eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu Przebudowa drogi krajowej nr 46 na odcinku obwodnicy m.Paczków km 26 + 197,99 - km 30 + 544,86

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Opole: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu : Przebudowa drogi krajowej nr 46 na odcinku obwodnicy m.Paczków km 26 + 197,99 - km 30 + 544,86
Numer ogłoszenia: 213269 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu : Przebudowa drogi krajowej nr 46 na odcinku obwodnicy m.Paczków km 26 + 197,99 - km 30 + 544,86.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacji projektowej na roboty i związanymi z pełnieniem nadzoru inwestorskiego na zadaniu Przebudowa drogi krajowej nr 46 na odcinku obwodnicy m. Paczków km 26 + 197,99 - km 30 + 544,86 w tym między innymi takie roboty jak : - frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni na głębokość 5 cm, - rozbiórki istniejących elementów dróg , - odtworzenie istniejącej szerokości poboczy utwardzonych do 2 x 2,00 m - remont wysp dzielących pas ruchu , - wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni , - remont nawierzchni poboczy , - remont nawierzchni zjazdów , - regulację barier energochłonnych . W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje nadzór w branży drogowej i elektroenergetycznej . Nadzór obejmuje również prace geodezyjne oraz prace związane z kosztorysowaniem . Zakres obowiązków i czynności Inżyniera . Zakres obowiązków i czynności Inżyniera podany został w Rozdziale III - Opis przedmiotu zamówienia i w Rozdziale VI Elementy siwz Przebudowy drogi krajowej nr 46 na odcinku obwodnicy m.Paczków , km 26 + 197,99 - km 30 + 544,86 oraz w istotnych postanowieniach umowy na wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2.500,00 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach , w zależności od wyboru wykonawcy ; a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem, pieniężnym ; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą . Wadium wnoszone w pieniądzu - przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego musi być przelane z konta na konto tak by znalazło się na koncie zamawiającego przed godziną złożenia ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu : 1.Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Pzp w tym : 2.1.Potencjał ekonomiczno-finansowy . Wykonawca musi wykazać: a)średni przychód za ostatnie pełne trzy lata obrotowe - 2005 , 2006 , 2007 r - (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. ; b)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 250 000,00 zł lub równowartość w innej walucie wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień składania ofert . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej 2.2 Potencjał kadrowy . Wykonawca musi wykazać iż ma do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowisko wymienione poniżej a)Kierownik Zespołu Nadzoru /Inspektor Robót drogowych ( odpowiedzialny za przebieg nadzoru ) - 1 osoba wymagania : - uprawnienia do nadzorowania robót w branży drogowej , - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień w wykonawstwie lub nadzorze ) oraz legitymujący się praca na stanowisku Kierownika Zespołu Nadzoru lub wykonawstwie na stanowisku Kierownika Budowy na min. 2 zadaniach drogowych (budowa , przebudowa ) o wartości min. 5 .000.000,00 zł każde b) Asystent - 1 osoba wymagania : - wykształcenie drogowe min. średnie - umiejętność obsługi komputera z minimum standardowym oprogramowaniem c) Inspektora Nadzoru robót elektroenergetycznych -uprawnienia do nadzorowania robót w branży elektroenergetycznej , doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień branżowych w wykonawstwie lub nadzorze ) d) Specjalista ds. geodezyjnych - 1 osoba wymagania : - uprawnienia geodezyjne - zakres czwarty . Obsługa geodezyjna może być zlecona do realizacji podwykonawcy . Zmawiający nie dopuszcza możliwości podzlecenia podwykonawcom pełnienia funkcji na stanowiskach ( pkt a - pkt c ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej . Osoba na stanowisku tj. Kierownika Zespołu Nadzoru /Inspektorów Nadzoru Robót drogowych ( pkt. a ) wina posiadać uprawnienia budowlane w branzy drogowej zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego do nadzorowania robotami w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska obowiązujących . Oprócz posiadania uprawnień , osoba o której mowa powyżej musi należeć do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ważne zaświadczenia . Osoba na stanowisku c ) tj.Inspektorów Nadzoru robót elektroenergetycznych winien posiadać uprawnienia budowlane w branzy elektroenergetycznej zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego do nadzorowania robotami w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska . Oprócz posiadania uprawnień , osoba o której mowa powyżej musi należeć do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ważne zaświadczenia 2.3.Doświadczenie . Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował ( zakończył ) co najmniej dwa nadzory nad robotami drogowymi ( budowa , przebudowa ) o wartości nadzoru na kazdym z zadań min. 200.000,00 zł . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej . Ocena spełnienia tych warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty , wymienionych w pkt. 7 SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1 część sprawozdania finansowego - tj. rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe ( 2005 , 2006 , 2007 ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe . W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu 2.2. Polisę inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę potwierdzajacą spełnienie warunku . ; 2.3 informacja o osobach na stanowiska podane w SIWZ i ich doświadczeniu wraz z dokumentami potwierdzajacymi posiadanie uprawnień oraz potwierdzającymi przynależności do Krajowej Izby Inżynierów ; 2.4 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. 307 i 308 - bezpłatnie po uprzednim zapotrzebowaniu.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.