Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Łask: UDZIELENIE I OBSŁUGĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1.050.000,00 ZŁOTYCH
Numer ogłoszenia: 213960 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Łasku, ul. Południowa 1, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6756800, fax 043 6756809.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1.050.000,00 ZŁOTYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.050.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków związanych z inwestycjami drogowymi nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Powiatu w roku 2007, z terminem spłaty do 31 marca 2011 roku r. 2.Waluta: złoty polski. 3.Kwota kredytu: 1.050.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćdziesiąt tysięcy złotych). 4.Termin uruchomienia kredytu - do dnia 30 listopada 2007 w jednej transzy. 5.Spłata kredytu będzie następowała w 12 równych kwartalnych ratach po 87500 zł każda rata, w terminie do ostatniego roboczego dnia każdego kwartału, począwszy od II kwartału 2008 roku do końca I kwartału 2011 roku, 6. Wymagany okres karencji w spłacie 6 miesięcy. 7. Spłata odsetek: kwartalnie, w terminie do ostatniego dnia kwartału. 8. Odsetki będą naliczone od faktycznie wykorzystanego kredytu. 9. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym następującym po dniu wolnym ustawowo. 10. Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 11. Zabezpieczenie kredytu dopuszczalne przez Zamawiającego: weksel in blanco z deklaracją wekslową. 12. Bank załączy do oferty harmonogram spłaty kredytu uwzględniający spłatę rat kapitałowych, odsetek i zapłatę prowizji, z uwzględnieniem warunków określonych w pkt II. ppkt 5. specyfikacji. 13. Zamawiający zastrzega prawo do niewykorzystania kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez dodatkowych kosztów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy. 2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Spełnianie warunków, o których mowa w punktach VII.1. i VII.2. oceniane będzie na podstawie następujących dokumentów, załączonych do oferty: a)oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1 (wzór - załącznik nr 3 do specyfikacji), b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz, że profil działania Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, wystawionego (lub potwierdzonego przez uprawniony organ) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). 3.Prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie objętym zamówieniem. Spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie VII.3. oceniane będzie na podstawie treści załączonego do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz, że profil działania Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. 4.Spełnienie pozostałych wymogów określonych w specyfikacji. Ocena spełnienia warunków określonych specyfikacją dokonana będzie przez Komisję Przetargową na podstawie wymaganych w specyfikacji dokumentów załączonych do oferty. Dokumenty te zostały wymienione w pkt VIII. specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt VII. ppkt 1. do 3. nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu, zawierający nw. dokumenty: 1)formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 2 do specyfikacji), podpisany przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz, że profil działania Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, wystawiony (lub potwierdzony przez uprawniony organ) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy (wzór - załącznik nr 3 do specyfikacji), 4)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), 5)harmonogram spłaty kredytu uwzględniający spłatę rat kapitałowych, odsetek i zapłatę prowizji, z uwzględnieniem warunków określonych w pkt II. (Opis przedmiotu zamówienia) ppkt 5. specyfikacji 6)zaparafowany wzór umowy UWAGA!!! Kopie dokumentów powinny być przez Wykonawcę poświadczone za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łasku ul. Południowa 1 98-100 Łask Sekretariat pok. 13 Ip..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łasku ul. Południowa 1 98-100 Łask Sekretariat pok. 13 Ip..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Budowa żłobka gminnego przy ul. Jodłowej w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.