Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Kielce: Wycięcie i uprzątnięcie drzew z koryta rzeki Bobrzy (nieuregulowana) w km 11+800 - 13+150 w m. Trzcianki i Wola Murowana,
gmina Sitkówka-Nowiny, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 214473 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycięcie i uprzątnięcie drzew z koryta rzeki Bobrzy (nieuregulowana) w km 11+800 - 13+150 w m. Trzcianki i Wola Murowana, gmina Sitkówka-Nowiny, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi p.n.: Wycięcie i uprzątnięcie drzew z koryta rzeki Bobrzy (nieuregulowana) w km 11+800 - 13+150 w m. Trzcianki i Wola Murowana, gmina Sitkówka-Nowiny, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie. Zakres prac będzie polegał m.in. na: - wycięciu i wydobyciu z koryta rzeki drzew uszkodzonych i martwych, rosnących na skarpach i w dnie oraz leżących w korycie oraz drzew stwarzających zagrożenie dla ludzi i mienia, - usunięciu przetamowań z gałęzi i innych materiałów z koryta rzek, - zrębkowaniu lub wywiezieniu gałęzi drzew uzyskanych z wycinki i rozebranych przetamowań; Lokalizacja prac - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zwanej dalej SIWZ. 2. Do zakresu określonego w pkt. 1 należy ponadto: - urządzenie zaplecza prac ; - zabezpieczenie pod względem BHP; - zapewnienie dróg dojazdowych; - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać: a) na warunkach określonych SIWZ i wzorem umowy b) zgodnie z: - warunkami Zamawiającego; - obowiązującymi przepisami BHP; - zasadami wiedzy technicznej; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi;. - Wykonawca zakupi pozyskane drewno za cenę określoną w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie ceny drewna. Jeżeli cena drewna po weryfikacji nie zostanie zaakceptowana do obowiązków Wykonawcy należeć będzie pocięcie pozyskanego drewna na odcinki o dł. 1m i odpowiednie ułożenie (na podkładach) oraz nadzór nad nim do czasu odbioru końcowego, w ramach zakresu zamówionych prac. W takim przypadku sprzedaż pozyskanego drewna przez Zamawiającego zostanie przeprowadzona odrębną procedurą po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. 4. Termin wykonania całego zamówienia (wraz z odbiorem końcowym) do 14-12-2012 r., w tym: wykonanie i zgłoszenie prac do odbioru końcowego (na warunkach określonych w par. 7 pkt. 2 wzoru umowy stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ) - do dnia 03-12-2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 3. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika (wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 5. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 3 rozdz. VII SIWZ Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , załącza do oferty niezależnie od wymogów pkt. 3.1 rozdz. VII SIWZ pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, - w przypadku, o którym mowa w par 2 pkt 4 wzoru umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
- Grupowe szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych
- Wykonanie prac remontowo-budowlanych wraz zakupem materiałów w podległych jednostkach Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA MUZEUM HISTORII KIELC w 2025 roku
- "Dostawa systemu do tworzenia kopii zapasowych (serwera i oprogramowania)"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie w należytym stanie technicznym: zadanie 1. Odcinka koryta rzeki Nacyny od stopnia w km 1+210 do km 3-795; zadanie 2. Odcinka koryta rzeki Rudy na odcinku od mostu kolejowego do km 34+700.
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
- ,,Usuwanie drzew zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia na terenie działania ZZ w Stargardzie" - w części zamówienia nr 1 NW w Goleniowie oraz w części zamówienia nr 2 NW w Pyrzycach.
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
więcej: Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.