Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Białystok: Dostawę aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego z podziałem na dwie części dla Kliniki Rehabilitacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 214703 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax. 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego z podziałem na dwie części dla Kliniki Rehabilitacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z wniesieniem, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego dla Kliniki Rehabilitacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na dwie następujące części: Część Nr 1 - aparaty do hydroterapii i fizykoterapii w skład których wchodzi: 1)Stanowisko do zasilania wodą w obiegu zamkniętym z aparatem do masażu wibracyjnego AQUAVIBRON - 1 szt., 2) Wanna do masażu kończyn dolnych i obręczy biodrowej - 1 szt., 3) Wanna czterokomorowa - 1 szt., 4) Zestaw Fango (szafa i mieszalnik) - 1 szt. Część Nr 2 - aparaty do elektroterapii w skład których wchodzi: 1) Urządzenie do krioterapii ( LN2 ) - 1 szt., 2) Lampa generująca promieniowanie podczerwone - statywowa - 1 szt., 3) Lampa generująca promieniowanie podczerwone - stołowa - 1 szt., 4) Elektrostymulator I - 1 szt., 5) Elektrostymulator II - 1 szt., 6) Elektrostymulator III - 1 szt., 7) Urządzenie do zsynchronizowanej emisji laserowej - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Oryginalny kod CPV: 33.15.82.10 - Stymulatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.10 - Stymulatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą Pzp oraz SIWZ. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie 21 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia określonego w danej części zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, e) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, f) udzielą nie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, g) posiadają autoryzowany serwis gwarancyjny reagujący w czasie nie dłuższym niż 72 godz. tj. 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia usterki (faksem), poprzez czas reakcji należy rozumieć czas , do upływu którego serwisant stawi się w siedzibie końcowego użytkownika i przystąpi do niezwłocznego usunięcia wszelkich usterek - dotyczy wszystkich części, h) pokryją wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich, koszty materiałów etc.), i) w przypadku przyznania zamówienia publicznego, dostarczą, wniosą, rozładują, zmontują i uruchomią zamawiany przedmiot zamówienia w siedzibie końcowego użytkownika, w ramach ceny ofertowej, j) zapewnią co najmniej 1 bezpłatny przegląd gwarancyjny. III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie), 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie), 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał prze-widziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają zaświadczenia o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatku od towarów i usług), 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie), 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospoli-tej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdza-jące odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak w lit. a., b., c. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. III.2.2 Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w poszczególnych czę- ściach z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia do- kumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Minimalny poziom wymaganych standardów: minimum 1 dostawa w każdej części. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z przedłożo- nego wykazu musi wynikać, że warunek ten jest spełniony przez nich łącznie). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ); b) wypełnione FORMULARZE CENOWE (dotyczy wszystkich części), c) wypełnione tabele dotyczące opisu przedmiotu zamówienia poszczególnych części - Załącznik Nr 3 do SIWZ, d) wypełniony załącznik Nr 9- tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia; e) oświadczenie, że zaoferują aparaturę dopuszczoną do obrotu na terytorium RP, posiadającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi i pacjenta oraz że dokumenty te przedstawią na każ-de żądanie Zamawiającego - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ, f) prospekty lub foldery oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich części, g) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik nr 4 do SIWZ), h) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; i) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamó-wieniem publicznym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie), j) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie), k) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają zaświadczenia o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatku od towarów i usług), l) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie), m) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej jedna w każdej części) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowią- cym przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwier- dzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - ( wg załącznika nr 5 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępo- waniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie, s) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewyko- nanie lub nienależyte wykonanie umowy; t) oświadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik nr 8 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cy-wilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie usta-wowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski (za wyjątkiem prospektów lub folde-rów), poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 2.1. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione peł-nomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski (za wyjątkiem prospektów i kart katalogowych), poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 4.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załą-czony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie pu-bliczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument po-twierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszyst-kich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zo-stać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właści-wym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 4.2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Sekcja ds. zamówień publicznych, ul. A. Mickiewicza 2c, pok. 12 A, 15 -222 Białystok..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB, ul. J. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich - parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego dla Kliniki Rehabilitacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do hydroterapii i fizykoterapii w skład których wchodzi: 1) Stanowisko do zasilania wodą w obiegu zamkniętym z aparatem do masażu wibracyjnego AQUAVIBRON - 1 szt., 2) Wanna do masażu kończyn dolnych i obręczy biodrowej - 1 szt., 3) Wanna czterokomorowa - 1 szt., 4) Zestaw Fango (szafa i mieszalnik) - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego dla Kliniki Rehabilitacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstok..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do elektroterapii w skład których wchodzi: 1) Urządzenie do krioterapii ( LN2 ) - 1 szt., 2) Lampa generująca promieniowanie podczerwone - statywowa - 1 szt., 3) Lampa generująca promieniowanie podczerwone - stołowa - 1 szt., 4) Elektrostymulator I - 1 szt., 5) Elektrostymulator II - 1 szt., 6) Elektrostymulator III - 1 szt., 7) Urządzenie do zsynchronizowanej emisji laserowej - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.15.82.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy realizacji inwestycji na terenie miasta Białegostoku.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i remont dwóch budynków wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pracownie artystyczne, zagospodarowaniem terenu przy ul. Ks. Stanisława Suchowolca 25 i 25A w Białymstoku.
- Dostawę produktów spożywczych (4 pakiety)
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Zakup i dostawa stymulatorów jednojamowych i dwujamowych, elektrod do stymulatorów i introducerów.
- Dostawa systemu do rehabilitacji
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-143/2024
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce
- Zakup wraz z dostawą symulatora pacjenta dorosłego
więcej: Przyrządy do fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.