów natrafiono na niezinwentaryzowane uzbrojenie w postaci istniejącej instalacji drenarskiej. W tej sytuacji dalsze prowadzenie robót ziemnych jest niemożliwe do czasu wykonania zabezpieczenia sieci melioracyjnej i wykonania odcinka zastępczej sieci drenarskiej i zaślepienia odgałęzień istniejących. W celu umożliwienia dalszego prowadzenia robót budowlanych zdecydowano wykonać niezbędną dokumentację projektową zabezpieczenia sieci drenarskiej oraz kosztorys inwestorski. Zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, jako zamówienie dodatkowe należy wykonać następujące roboty : 1) Wykonać odcinek szczelnego rurociągu okalającego teren robót od strony zachodniej, który umożliwi podłączenie do niego istniejącej sieci drenarskiej. Rurociąg wykonać z rur PCV kielichowych o D=250 mm o długości 731 mb łączonych na uszczelkę gumową, 2) Wykonać 16 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o D=1000 mm, 3) Wykonać jeden przewiert kontrolowany długości 12 mb i D=300 mm. Wartość zamówienia dodatkowego obliczona na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi 338.826, 96 zł netto, wartość zamówienia podstawowego aktualnie realizowanego wynosi 45.842,704,92 zł netto, co stanowi 0,74 % wartości zamówienia aktualnie realizowanego i nie przekracza 50 % jego wartości. W tej sytuacji stwierdzić należy, że zachodzą przesłanki konieczności wykonania zamówienia dodatkowego wymienione w art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych, jako bezwzględnie konieczne dla prawidłowego zakończenia robot i uzyskania zamierzonego i projektowanego efektu. Zakres rzeczowy robót do wykonania obejmujących zamówienie dodatkowe nie został i nie mógł być przewidziany w dokumentacji projektowej, a zatem i nie mógł być przedmiotem opisu zamówienia. Z uwagi na charakter zamówienia, wykonanie jego należy powierzyć wykonawcy aktualnie realizującemu zamówienie podstawowe tj. Control Process S.A. Ul. Obrońców Modlina 16 30-733 Kraków Przedsięwzięcie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Priorytet III. Środowisko przyrodnicze. Działanie 3.1. Racjonalizacja gospodarki odpadami i ochrona powierzchni ziemi Umowa Nr UDA-RPWP.03.01.01-30-002/10-00 zawarta dnia 09.12.2010r
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Control Process S.A., Ul. Obrońców Modlina 16, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych p.n. ,, Wymiana przyłącza wodociągowego i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 3 ul. Podwale w m. Góra ( ...)
- Remont z dostosowaniem do potrzeb OzN kuchni i sanitariatów w akademiku "Fafik" Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Racławickiej 9
- Poprawa gospodarki ściekowej w gminie Halinów 3 części
- Remont i adaptacja budynku pod stworzenie dwóch nowych mieszkań wspomaganych- II postępowanie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.