eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławCIOR14/90/09 Dostawa liczarek i testerów do banknotów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Wrocław: CIOR14/90/09 Dostawa liczarek i testerów do banknotów.
Numer ogłoszenia: 213411 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 134, 50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 360 39 00, faks 071 364 00 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poczta Polska SA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CIOR14/90/09 Dostawa liczarek i testerów do banknotów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa liczarek i testerów do banknotów. Łączna ilość zamawianych urządzeń: - Maszyny do liczenia banknotów - 20 sztuk, - Wykrywacze fałszywych pieniędzy - 30 + 3 sztuki. Dostawa będzie wykonana do magazynów Zamawiającego połozonych w Jeleniej Górze, Wałbrzychu i Wrocławiu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.22.00 - Maszyny do liczenia banknotów 35.12.12.00 - Wykrywacze fałszywych pieniędzy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 600,- złotych (słownie: sześćset złotych zero groszy) na całość zamówienia

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 5.1.2.1 wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przynajmniej jedną dostawę towarów z grupy CPV 30100000-0 (Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli) lub z grupy CPV 35100000-5 (Urządzenia awaryjne i zabezpieczające), o wartości brutto przekraczającej 25 000 złotych. 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.1 (ze względu na odwołania zachowano numerację z SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 6.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6.1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.) 6.1.4 Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykazujący przynajmniej jedną dostawę towarów z grupy CPV 30100000-0 /Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli/ lub z grupy CPV 35100000-5 /Urządzenia awaryjne i zabezpieczające/, o wartości brutto przekraczającej 25 000 złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencji). 6.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.1.2 oraz 6.1.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto likwidacji wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg terminu wystawienia dokumentów o których mowa w pkt. 6.2 ma zastosowanie odpowiednio do tego oświadczenia. (ze względu na odwołania zachowano numerację z SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl nr 09-2328.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska SA Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska SA Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław, pok. 132 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nd.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.