eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąWykonanie elspertyzy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Nakło nad Notecią: Wykonanie elspertyzy
Numer ogłoszenia: 213324 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168752 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o., ul. Bolesława Krzywoustego 7A/1, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 304 51 71, faks 52 304 51 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elspertyzy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ekspertyzy opłacalności remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Półwiejskiej 2 w Nakle nad Notecią zgodnie z poniższymi wytycznymi, załączoną do SIWZ umową i protokołem kontroli pięcioletniej i rocznej stanu technicznego budynku/obiektu budowlanego z dnia 9 lipca 2011 r., które to stanowią integralną część umowy. 2. Informacja szczegółowe: Nieruchomość przy ul. Półwiejskiej 2 w Nakle nad Notecią - budynek mieszkalny pięciorodzinny, powierzchnia zabudowy 140 m2, kubatura 840 m3, dwukondygnacyjny, nie podpiwniczony, wybudowany około 1890 r. Fundamenty i ściany wykonane z cegieł, strop drewniany. Dach konstrukcji drewnianej, kryty papą. Budynek wyposażony w instalcję: elektryczną, wodno - kanalizacyjną. 3. Dokumentacja winna być sporządzona w ilości 4 egzemplarzy w formie papierowej i na nośniku CD i zawierać: - wykaz opracowań i pisemne oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia wykonany został zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami, oraz że jest w stanie kompletnym; - opis przedmiotu opracowania i celu, jakiemu ma służyć; - opis techniczny; - charakterystykę stanu istniejącego; - opracowanie zakresu ewentualnych robót remontowych wraz z ich szacunkową wyceną; - analizę opłacalności ewentualnego remontu; - dokumentację rysunkową i fotograficzną badanych elementów. - wnioski końcowe; 4. Podstawowe założenia opracowania przedmiotu zamówienia: 1) każdy egzemplarz dokumentacji, o której mowa powyżej winien być trwale oprawiony, w sposób uniemożliwiający jej zdekompletowanie; 2) dokumentacja musi być dostarczona Zamawiającej również w wersji elektronicznej, zapisanej na nośniku elektronicznym (np. płyta CD); 3) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji zgodnie z: a) obowiązującymi normami, aktualnymi przepisami techniczno - budowlanymi; b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie [Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.]; c) przepisami Prawa budowlanego [Dz. U. t. j. 2010, Nr 243, poz. 1623]; d) wymogami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych; e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; f) opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TEZA Barbara Banaś ul. Stamma 7 85-796 Bydgoszcz, abanas.dom@wp.pl, 85-796 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.