Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Kielce: Wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego 2 jazów piętrzących na rzece Czarna Maleniecka w m. Kołoniec, gm. Ruda Maleniecka oraz wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego lewego wału rzeki Bobrzy w m. Bugaj, gm. Strawczyn i Porzecze, gm. Miedziana Góra
Numer ogłoszenia: 214523 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego 2 jazów piętrzących na rzece Czarna Maleniecka w m. Kołoniec, gm. Ruda Maleniecka oraz wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego lewego wału rzeki Bobrzy w m. Bugaj, gm. Strawczyn i Porzecze, gm. Miedziana Góra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest: a) Wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego jazu głównego i jazu ulgowego węzła wodnego w Kolońcu, gm. Ruda Maleniecka: b) Wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego lewego wału rzeki Bobrzy w km 0+000 - 2+100 w m. Bugaj, gm. Strawczyn i Porzecze, gm. Miedziana Góra, Dla każdego obiektu należy wykonać odrębne opracowanie w czterech egzemplarzach + wersja elektroniczna na płycie CD lub DVD 1.2 Charakterystyka obiektów. 1.2.1 Parametry jazów - węzeł wodny Koloniec. a) główny światło 8 x 3,10 (4 światła szandorowe, 4 z wyciągami mechanicznymi), piętrzenie 2,80 m, rok budowy 1964, modernizacja w 1982 r. b) ulgowy na kanale ulgi Koloniec - światło 2 x 5,0 m - zasuwy mechaniczne, piętrzenie 2,1 m, rok budowy 1965. 1.2.2 Parametry wałów: lewy wał rzeki Bobrzy (wał letni) w m. Bugaj gm. Strawczyn i Porzecze, gm. Miedziana Góra; - długość badanego odcinka wału - 2 100 mb; - szerokość korony - 1,5 - 5,0 m; - nachylenie skarp 1:1,5 i 1:2; - średnia wysokość - 1,5 m; - klasa IV (wał letni) 1.3 Wymagania w zakresie opracowań (oceny pięcioletnie winny zawierać między innymi następujące zagadnienia). 1.3.1 Jazy w Kołońcu: Część opisowa: - inwentaryzacja stanu jazów; - wykonanie przeglądu podwodnej i nawodnej części jazów piętrzących z badaniem betonu pod względem wytrzymałości (metoda sklerometryczna); - wykonanie badań geotechnicznych podłoża i skarp w obrębie jazów z określeniem stopnia zagęszczenia gruntu oraz statyki jazów; - ocena stanu zamknięć i mechanizmów wyciągowych (część opisowa i rysunkowa) z uwzględnieniem szczelności istniejących zamknięć; - ocena stanu koryta rzeki na ponurze i poszurze na długości po minimum 20 m. Część graficzna: - oznaczenie jazów na mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1 : 1000 z zaznaczeniem miejsc zagrożonych; - rysunki budowli w skali 1 : 100 wraz z oznaczeniem rzędnych dowiązanych do niwelacji sieci państwowej; - dokumentacja fotograficzna. Wnioski końcowe i zalecenia Pięcioletnia ocena stanu technicznego jazów powinna zawierać wnioski końcowe i zalecenia dotyczące: - sposobu likwidacji stwierdzonych nieprawidłowości, - czas i kolejność ich uzupełnienia, - konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. 1.3.2 Lewy wał przeciwpowodziowy rzeki Bobrzy (letni): Oceną stanu technicznego wału przeciwpowodziowego należy objąć: korpus i podłoże obwałowania, budowle towarzyszące (śluzy wałowe, przejazdy), koryto rzeki i obszar chroniony oraz obszar na który wał oddziałuje negatywnie (druga strona rzeki). Ocena winna uwzględniać warunki hydrologiczne i hydrauliczne koryta, ocenę stanu międzywala i zawala, badania podłoża i korpusu wału, obliczenie filtracji i stateczności oraz ocenę stanu budowli hydrotechnicznych związanych z obwałowaniem. Ocena ta powinna określać przydatność obiektu do użytkowania pod względem bezpieczeństwa + ocena konieczności istnienia tego obwałowania. Szczegółowy zakres oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa obwałowania powinien być zgodny z Wytycznymi wykonania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - opracowanie IMUZ Falenty 2003 r., natomiast dokumentacja oceny powinna zawierać wszystkie elementy, jakie zawarte są w punkcie 2.2 w/w Wytycznych Ocena stanu technicznego wału winna zawierać w szczególności: - układ trasy obwałowania, stan zawala; - dane hydrologiczne i hydrauliczne; Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa wału powinna zawierać poziomy wód wielkich miarodajnych i kontrolnych, wody średniej rocznej, poziomy ostrzegawcze i alarmowe, przepływy miarodajne i kontrolne oraz zaobserwowane stany i przepływy w okresie wezbrań; - pomiary geodezyjne. Opracowanie powinno zawierać: - mapę orientacyjną ocenianego odcinka w skali 1:25000, - mapy sytuacyjno - wysokościowe w skali 1:1000 z zaznaczoną lokalizacją wykonanych i archiwalnych punktów badawczych, przekrojów geotechnicznych oraz innych istotnych danych np. miejsc obserwacji zjawisk filtracyjnych, zagłębień terenowych i oczek wodnych, a także kolizje i skrzyżowania z uzbrojeniem podziemnym, - profil podłużny z zaznaczonymi poziomami wód miarodajnych, terenu zawala oraz wynikami rozpoznania geotechnicznego, - przekroje poprzeczne charakterystyczne i geotechniczne wału i terenu przyległego; - ocenę stanu technicznego budowli hydrotechnicznych związanych z obwałowaniem (przepusty wałowe i inne konstrukcje znajdujące się w korpusie