Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-20
Radomsko: Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce gm. Radomska - etap II
Numer ogłoszenia: 21477 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6830630 w.29, faks 044 6834377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - 100 % udziałów jest własnością Gminy Miasta Radomsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce gm. Radomska - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. : Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce gm. Radomsko - etap II na bazie istniejącego Zakładu wraz z dostawą linii technologicznej sortowni i sprzętu do kompostowni. 2. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych obsługiwać będzie cały teren miasta Radomska oraz gminy ościenne a także rejon opisany w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego 2011 ( z uwzględnieniem lat 2012 - 2015 ). 3. Zadanie będzie realizowane i finansowane ze środków własnych, pozyskanych z Fundacji EkoFundusz oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. 4. Zamawiający wymaga aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegała z podziałem na 3 części. Oferty należy składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 6. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1. W I części realizacji zamówienia: a) Budowę hali sortowni odpadów ( wymiary w osiach 24,62 x 84,72 m ) HALA SORTOWNI ODPADÓW 1. Powierzchnia zabudowy 2 085,8 m2, 2. Powierzchnia użytkowa 1 922 m2, 3. Kubatura 19 882 m3. b) Budowę nawierzchni w obrębie ZUOK w tym: - place i drogi o nawierzchni betonowej, utwardzonej do kompostowania odpadów bio i odp. zielonych, - zbiornik na ścieki sanitarne 30m3, - instalacje sanitarne, deszczowe, sieć hydrantowa, - budowa stacji trafo wraz z instalacjami elektrycznymi, oświetleniem terenu oraz liniami kablowymi. 2. W II części realizacji zamówienia: a) Zakup i montaż linii sortowniczej o wydajności 35.000 Mg/rok - bunkier załadowczy, - przenośniki kanałowe, - przenośniki wznoszące, - przenośnik sortowniczy wstępny, - trybuny sortownicze z kabinami sortowniczymi, - sito bębnowe obrotowe, - przenośniki przesyłowe, - separatory elektromagnetyczne, - przenośniki rewersyjne, - prasa ( makulatura, pet ), - perforator do butelek pet, 3. W III części realizacji zamówienia: a) Zakup sprzętu technologicznego do hali sortowni w tym: - ładowarka przegubowa, - samochód z urządzeniem hakowym, - wózek widłowy, - kontenery rolkowe, - pojemniki na odpady niebezpieczne i metale o poj. 120 l i 1100 l, - urządzenie czyszczące, - urządzenie wysokociśnieniowe, b) Zakup sprzętu do kompostowni odpadów organicznych i zielonych w tym: - ciągnik, - rozdrabniarka, - przerzucarka, - sito obrotowe, - koparko-ładowarka, c) Zakup pojemników na odpady niebezpieczne w tym: - świetlówki, - zużyte akumulatory, - zaolejone odpady 80 l, - materiały niebezpieczne płynne 600 l, - materiały niebezpieczne płynne 990 l, - materiały niebezpieczne stałe 600 l, - materiały niebezpieczne stałe 800 l, d) Rozruch linii technologicznej sortowni odpadów. e) Rozwój selektywnej zbiórki odpadów w tym: - zakup samochodu z HDS, - zakup pojemników do selektywnej zbiórki typu dzwon. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy zleconych prac i robót, warunki ich realizacji określa: - opis urządzeń i zespołów technologicznych linii sortowniczej oraz sprzętu technologicznego dla ZUOK w m. Jadwinówka - załącznik nr 8 do SIWZ, - projekt budowlany rozbudowy Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce - załączniki nr 27 do SIWZ, 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie z w/w dokumentami a także zgodnie z odpowiednimi Polskimi Normami, aktami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej oraz ustalonych warunkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Przedmiary robót - załączniki nr 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 do SIWZ, 2) Projekt budowlany rozbudowy Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce - załącznik nr 27, 3) Część rysunkowa - załącznik nr 28.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 400.000,00 PLN ( słownie: czterysta tysięcy PLN 00/100 )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: a) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie obiektów wraz z infrastrukturą towarzyszącą typu drogi, place sieci i przyłącza o kubaturze minimum 20.000 m3 i wartości nie mniejszej niż 10,0 mln zł brutto każda oraz zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 5,0 mln zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się dostawy równoważne z zakresem dostaw określonych w rozdziale 3 w II części realizacji zamówienia pkt a) oraz w III części pkt a) i b) SIWZ stanowiącym przedmiot zamówienia. b) dysponowali osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika robót, kierowników w branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - konstrukcyjno- budowlanej w zakresie dróg; Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione powyżej. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót, kierowników poszczególnych branż są uprawnione bez ograniczeń w swoich specjalnościach do kierowania robotami wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz oświadczeniami wskazanych osób o gotowości uczestnictwa w realizacji zamówienia wg samodzielnie napisanego załącznika. Zamawiający wymaga, aby osoby pełniące funkcję kierownika robót, posiadały co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji inwestycji budowlanych w tym, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych podobnych robót, a kierownicy poszczególnych branż co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w tym, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych. Dodatkowo, w odniesieniu do osoby pełniącej funkcję kierownika robót budowlanych, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia informacji dotyczącej jego 5-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kierownika robót w zakresie organizacji i zarządzania robotami budowlanymi. Informacja ta winna zawierać: - przedmiot zamówienia ( wykaz prowadzonych robót ), - podmiot, dla którego realizowane było zamówienie, - daty od ( miesiąc/rok ) do ( miesiąc/rok ) pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, Wymagane informacje winny jasno wskazywać doświadczenie kandydata w pełnieniu funkcji kierownika robót. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody netto ze sprzedaży na poziomie nie niższym niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia ( wartość podana w formularzu ofertowym ). W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełnienia powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2005-2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 8,0 mln zł ( słownie: osiem milionów zł ). Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym/których posiada rachunek bankowy, potwierdzającą w sposób jednoznaczny wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową jeszcze nie zaangażowaną dla innych działań Wykonawcy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: a) nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b) nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Wniosą wadium w wysokości 400.000,00 PLN ( słownie: czterysta tysięcy PLN 00/100 ) w formie określonej w rozdziale 8 pkt. 8.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w sekcji III.2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony ściśle wg wzoru druku załączonego do SIWZ - załącznik nr 1; 2) wypełniony i podpisany Formularz Cenowy z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6, 7; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r. oraz Dz. U. Nr 171, poz. 1058 z 2008 r. ) - załącznik nr 9; 4) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane/dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - załącznik nr 10; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie obiektów wraz z infrastrukturą towarzyszącą typu drogi, place sieci i przyłącza o kubaturze minimum 20.000 m3 i wartości nie mniejszej niż 10,0 mln zł brutto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru ) - załącznik nr 11; 11) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy o wartości nie mniejszej niż 5,0 mln zł brutto, odpowiadającej swoim rodzajem dostawom określonych w rozdziale 3 w II części realizacji zamówienia pkt a) oraz w III części pkt a) i b) SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru ) - załącznik nr 12; 12) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 13; 12a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykaz należy przygotować w oparciu o wymagania Zamawiającego opisane w pkt 5.1 ppkt 2 lit. b SIWZ, z wykorzystaniem załącznika nr 13. 13) wykaz robót, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 14; 14) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do realizacji zamówienia ( rodzaj sprzętu, rok produkcji, ilość sztuk, stan własności - załącznik nr 15; 14a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 14, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 15) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w liczbie co najmniej 50 pracowników ( w robotach budowlanych bez pracowników administracji i kierownictwa ) oraz liczebności personelu kierowniczego w ilości co najmniej 5 osób w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 16; 16) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 8,0 mln zł ( słownie: osiem milionów zł ) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 17) polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 5,0 mln zł ( słownie: pięć milionów złotych ). Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na cały okres objęty zamówieniem oraz zobowiązuje się do przedkładania kolejnej polisy Zamawiającemu w wypadku zakończenia okresu ubezpieczenia. 18) oświadczenie Wykonawcy do wniesienia zabezpieczenia i formy należytego wykonania umowy w przypadku uzyskania zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie - wg samodzielnie napisanego załącznika; 19) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada certyfikat ISO -9001 lub inny równoważny certyfikat potwierdzający spełnienie przez firmę norm jakościowych w zakresie robót budowlanych; 20) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2005-2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 21) zobowiązanie Wykonawcy w przypadku uzyskania zamówienia do ubezpieczenia budowy i robót na czas trwania kontraktu, na kwotę brutto zaoferowaną w przetargu z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej - wg samodzielnie napisanego załącznika; 22) oświadczenie o dokonaniu wizji terenu przeznaczonego pod realizację zadania - załącznik nr 17; 23) kosztorys ofertowy ( wg załączonych przedmiarów robót ) - załączniki nr 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24; 24) proponowany harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy w układzie miesięcznych przepływów finansowych dla całego trwania kontraktu - według samodzielnie napisanego załącznika. Zamawiający wymaga aby stopień zaawansowania przedsięwzięcia przedstawiony w harmonogramie wynosił: - na dzień 31.07.2009 r. - 60%, - na dzień 15.09.2009 r. - 80%, - na dzień 06.11.2009 r. -100%; 25) oświadczenie o zrealizowaniu zamówienia zgodnie z harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym - załącznik nr 25; 26) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 26; 27) dowód wniesienia wadium. Oferta wspólna. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp ) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz do załączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa ( oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza ). Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty. 2) Pełnomocnika należy wskazać w formularzu ofertowym w pkt 12 SIWZ. 3) Dokument pełnomocnictwa musi zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 4) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, mające prawo do zaciągania zobowiązań, wyszczególnione w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej, w sposób przewidziany w tym dokumencie dla formy reprezentacji tego podmiotu gospodarczego. 5) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu pkt 3,5,6,7,8,9 muszą być złożone osobno przez każdego Wykonawcę. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika. 8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres wpisano w formularzu ofertowym. 9) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pkt 5, 6, 7, 9 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. pkt 8 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-radomsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko - Dział Rozwoju i Marketingu, pok. nr 217, tel. 044 683 06 30 wew. 45.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych na odpady komunalne zmieszane i odpady zbierane w sposób selektywny z podziałem na dwie części
- Serwisowanie karetek , samochodów służbowych i samochodów transportu sanitarnego należących do Szpitala Powiatowego w Radomsku" Nr Spr. 408/2025
- Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C dla Szpitala Powiatowego w Radomsku. " Nr Spr. 411/2025
- Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.