Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Radom: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań morfologii krwi dla potrzeb Centralnego Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 213614 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szpital.radom.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań morfologii krwi dla potrzeb Centralnego Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Hematologia - zapotrzebowanie na okres 5 lat. Lp. Nazwa badania. Ilość oznaczeń 1. Morfologia 5 diff 70.000 2. Morfologia 3 diff 215.000 3. Reticulocyty 6.700 Wymagana możliwość wykonywania morfologii krwi zarówno z krwi pełnej jak i włośniczkowej na jednym z proponowanych analizatorów 5 diff lub 3 diff Dzierżawa analizatorów Parametry graniczne dla analizatora do morfologii krwi z rozdziałem krwinek białych na 3 populacje 3 diff Lp.Parametry wymagane 1.Analizator fabrycznie nowy, rok produkcji 2008 2.Wydajność minimum 60 ozn-h . 3.Niezbędne parametry mierzone przez analizator: WBC, LYM %, LYM #, MID %/MIX/, MID #/MIX/, GRAN %, GRAN#, RBC, HGB,HCT, MCV, MCH,MCHC, RDW, PLT, MPV, PCT/P-LCR/, PDW. % - odsetek komórek, # - liczba komórek 4.Objętość aspirowanej próbki pediatrycznej < lub = 50 ul 5.Możliwość wprowadzenia przez operatora i wydrukowania następujących danych demograficznych: numer identyfikacyjny próbki , imię i nazwisko, płeć pacjenta, data urodzenia, nazwisko lekarza zlecającego, komentarz, data i godzina analizy, numer identyfikacyjny operatora, kolejny numer próbki, tryb podania próbki, data i godzina pobrania krwi. 6.Baza danych powinna zawierać min 10 000 wyników z histogramami. 7.Możliwość dostępu ., wyświetlenia i wydrukowania, wszystkich informacji i wyników z bazy danych. 8.Możliwość wydrukowania raportu wg wybranej sekwencji ( numer ID próbki, nr kolejny, numer ID operatora, rodzaj próbki) 9.Automatyczne czyszczenie igły aspirującej od zewnątrz i wewnątrz. 10.Analizator posiadający funkcję auto-print 11.Wydruk wyniku powinien zawierać : zakres normy z flagami w przypadku wyniku poza zakresem normy , alertowanie specjalne wyników krytycznych dla życia, histogramy dla RBC, WBC, PLT. 12.Możliwość definiowania przez operatora więcej niż 3 zestawów wartości referencyjnych. 13.Zestaw powinien zawierać zewnętrzną lub wewnętrzną drukarkę . 14.Aparat powinien posiadać wbudowany program kontroli jakości zawierający: Reguły Westgarda Wykresy Levey-Jenningsa Raport stanu kalibracji Obliczenia statystyczne SD, CV Reagent Log 15.QC program powinien obejmować min 31- dniowy cykl pomiarowy 16.Możliwość archiwizacji danych QC na nośniku informatycznym. 17.Możliwość wyświetlania na ekranie algorytmu konserwacji aparatu i systemu usterek. 18.Aparat nie wymagający czyszczenia i konserwacji filtrów wentylatora. 19.Aparat musi posiadać ręczny czytnik kodów kreskowych 20.Dwukierunkowa transmisja danych Parametry graniczne aparatu do morfologii z rozdziałem WBC minimum 5 diff . L.p.Parametry wymagane 1.Analizator fabrycznie nowy, rok produkcji 2008 2.Wydajność min 70 oznaczeń - h w trybie CBC. 3.Jedno- lub dwukanałowy system wyliczania WBC 4.Parametry wydawane na wyniku minimum : WBC, 5 parametrowy rozdział krwinek białych wyrażony w % - jako odsetek komórek, #- jako liczba komórek( neutrocyty, eozynocyty, bazocyty, monocyty, limfocyty ), RBC, HGB, HCT, MCV, MCH, MCHC, RDW, PLT, MPV, Retic w % i #. 5.Minimalna liniowość pomiaru wraz z różnicowaniem leukocytów dla WBC bez konieczności rozcieńczania - 240 k-ul. 6.Analizator posiadający optyczną metodę pomiarową PLT. Wymagany jest pomiar płytek metoda optyczną lub weryfikacja metodą optyczną po oflagowaniu wyniku płytek przez analizator. Przewidywana ilość pomiarów płytek w przypadku weryfikacji ilości płytek metodą optyczną 13 000 - 5 lat . 7.Możliwość zdefiniowania różnych zakresów norm w zależności od wieku i płci pacjenta - minimum 5. 8.Flagowanie wyników patologicznych wraz z komunikatami opisującymi typowe patologie. 