Og³oszenie z dnia 2024-09-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00606722/01 - Wynik z dnia 2024-11-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Renowacja zabytkowej szko³y w miejscowo¶ci Trzebiatkowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA TUCHOMIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979594
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tuchomie
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-133
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.7.) Numer telefonu: 598215040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tuchomie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.tuchomie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja zabytkowej szko³y w miejscowo¶ci Trzebiatkowa.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-27efa2c3-6eac-4d3b-b1b2-fc6ec6d4ea7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00509433
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017775/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Renowacja zabytkowej szko³y w miejscowo¶ci Trzebiatkowa.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27efa2c3-6eac-4d3b-b1b2-fc6ec6d4ea7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl”, poczty elektronicznej email: wskazanej w pkt I SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl”, poczty elektronicznej email: wskazanej w pkt I SWZ.
2.Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani/Pan El¿bieta Lipka,tel. 59 821 75 02, e-mail:
e.lipka@tuchomie.pl,
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl
4.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
5.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust.
1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7.Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
8.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”) i poczty elektronicznej email: wskazanej w pkt I SWZ. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w
szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które
s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do
przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z
wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
9.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10.Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11.W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
12.Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 5. Postanowienia dotycz±ce przetwarzania danych osobowych:
5.1. Zamawiaj±cy informujê, ¿e dane osobowe pozyskane w zwi±zku z przeprowadzeniem niniejszego postêpowania przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporz±dzenie RODO" w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
5.2. Administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5.3. Dane osobowe bêd± przetwarzane, z uwzglêdnieniem przepisów prawa, w celu:
5.3.1. przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
5.3.2. zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu wykonawc±,
5.3.3. dokonania rozliczenia i p³atno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy,
5.3.4. przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty,
5.3.5. udostêpnienie dokumentacji postêpowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
5.3.6. archiwizacji postêpowania.
5.4. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5.5. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postêpowania.
5.6. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia RODO:
5.6.1. prawo dostêpu do danych (art. 15),
5.6.2. prawo sprostowania danych (art. 16),
5.6.3. prawo do usuniêcia danych (art. 17),
5.6.4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
5.6.5. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
5.7. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
5.7.1. prawo do usuniêcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia RODO,
5.7.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia RODO,
5.7.3. prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporz±dzenia RODO,
5.8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
5.9. Wyst±pienie z ¿±daniem o którym mowa w pkt. 5.6 lub 5.7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia niniejszego postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania lub umowy.
5.10. Wykonawca pozyskuj±c dane osobowe na potrzeby sporz±dzenia oferty zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zki wynikaj±ce m. in. z art 13 i 14 Rozporz±dzenia RODO. Wykonawca sk³adaj±c ofertê sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce przetwarzania danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.4.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Renowacja zabytkowej szko³y w miejscowo¶ci Trzebiatkowa, na co sk³ada siê:
Zadanie nr 1: Renowacja zabytkowej szko³y w miejscowo¶ci Trzebiatkowa na co sk³ada siê wykonanie m.in. prac termomodernizacyjnych i remontowych.
Budynek znajduje siê w ewidencji Konserwatora zabytków i Zamawiaj±cy przeka¿e wykonawcy po podpisaniu umowy dokumentacjê projektow± uzgodnion± z konserwatorem zabytków.
Szczegó³owy zakres dla robót w zakresie zadania nr 1 opisany jest w projektach budowlanych (za³±cznik do SWZ nr 4), Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (za³±cznik do SWZ nr 5), przedmiarach robót (za³±cznik do SWZ nr 6) z tym, ¿e zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w w/w dokumentacji projektowej.
Przed przyst±pieniem do robót w zakresie zadania nr 1 w terenie zabudowanym Wykonawca zawiadomi w³a¶cicieli posesji, budynków, w tym równie¿ przyleg³ych (je¿eli dotyczy). Przed przyst±pieniem do robót Wykonawca zawiadomi równie¿ zainteresowane instytucje i w³a¶cicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczêciu budowy (je¿eli dotyczy). W przypadku prowadzenia robót ziemnych w bardzo bliskim s±siedztwie budynków nale¿y zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ i bezwzglêdnie przestrzegaæ przepisów prawa budowlanego.
Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacj±, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowi±zuj±cymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ.
Przyjête w dokumentacji i specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót urz±dzenia i materia³y, gwarantuj± osi±gniêcie zak³adanego efektu.
