Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Częstochowa: Wykonanie zewnętrznych sieci wodnokanalizacyjnych bloku dydaktyczno-hotelowego.
Numer ogłoszenia: 213593 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej , ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAńSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJąCA OSOBOWOśCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zewnętrznych sieci wodnokanalizacyjnych bloku dydaktyczno-hotelowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zewnętrznych sieci wodnokanalizacyjnych bloku dydaktyczno - hotelowego na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 72.23.20.00 - Rozbudowa oprogramowania przetwarzania celu prowadzenia transakcji i rozliczeń Kod CPV wg słownika 2008: 72.23.20.00 - Rozbudowa oprogramowania przetwarzania celu prowadzenia transakcji i rozliczeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej siwz; 7) Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych, Z treści dokumentu musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4; - Oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych Z treści dokumentu musi wynikać, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.; - Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z dokumentu musi wynikać, iż wykonawca posiada zarejestrowaną działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; - Upoważnienia / pełnomocnictwa uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa w wierszu, z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa; - W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty, z treści dokumentu musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu; - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dot. kierownika robót oraz projektanta), z treści dokumentów musi wynikać posiadanie odpowiednich (niezbędnych) uprawnień oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zleceniodawców, zamawiająca wymaga, by dokument ten potwierdzał, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, minimum trzy roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu tj. wykonał instalacje kanalizacyjne o długości minimum 300 m w jednym zadaniu . - Dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie -dokumenty winny zawierać następujące informacje: określenie przedmiotu zamówienia (podać wielkość np. w metrach), wartość wykonanych robót budowlanych, daty wykonania zamówienia (od ... do ...), nazwę zleceniodawcy robót budowlanych. Zamawiająca wymaga minimum trzech dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie zamówienia na roboty budowlane, których opis został określony w wierszu powyższym. - Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z dokumentu musi wynikać, iż wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych. - Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Szkoła PSP ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa budynek administracyjny pok. 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie budynek administracyjny..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno -prawnej dot. podziału nieruchomości - 8 części
- Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy i jaj kurzych ( 2 części) do AŚ w Częstochowie.
- Prace remontowo-instalacyjne w budynkach szkół w Złotym Potoku oraz Koniecpolu w ramach projektu "Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w ZS w Złotym Potoku i ZS w Koniecpolu".
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 oraz samochodu BUS 8+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie.
- Sukcesywne dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych do AŚ w Częstochowie.
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- "Remont niecki pływalni i hali basenowej KSOS Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie"
- Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu w partnerstwie projektu pn. "Usługi Społeczne w Gminie Miejskiej Lubań".
- Budowa ul. J. Długosza i Krańcowej
- Rozwój markowych produktów turystycznych w gminie Głuchów w oparciu o lokalną kulturę
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.