Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Oława: dostawa odczynników laboratoryjnych, sprzętu jednorazowego, narzędzi chirurgicznych, leków, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/07/10
Numer ogłoszenia: 21317 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. K. K. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3011315, faks 071 3011312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa.wroc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zoz.olawa.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych, sprzętu jednorazowego, narzędzi chirurgicznych, leków, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/07/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1b - Implanty - stabilizatory złamań kości Pakiet Nr 3 - odczynniki do gazometrii: Równowaga Kwasowo - Zasadowa do analizatora Rapidlab 248 Pakiet Nr 5 - Płyny infuzyjne w pojemnikach stojących Pakiet Nr 6 - leki różne Pakiet Nr 7 - enoxoparinum Pakiet Nr 8 - leki różne 2 Pakiet Nr 13 - Zestaw do drenażu opłucnej Pakiet Nr 14 - Zgłębnik do żywienia żołądkowego Pakiet Nr 22 - Narzędzia endoskopowe Pakiet Nr 23 - Stolik zabiegowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, II. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, III. Spełnianie warunków ekonomicznych i finansowych IV. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz wykonanych a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.Przed upływem terminu składania ofert. 3) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność finansową wykonawcy. Wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ na podst. art. 22.Przed upływem terminu składania ofert. 10)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. Przed upływem terminu składania ofert. 11)Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy lub podpisany wzór umowy.Przed upływem terminu składania ofert. 12) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, art. 44 Ustawy prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004r. z późniejszymi zmianami. Przed upływem terminu składania ofert V. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określonym przez Zamawiającego, wymagane są następujące dokumenty: 13)Oświadczenie ze przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Ustawie o Wyrobach Medycznych z 20 kwietnia 2004r. z póż. zm. lub Prawie Farmaceutycznym z 06.09.2001r. z póż. zm. Przed upływem terminu składania ofert 14)Opisy techniczne aparatury w postaci firmowych materiałów producenta/autoryzowanego przedstawiciela w języku polskim ( dla pakietów nr: 1b, 3, 13, 14, 22, 23 ). Przed upływem terminu składania ofert 15) deklaracje zgodności CE ( dla pakietów nr: 1b, 3,13, 14,22,23 ). Przed upływem terminu składania ofert 16) certyfikat jednostki notyfikującej ( dla pakietów nr: 1b, 3, 13, 14, 22, 2 3 ).Przed upływem terminu składania ofert 17) wpis do rejestru wyrobów medycznych ( jeśli dotyczy) ( dla pakietów nr: 1b, 3,13, 14, 22, 23 ) Przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. K. Baczyńskiego 1; 55-200 Oława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. K. Baczyńskiego 1; 55-200 Oława.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1b - Implanty - stabilizatory złamań kości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1b - Implanty - stabilizatory złamań kości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 3 - odczynniki do gazometrii: Równowaga Kwasowo - Zasadowa do analizatora Rapidlab 248.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - odczynniki do gazometrii: Równowaga Kwasowo - Zasadowa do analizatora Rapidlab 248.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.01.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Płyny infuzyjne w pojemnikach stojących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 - Płyny infuzyjne w pojemnikach stojących.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 6 - leki różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 - leki różne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 7 - enoxoparinum.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 - enoxoparinum.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 8 - leki różne 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 - leki różne 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Zestaw do drenażu opłucnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 13 - Zestaw do drenażu opłucnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Zgłębnik do żywienia żołądkowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 14 - Zgłębnik do żywienia żołądkowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 22 - Narzędzia endoskopowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 22 - Narzędzia endoskopowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 23 - Stolik zabiegowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 23 - Stolik zabiegowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Godzikowicach w gminie Oława
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej nr 1561 D w miejscowości Osiek
- Wykonanie chodników, zatok autobusowych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice
- Cyberbezpieczny samorząd - zakup sprzętu informatycznego
- Remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.