W przypadku u¿ycia w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia zosta³y u¿yte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów/¼ród³a/szczególnego procesu który móg³by charakteryzowaæ produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Wykonawca stosuj±cy materia³y równowa¿ne zobowi±zuje siê do zastosowania materia³ów o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone w dokumentacji.
Je¿eli zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Zamawiaj±cy nie mo¿e odrzuciæ oferty tylko dlatego, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy nie s± zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia siê odnosi, pod warunkiem, ¿e wykonawca udowodni w ofercie, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami (je¿eli dotyczy).
U¿ycie w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez zamawiaj±cego (je¿eli dotyczy).
Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn± (je¿eli dotyczy).
Wszystkie zastosowane elementy maj± byæ fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu w handlu i posiadaæ wszelkie atesty dopuszczenia do u¿ytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spe³niaæ okre¶lone prawem normy bezpieczeñstwa.
Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa zawiera wymagania wynikaj±ce z art. 100 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Gminie Tuchomie przyznano dofinansowanie niniejszego ca³ego zadania dla czê¶ci nr 1,2 w zakresie ze ¶rodków Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ/2023/4674/PolskiLad. Rozliczenie za realizacjê poszczególnych czê¶ci zamówienia nast±pi zgodnie z zasadami opisanymi w projektach umów, stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert
przedstawione poni¿ej:
1)Cena : 60% (waga)
2)Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 40% (waga)
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która otrzyma najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów tj. suma punktów = punkty kryterium cena + punkty kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Renowacja zabytkowej szko³y w miejscowo¶ci Trzebiatkowa, na co sk³ada siê:
Zadanie nr 2: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad w/w zadaniem nr 1 polegaj±cym na renowacji zabytkowej szko³y w miejscowo¶ci Trzebiatkowa, na co sk³ada siê:
1. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca – Inspektor nadzoru Inwestorskiego wykonywa³ w/w prace, zgodnie z zakresem obowi±zków i praw wynikaj±cych Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo Budowlane. Osoba/osoby wykonuj±ca przedmiotow± us³ugê musi/musz± posiadaæ odpowiednie uprawnienia w my¶l ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo Budowlane w bran¿y konstrukcyjnej z do¶wiadczeniem min. 3 lata.
2. Obowi±zkiem Inspektora nadzoru bêdzie wykonywanie wszystkich obowi±zków okre¶lonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3. ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli doradztwa technicznego zgodnie z ustaw± Prawo budowlane;
4. Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceñ dotycz±cych: usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, wykonania prób lub badañ, a tak¿e odkrycia elementów zakrytych.
5. Zapoznanie siê z posiadan± przez Zamawiaj±cego dokumentacj± techniczn± (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacj± prawn±, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zg³aszanie stwierdzonych nieprawid³owo¶ci i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;
6. Udzia³ w protokolarnym przekazaniu placu budowy, w czynno¶ciach odbiorów czê¶ciowych oraz odbiorze koñcowym i w przegl±dach gwarancyjnych i okresu rêkojmi.
7. Reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci jej realizacji z przepisami i obowi±zuj±cymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
8. Sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, pisemna akceptacja materia³ów i urz±dzeñ przewidzianych do wbudowania, a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadaj±cych wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacj± projektow±;
9. Monitorowanie, sprawdzanie zgodno¶ci i autentyczno¶ci przedstawionych certyfikatów materia³ów i urz±dzeñ, gwarancji, praw w³asno¶ci, za które Wykonawcy s± odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;
10. Sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urz±dzeñ technicznych oraz czynno¶ciach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodz±cych w sk³ad wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do u¿ytkowania;
11. Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiaj±cego naradach dotycz±cych budowy, na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego, odbywanych w siedzibie Zamawiaj±cego lub na placu budowy;
12. Uczestniczenie w przekazaniu budowy do u¿ytkowania, skompletowanie dokumentów oraz wspó³praca z Wykonawc± robót i Zamawiaj±cym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu – je¿eli bêdzie wymagane;
13. Uzgadnianie z Zamawiaj±cym wszelkich zmian dotycz±cych konieczno¶ci wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
14. Sprawdzenie kompletno¶ci przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcê robót, wype³nianie i podpisywanie dokumentów, rozliczeniowych po zakoñczeniu robót;
15. Przygotowywanie protoko³ów konieczno¶ci i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe;
16. Szczegó³owy zakres dla robót budowlanych objêtych niniejszym nadzorem inwestorskim opisany jest w projektach budowlanych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót (za³±czniki nr 4,5,6 do SWZ).
