eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaDostawa ambulansu typu C wraz ze sprzêtem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w ¦widnicy

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-11-07

¦widnica: Dostawa ambulansu typu C wraz ze sprzêtem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w ¦widnicy
Numer og³oszenia: 214387 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat ¦widnicki, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 7, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8500400, 8500442, fax 074 8530927.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa ambulansu typu C wraz ze sprzêtem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w ¦widnicy.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu typu C z zabudow± medyczn± oraz ze sprzêtem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w ¦widnicy

    II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg s³ownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urz±dzenia medyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.10.00.00 - Urz±dzenia medyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 20.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 5000 PLN dla zadania nr 1, 3000 PLN dla zadania nr 2.

    III.2) WARUNKI UDZIA£U

    • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy - posiadaj± uprawnienia do wykonania zamówienia; - nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 prawa zamówieñ publicznych; - posiadaj± do¶wiadczenie zawodowe wyra¿aj±ce siê zrealizowaniem minimum jednej dostawy zbli¿onej co do zakresu i warto¶ci przedmiotu zamówienia z okresu ostatnich 3 lat z potwierdzeniem, ¿e dostawa ta zosta³a wykonana nale¿ycie, dla ka¿dego z zadañ , na które Wykonawca z³o¿y ofertê; - na oferowany sprzêt posiadaj± dokumenty dopuszczeniowe do obrotu zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) oraz wszystkie wymagane ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty i inne dokumenty - dla zadania nr 2; - dostarcz± przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami okre¶lonymi SIWZ. Ocena spe³nienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych poni¿ej. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki wykonawca spe³ni³. Uzupe³nienie wymaganych dokumentów jest mo¿liwe po up³ywie terminu sk³adania ofert stosownie do tre¶ci art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w okre¶lonym terminie, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Nie spe³nienie chocia¿by jednego z w/w warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania.
    • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty: - O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 22 ust.1 prawa zamówieñ publicznych, wg za³±cznika nr 2 do SIWZ; - Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - Aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub KRUS potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, specyfiki, dat i miejsca wykonania (minimum jednej dostawy) oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie wg za³±cznika nr 3 do SIWZ; - Wa¿ne dopuszczenia do obrotu zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) dla oferowanych urz±dzeñ. Przy rozwi±zaniu (sprzêcie) nowo wprowadzonym do obrotu Zamawiaj±cy dopuszcza, w miejsce wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych, zg³oszenie do tego rejestru. - Wymagane ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty i inne dokumenty dla oferowanych urz±dzeñ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl

    Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy, ul. M.Sk³odowskiej-Curie 7 w pok.nr 308 III piêtro.

    IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy, ul. M.Sk³odowskiej-Curie 7 w pok.nr 308 III piêtro.

    IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiajacy umo¿liwia uzyskanie SIWZ w formie papierowej za cenê 10,00 z³ + VAT, które nale¿y wp³aciæ na konto Zamawiaj±cego w BZ WBK O/¦widnica nr 95 1090 2819 0000 0006 9401 1426. SIWZ mo¿na uzyskaæ w siedzibie Zamawiaj±cego w pok. nr 308 III piêtro lub drog± pocztow±, po okazaniu dowodu wp³aty.

    ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

    CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: dostawa ambulansu typu C z zabudow± medyczn±.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa ambulansu fabrycznie nowego, rok produkcji 2007, silnik o mocy min.160 KM, z zabudow± obejmujac± m. in. zestawy szafek i pó³ek, uchwyt do kroplówki, centraln± instalacjê tlenow±, lawetê pod nosze g³ówne..
    • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.11.41.21-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 20.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzêtu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzêtu medycznego obejmuje:nosze g³ówne reanimacyjne wraz z transporterem, respirator, defibrylator, deskê ortopedyczn±, nosze zbierakowe, krzes³o kardiologiczne, pompê infuzayjn± 2 torow±..
    • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 20.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    Podziel siê

    Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


    Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

    chcê zamieszczaæ og³oszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.