eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaZakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego oraz oświetleniowego stanowiącego doposażenie sali widowiskowej Domu Kultury w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Ruda Śląska: Zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego oraz oświetleniowego stanowiącego doposażenie sali widowiskowej Domu Kultury w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach
Numer ogłoszenia: 213727 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury w Rudzie Śląskiej , ul. E. Kokota 170, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 240 21 25, faks 32 240 21 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkrsl.bipinfo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego oraz oświetleniowego stanowiącego doposażenie sali widowiskowej Domu Kultury w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego oraz oświetleniowego stanowiącego doposażenie sali widowiskowej Domu Kultury w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach. W ramach przedmiotowej dostawy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zakupiony kompletny sprzęt fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nieużywany, nieuszkodzony i wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w obrocie zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Przenośny analizator widma - 1 sz.; 2. Procesor sterujący dźwiękiem - 1 szt.; 3. Statyw mikrofonowy - 10 sz.t; 4. Case 10 U - 1 szt.; 5. Mikser audio - 1 szt.; 6. Mikrofon pojemnościowy instrumentalny - 2 szt.; 7. Mikrofon dynamiczny wokalny - 2 szt.; 8. Mikrofon nagłowny - 3 szt.; 9. Mikrofon do stopy/basu - 1 szt.; 10.Mikrofon dynamiczny instrumentalny - 2 szt.; 11. Mikrofon bezprzewodowy - 2 szt.; 12. Multicore - 1 szt.; 13. Zestaw nagłośnieniowy frontowy - kolumna szerokopasmowa aktywna - 2 szt.; 14. Zestaw nagłośnieniowy frontowy - kolumna basowa aktywna - 2 szt.; 15. Zestaw nagłośnieniowy balkon - kolumna szerokopasmowa aktywna - 2 szt.; 16. Regulator (dimmer) stacjonarny - 1 szt.; 17. Regulator (dimmer) stacjonarny - 1 szt.; 18. Regulator (dimmer) - 1 szt.; 19. Spliter DMX - 1 szt.; 20. Reflektor - 2 szt.; 21. Naświetlacz LED RGB - 4 szt.; 22. LED PAR 18x3W - 4 szt.; 23. Linka stalowa 2 mm - 10 szt.; 24. Linka stalowa 8 mm - 4 szt.; 25. Linka stalowa 4 mm - 6 szt.; 26. Głowa ruchoma - 4 szt.; 27. Statyw oświetleniowy - 2 szt.; 28. Wyłącznik DMX - 1 szt.; 29. Sterownik oświetlenia - 1 szt.; 30. Kabel DMX - 200 m; 31. Złącza (zarówno do elementów nagłośnienia jak i oświetlenia) - nie mniej niż 60 szt.; 32. Uchwyty do elementów oświetlenia - nie mniej niż 20 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje kompletny montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie obsługi technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.34.10.00 - Mikrofony 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.34.24.12 - Głośniki 32.34.24.20 - Studyjne konsole mikserskie 32.34.30.00 - Wzmacniacze 32.34.31.00 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 39.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy polegające na dostawie i montażu sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego na łączną kwotę 100 000,00 zł brutto - Zamawiający dopuszcza, aby dostawa sprzętu j/w realizowana była w ramach odrębnych umów (osobno sprzęt nagłaśniający i osobno sprzęt oświetleniowy),z zastrzeżeniem, iż łączna wartość tych dostaw ma wynieść co najmniej 100 000,00 zł brutto Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Opis techniczny oferowanego urządzenia - karta katalogowa lub instrukcja obsługi danego produktu. 2. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z CE (z właściwymi normami/ dyrektywami UE). Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z CE (z właściwymi normami/ dyrektywami UE)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów 2) zmiana parametrów oferowanego sprzętu - w przypadku zaprzestania produkcji oferowanego sprzętu, możliwe jest dostarczenie sprzętu odpowiadającego przedmiotowi umowy, o parametrach nie gorszych od wymaganych w SIWZ, bez zmiany ceny podanej w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dkrsl.bipinfo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Kultury w Rudzie Śląskiej 41-711 Ruda Śląska ul. E. Kokota 170.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Kultury w Rudzie Śląskiej 41-711 Ruda Śląska ul. E. Kokota 170.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.