Szczegó³owy zakres dla robót w zakresie zadania nr 1 opisany jest w projektach budowlanych (za³±cznik do SWZ nr 4), Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (za³±cznik do SWZ nr 5), przedmiarach robót (za³±cznik do SWZ nr 6) z tym, ¿e zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w w/w dokumentacji projektowej.
Przed przyst±pieniem do robót w zakresie zadania nr 1 w terenie zabudowanym Wykonawca zawiadomi w³a¶cicieli posesji, budynków, w tym równie¿ przyleg³ych (je¿eli dotyczy). Przed przyst±pieniem do robót Wykonawca zawiadomi równie¿ zainteresowane instytucje i w³a¶cicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczêciu budowy (je¿eli dotyczy). W przypadku prowadzenia robót ziemnych w bardzo bliskim s±siedztwie budynków nale¿y zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ i bezwzglêdnie przestrzegaæ przepisów prawa budowlanego.
Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacj±, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowi±zuj±cymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ.
Przyjête w dokumentacji i specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót urz±dzenia i materia³y, gwarantuj± osi±gniêcie zak³adanego efektu.
W przypadku u¿ycia w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia zosta³y u¿yte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów/¼ród³a/szczególnego procesu który móg³by charakteryzowaæ produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Wykonawca stosuj±cy materia³y równowa¿ne zobowi±zuje siê do zastosowania materia³ów o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone w dokumentacji.
Je¿eli zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Zamawiaj±cy nie mo¿e odrzuciæ oferty tylko dlatego, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy nie s± zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia siê odnosi, pod warunkiem, ¿e wykonawca udowodni w ofercie, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami (je¿eli dotyczy).
U¿ycie w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez zamawiaj±cego (je¿eli dotyczy).
Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn± (je¿eli dotyczy).
Wszystkie zastosowane elementy maj± byæ fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu w handlu i posiadaæ wszelkie atesty dopuszczenia do u¿ytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spe³niaæ okre¶lone prawem normy bezpieczeñstwa.
Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa zawiera wymagania wynikaj±ce z art. 100 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Gminie Tuchomie przyznano dofinansowanie niniejszego ca³ego zadania dla czê¶ci nr 1,2 w zakresie ze ¶rodków Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ/2023/4674/PolskiLad. Rozliczenie za realizacjê poszczególnych czê¶ci zamówienia nast±pi zgodnie z zasadami opisanymi w projektach umów, stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert
przedstawione poni¿ej:
1)Cena : 60% (waga)
2)Do¶wiadczenie Inspektora Nadzoru: 40% (waga)
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która otrzyma najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów tj. suma punktów = punkty kryterium cena + punkty kryterium Do¶wiadczenie Inspektora Nadzoru
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Inspektora Nadzoru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki:1.1. Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê – przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
1.2. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 125 ust. 1) - wype³nione i podpisane przez wykonawcê. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe – za³±cznik do SWZ nr 2.
1.3. Dokument, o którym mowa w pkt. VI.3.3. (zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (je¿eli dotyczy).
1.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1.2. sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z w³asnym o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1.2., tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (je¿eli dotyczy).
1.6. O¶wiadczenie wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê w przypadku okoliczno¶ci zawartych w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dot. z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków dot. wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (je¿eli dotyczy).
1.7. Pe³nomocnictwo – w przypadku upowa¿nienia przedstawiciela wykonawcy (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3. Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spó³kicywilne):
3.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
3.2. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z
wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty.
3.3. Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego
przedstawiciela.
3.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie
umowy.
3.5. Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu
jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a
zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
3.6. Wykonawców obowi±zuj± postanowienia pkt. VII "Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku sk³adania oferty wspólnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym wykonawc± na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, które zosta³y szczegó³owo opisane we wzorze umowy - za³. nr 3.1. i 3.2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-07 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamówienia, Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-07 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespo³u boisk wraz z infrastruktur± przy M³odzie¿owym O¶rodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Us³uga pe³nienia nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzyd³a E budynku S±du Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWÊ JEZDNI, BUDOWÊ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bie¿±cych w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowo¶ci Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.