eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecWykonanie zamówienia dodatkowego w zadaniu Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe - Toniszewo - Kopaszyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-18

Wągrowiec: Wykonanie zamówienia dodatkowego w zadaniu : Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe - Toniszewo - Kopaszyn
Numer ogłoszenia: 49300 - 2012; data zamieszczenia: 18.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21317 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Wągrowcu, ul. Grunwaldzka 2, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685118, faks 067 2685118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego w zadaniu : Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe - Toniszewo - Kopaszyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, jako zamówienie dodatkowe należy wykonać następujące roboty : 1) Wykonać odcinek szczelnego rurociągu okalającego teren robót od strony zachodniej, który umożliwi podłączenie do niego istniejącej sieci drenarskiej. Rurociąg wykonać z rur PCV kielichowych o D=250 mm o długości 731 mb łączonych na uszczelkę gumową, 2) Wykonać 16 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o D=1000 mm, 3) Wykonać jeden przewiert kontrolowany długości 12 mb i D=300 mm..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsięwzięcie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Priorytet III. Środowisko przyrodnicze. Działanie 3.1. Racjonalizacja gospodarki odpadami i ochrona powierzchni ziemi Umowa Nr UDA-RPWP.03.01.01-30-002/10-00 zawarta dnia 09.12.2010r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Control Process S.A., Ul. Obrońców Modlina 16, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 338826,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 374796,00

  • Oferta z najniższą ceną: 374796,00 / Oferta z najwyższą ceną: 374796,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający dokonał wyboru wykonawcy robót dla zadania : Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe - Toniszewo - Kopaszyn w wyniku zakończenia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego publikowanego w DUUE Nr 2011/S 132 - 219297 z dnia 13.07.2011r. W wyniku oceny ofert złożonych w postępowaniu dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez Control Process S.A. Ul. Obrońców Modlina 16 30-733 Kraków za cenę - 55.928.100,00 złotych brutto Wartość oferty wynosi 45.842,704,92 zł netto, z czego 50 % stanowi 22.921.352,46 zł netto. W trakcie realizacji zamówienia wystąpiły nieprzewidziane okoliczności, które są podstawą dokonania koniecznych i niezbędnych zmian w realizacji przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa będąca podstawą opisu przedmiotu zamówienia i jego realizacji opracowana została zgodnie z wymaganiami obowiązującego prawa i po otrzymaniu pozytywnej opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji wydane zostało na zadanie pozwolenie na budowę. Projekt budowlany opracowany został na zaktualizowanych mapach do celów projektowych i uzyskano wymagane uzgodnienia, a następnie złożono projekt w celu wydania decyzji pozwolenia na budowę. W trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, wystąpiły okoliczności, których zaistnienia nie można było przewidzieć w czasie prowadzenia postępowania, ani też w chwili zawierania umowy, a które to wymusiły na Zamawiającym dokonanie koniecznych zmian dotyczących realizacji przedmiotu umowy. Podczas wykonywania wykopów pod fundamenty dla posadowienia obiektów zakładu zagospodarowania odpadów natrafiono na niezinwentaryzowane uzbrojenie w postaci istniejącej instalacji drenarskiej. W tej sytuacji dalsze prowadzenie robót ziemnych jest niemożliwe do czasu wykonania zabezpieczenia sieci melioracyjnej i wykonania odcinka zastępczej sieci drenarskiej i zaślepienia odgałęzień istniejących. W celu umożliwienia dalszego prowadzenia robót budowlanych zdecydowano wykonać niezbędną dokumentację projektową zabezpieczenia sieci drenarskiej oraz kosztorys inwestorski. Zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, jako zamówienie dodatkowe należy wykonać następujące roboty : 1) Wykonać odcinek szczelnego rurociągu okalającego teren robót od strony zachodniej, który umożliwi podłączenie do niego istniejącej sieci drenarskiej. Rurociąg wykonać z rur PCV kielichowych o D=250 mm o długości 731 mb łączonych na uszczelkę gumową, 2) Wykonać 16 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o D=1000 mm, 3) Wykonać jeden przewiert kontrolowany długości 12 mb i D=300 mm. Wartość zamówienia dodatkowego obliczona na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi 338.826, 96 zł netto, wartość zamówienia podstawowego aktualnie realizowanego wynosi 45.842,704,92 zł netto, co stanowi 0,74 % wartości zamówienia aktualnie realizowanego i nie przekracza 50 % jego wartości. W tej sytuacji stwierdzić należy, że zachodzą przesłanki konieczności wykonania zamówienia dodatkowego wymienione w art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych, jako bezwzględnie konieczne dla prawidłowego zakończenia robot i uzyskania zamierzonego i projektowanego efektu. Zakres rzeczowy robót do wykonania obejmujących zamówienie dodatkowe nie został i nie mógł być przewidziany w dokumentacji projektowej, a zatem i nie mógł być przedmiotem opisu zamówienia. Z uwagi na charakter zamówienia, wykonanie jego należy powierzyć wykonawcy aktualnie realizującemu zamówienie podstawowe tj. Control Process S.A. Ul. Obrońców Modlina 16 30-733 Kraków

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.