i w podłożu), wraz z planami sytuacyjno-wysokościowymi i przekrojami budowli (inwentaryzacja) w skali 1:100 lub 1:200 oraz z ich dokładnym opisem i wynikami terenowymi stanu konstrukcji betonowych, stalowych, zamknięć, upustów itp. - badania geotechniczne podłoża i korpusu wału powinny być opracowane zgodnie z zakresem Wytycznych wykonania oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - pkt. 3.3 (Badania na potrzeby okresowej oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa) oraz tabelami 3.1 i 3.2 (Zakres badań). Rzędne otworów badawczych nawiązać do rzędnych geodezyjnych. - obliczenie stateczności korpusu i filtracji przy aktualnych wymiarach korpusu i parametrach gruntu w korpusie i podłożu w warunkach eksploatacji (wezbraniowych). Obliczenia te należy zamieścić w opracowaniu. - podsumowanie oceny i określenie miejsc szczególnego zagrożenia oraz podanie ewentualnych przesłanek do wyłączenia z ewidencji i likwidacji odcinka lub całości wału. Zamawiający posiada do wykorzystania: protokóły z okresowej - rocznej kontroli stanu technicznego wału. Opracowania powinny być wykonane w 4 egzemplarzach w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej (zapisanej na płycie CD lub DVD). 1.4 Oceny powinny być opracowane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami oraz wymaganiami technicznymi, m.in.: - Wytycznych wykonywania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - opracowanie IMUZ Falenty 2003 r. - Prawa budowlanego - ustawy z dn. 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); - Prawa wodnego - ustawy z dn. 18.07.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 145); - Prawa ochrony środowiska - ustawy z dnia 27.04.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150); - Prawo ochrony przyrody - ustawy z dnia 16.04.2004 r. (Dz. U. z 2009 r., poz. 151, poz. 1220 ze zm.). - Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647); - Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86, poz. 579). - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113 poz. 759 z póz. zm.), Wykonawca powinien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Zamawiający, t.j. Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, wymaga, aby Wykonawca dołączył do opracowań oświadczenie o sporządzeniu Oceny zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji. Ocena powinna być przekazana Zamawiającemu wraz z wykazem opracowań oraz oświadczeniem j/w i że zostały one wykonane w stanie zupełnym tj. jako kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 2. Termin wykonania zamówienia: do 21-12-2012 r. W tym ustala się termin na przekazanie Zamawiającemu kompletnych opracowań do dnia 24 listopada 2012 r. Po przekazaniu Zamawiającemu kompletnych opracowań wykonana zostanie opinia odnosząca się do zgodności wykonania w/w dokumentacji ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia a także z obowiązującymi przepisami po opracowaniu której zwołane zostanie posiedzenie ZOPI. W/w termin do 21-12-2012 r. uwzględnia w sobie czasookres wykonywania przez ZOPI ŚZMiUW oceny przekazanego opracowania. Za termin wykonania całego przedmiotu zamówienia uznaję przyjęcie opracowania bez zastrzeżeń przez Zespół Opiniowania Projektów Inwestycyjnych przy Świętokrzyskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach Jeżeli przedłużenie terminu oceny opracowania nie jest wynikiem wadliwego wykonania przedmiotu umowy skutek tego stanu nie obciąża Wykonawcy, a przedmiot umowy uważa się za wykonany zgodnie z niniejszą umową..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 1 000,00 zł (słownie: tysiąc zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca winien dysponować Kierownikiem opracowania posiadającym uprawnienia w specjalności odpowiedniej do wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Do wykazu należy złączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy we wzorze określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika ( wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 6. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 4 rozdz. VII SIWZ Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , załącza do oferty niezależnie od wymogów pkt. 4.1 rozdz. VII SIWZ pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku : - urzędowej zmiany stawki VAT;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach"
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- Usługa w zakresie kompleksowej obsługi cateringowej dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja zaplecza sportowo-sanitarnego dot. Przebudowy Hali Sportowej ul. Krakowska 72
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Pomorskiego
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
- "Budowa żłobka na 75 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Groszowej w Zgorzelcu" - Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Usługi przygotowania cystern paliwowych, urządzeń, filtrów, nalewaków i zbiorników paliwowych do badań dozorowych (WDT).
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 5 Zadań.
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.