9.Analizator pozwalający na analizę płynów bezbarwnych np z jam ciała. Wymagany opis techniki . 10.Sposób podawania próbki manualny z otwartej probówki oraz automatyczny z użyciem podajnika dostosowanego do różnego typu systemów zamkniętych, na co najmniej 50 probówek. 11.Objętość próbki nie większa niż : w systemie podawania manualnego - 160 ul, w systemie podawania automatycznego - 250 ul. 12.Pomiar reticulocytów w osobnym trybie pracy ( tryb pracy rutynowej bez reticulocytów) 13.Automatyczne czyszczenie igły pobierającej. 14.Archiwizacja danych dla 10 000 wyników. ( dane numeryczne lub graficzne dla każdego wyniku ) 15.Możliwość automatycznego przeszukiwania bazy danych w celu odnalezienia wyników. 16.Możliwość archiwizowania wyników na nośniku elektronicznym. 17.Możliwość drukowania zbiorczych raportów dotyczących próbek : dziennych, miesięcznych. 18.Kontrola jakości z zastosowaniem Reguł Westgarda z graficzną prezentacją i statystyczną oceną wyników kontroli. 19.Wewnątrzlaboratoryjny program kontroli jakości połączony z międzylaboratoryjną bezpłatną oceną jakości. 20.Parametry materiałów kontrolnych wczytywane za pomocą kodu kreskowego lub dyskietki lub płyty CD. 21.Dwukierunkowa transmisja danych 22.Analizator przystosowany do pracy w systemie całodobowym 23.Zapewnienie bezpłatnej niezależnej kontroli jakości zewnątrzlaboratoryjnej. 24.Monitor LCD minimum17. 25.Wewnętrzny czytnik kodów kreskowych w podajniku. 26.Zewnętrzny czytnik kodów kreskowych . 27.Wyposażenie w UPS podtrzymujący pracę analizatora przez co najmniej 15 minut w przypadku awarii prądu 1.Wykonawca ma obowiązek podania całego asortymentu w języku polskim oraz zamieszczenie folderów oferowanych analizatorów. 2.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie jednego analizatora z możliwością wykonywania oznaczeń w trybie 3 Diff i 5 Diff spełniającego wymagania parametrów granicznych i SIWZ dla dwóch analizatorów. 3.Koszty podłączenia do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego Marcell ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza spełnienie warunków parametrów granicznych przez oprogramowanie systemu informatycznego Marcell..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.00 - Analizatory Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.40.00 - Analizatory Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek winien być spełniony łącznie przez składających ofertę wspólną. Doświadczenie: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartością odpowiadającą min. 1/5 wartości przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem niezbędnym do wykonania zamówienia. Powyższy warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Dysponowanie środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3.Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie i muszą zawierać co najmniej: wykonawcę dostawy, zakres zrealizowanej dostawy, wartość zrealizowanej dostawy, datę wykonania, odbiorcę dostawy, opinię odbiorcy wskazującą na należyte wykonanie dostawy, podpis upoważnionego przedstawiciela odbiorcy dostawy. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: deklaracja zgodności CE z aneksem IV Dyrektywy Parlamentu Europejskiego 98/79/EC z dnia 17 października 1998 dla analizatorów, materiałów zużywalnych i testów oraz zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych dla testów z listy A i B..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
ul. Lekarska 4
26-610 Radom
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
III piętro pok. nr 309A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 26-600 Radom Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia III piętro pok. nr 309A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu drukującego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego oprogramowania ArcGIS
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.