Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony na Dostawę ryb i przetworów rybnych dla Gospodarstwa Pomocniczego przy Domu Pomocy Społeczneh Senior w Rudzie Ślaskiej
Numer ogłoszenia: 214165 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Domu Pomocy Społecznej SENIOR w Rudzie Śląskiej , ul. Puszkina 7, 41-704 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2481774 wew. 14, fax. 032 2481774.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze przy samorządowej jednostce budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Dostawę ryb i przetworów rybnych dla Gospodarstwa Pomocniczego przy Domu Pomocy Społeczneh Senior w Rudzie Ślaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych dla Gospodarstwa Pomocniczego przy Domu Pomocy Społeczneh Senior w Rudzie Ślaskiej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Oryginalny kod CPV: 15.21.00.00 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.00.00 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra Oryginalny kod CPV: 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Kod CPV wg słownika 2008: 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy (należy złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ), tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 1 rozdz. IX SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 umowy polegające na realizacji podobnych dostaw : o zbliżonej wartości, częstotliwości dostaw (6 razy w tygodniu, od poniedziałku do soboty) i podobnym okresie realizacji umowy (nie krótszym niż 6 miesięcy). W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4 rozdz. IX A SIWZ. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje sprzętem i środkami transportu niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 samochód spełniający wymogi obowiązujących przepisów sanitarnych. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokument, o którym mowa w pkt 5 rozdz. IX A SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 rozdz. IX A SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz dokument wymieniony w pkt 2 rozdz. IX A SIWZ. Uwaga 1: Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający będzie oceniać na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ w podrozdziale A. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia-nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Uwaga 2: Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o Wykonawcy rozumie się przez to zgodnie z art. 2 pkt 11 ustawy osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek. 4. Aktualne zaświadczenie z US o niezaleganiu w podatkach. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4 uważa się za aktualne w przypadku ich wystawienia lub potwierdzenia ich aktualności przez organy wydające nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, częstotliwości dostaw, okresu obowiązywania umowy i odbiorców - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6. Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 rozdz. IX A SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty o których wyżej mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 6 niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenie - na formularzu oferty (Załącznik nr 1), że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy (Załącznik nr 5) oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dps-senior.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GOSPODARSTWO POMOCNICZE PRZY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ 41-704 Ruda Śląska, ul. Puszkina 7
Tel. (032) 2 481 774 w. 14, fax (032) 2 481 774 w.33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 11:09, miejsce: GOSPODARSTWO POMOCNICZE PRZY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ 41-704 Ruda Śląska, ul. Puszkina 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.10.2008.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
- Zabezp. ruchu drogowego - bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych, aktywnych przejść dla pieszych i stacji pomiarowych ruchu drogowego na terenie M. Ruda Śląska
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ROKU 2025 NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 45 W GDAŃSKU
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Misia Uszatka w Polkowicach na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.