Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Lubaczów: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Antoniki, Bałaje, Basznia Dolna i Piastowo, realizowana w ramach projektu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Załuże - etap II, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-20013
Numer ogłoszenia: 213498 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiejska Lubaczów , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 632 16 84, faks 016 632 26 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Antoniki, Bałaje, Basznia Dolna i Piastowo, realizowana w ramach projektu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Załuże - etap II, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-20013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zadanie składa się wykonanie: 1) kolektory grawitacyjne, w tym: - z rur PVC O 160 mm typ N, - z rur PVC O 200 mm typ N, - z rur PVC O 250mm typ N, 2) przykanaliki z rur PVC O 160 mm typ N 3) kolektory tłoczne - z rur PCV O 63 mm typ PN-6 - z rur PCV O 90 mm typ PN-6 - z rur PCV O 110 mm typ PN-6 4) przepompownie (zbiornik, pompy, armatura, układ sterowania, tablica złączeniowo - pomiarowa, ogrodzenie terenu), 5) studzienki rewizyjne O400 (z rurą wznośną O315 i kinetami O160-250), 6) studzienki rozprężne betonowe O1200. W ramach inwestycji zostanie wykonane łącznie: a) kolektory grawitacyjne - 25644 m, w tym: - O160 - 6946 m, - O200 - 18468 m, - O250 - 230 m, b) przykanaliki - 296 szt. - 2633 m, w tym: - Antoniki - 49 szt. - 494 m, - Bałaje - 42 szt. - 345 m, - Basznia Dolna - 164 szt. - 1547 m, - Piastowo - 41 szt. -247 m, c) kolektory tłoczne - 5612 m, w tym: - O63 - 621 m, - O90 - 3423 m, - O110 - 1568 m, d) przepompownie ścieków - 9 kpl., w tym: - Antoniki - 1 szt., - Bałaje - 2 szt., - Basznia Dolna - 4 szt., - Piastowo - 2 szt., e) studzienki rewizyjne O400 (z rurą wznośną O315 i kinetami O160-250) - 849 szt., w tym: - Antoniki - 130 szt., - Bałaje - 117 szt., - Basznia Dolna - 480 szt., - Piastowo - 130 szt., f) studzienki rozprężne betonowe O1200 - 9 szt., w tym: - Antoniki - 1 szt., - Bałaje - 2 szt., - Basznia Dolna - 4 szt., - Piastowo - 2 szt., g) obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza (3 kpl.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 75.000 zł (siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ w części 12) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ponadto zamawiający odrzuci oferty sporządzone niezgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z art.26 ust.3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu bądź potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na w/w wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tj. nie później, w dniu 22.07.2009 r., pod rygorem zatrzymania wadium przetargowego. Zgodnie z art.46 ust.4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wyżej, nie złożył żądanych dokumentów lub oświadczeń albo pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżacych po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana (art.46 ust.5): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki (opracowane wg wzorów załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz sporządzone samodzielnie przez Wykonawcę w przypadku braku wzorów): 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika z innych dokumentów; 3) Kosztorys ofertowy; 4) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy; 5) Oświadczenie Wykonawcy o długości okresu gwarancji; 6) Wykaz podwykonawców, jeżeli będą; oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: 7) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zmianami/. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedłożenia zaświadczenia wystawionego wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszcza się możliwość potwierdzenia jego aktualności przez organ, który zaświadczenie wydał. 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (kadra techniczna) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy przedstawić dokumenty stwierdzające posiadanie ww. uprawnień oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego. Niezbędne jest wykazanie dysponowania (lub przedłożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób) kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami wymaganymi odpowiednimi przepisami szczególnymi (m.in. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zm.), we wszystkich branżach, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia; 12) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 11, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 13) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: 4 koparki, 1 spycharka, 1 urządzenie do podwiertów, 1 dźwig, 2 samochody samowyładowcze, 1 pompa spalinowa, 1 komplet igłofiltrów 14) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 13, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 15) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udokumentowali wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej, niż 2.000.000 zł (dwa miliony złotych); 16) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten musi posiadać dowód wpłaty na podstawie, którego można stwierdzić, że polisa została opłacona, o ile nie wynika to z treści samej polisy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, tel. 0(16) 632 16 84, fax 0(16) 632 26 56, pok. nr 1 - Krzysztof Krzemiński. Odpłatność 300,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, Pokój nr 4 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Opracowanie dok. proj. wraz z decyzją ZRID: "Przebudowa/rozbudowa dr. pow. nr 1634R Żuków - Ruda Różaniecka - gr. woj. w km 0+000 - 13+557 przez budowę ścieżki rowerowej z możliwością ruchu pieszych"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Szczytno
- "Budowa hybrydowych hydrofitowych oczyszczalni ścieków w osadach służbowych PPN"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Modernizacja dróg gminnych w Wągrowcu
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.