Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-04
Biecz: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY BIECZ ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD DNIA 01.08.2013 r. DO DNIA 31.12.2015 r.
Numer ogłoszenia: 214790 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biecz , Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY BIECZ ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD DNIA 01.08.2013 r. DO DNIA 31.12.2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Biecz oraz gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 01.08.2013 r. do dnia 31.12.2015 r. W szczególności usługa obejmować będzie: 1. Otwarcie i prowadzenie: 1) rachunku bieżącego budżetu Gminy Biecz, 2) rachunków bieżących 14-tu niżej wymienionych jednostek organizacyjnych: - Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Placówek Oświatowych w Bieczu, - Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bieczu, - Zespół Szkół nr 1 w Bieczu Szkoła Podstawowa Nr 1 im. bpa Marcina Kromera, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. bpa Marcina Kromera, - Zespół Szkół Nr 2 w Bieczu Szkoła Podstawowa Nr 2 im. W. Potockiego, Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. W. Potockiego, - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Libuszy Publiczne Gimnazjum im. prof. Aleksandra Kosiby, Szkoła Podstawowa, im. prof. Aleksandra Kosiby Przedszkole im. prof. Aleksandra Kosiby - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rożnowicach, Publiczne Gimnazjum im. Tadeusza Kościuszki, Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki, Przedszkole w Rożnowicach, - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Strzeszynie, Gimnazjum, Szkoła Podstawowa im. M. Kopernika , Przedszkole - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Binarowej, Publiczne Gimnazjum im. Króla Kazimierza Wielkiego, Szkoła Podstawowa im. Króla Kazimierza Wielkiego, Gminne Przedszkole im. Króla Kazimierza Wielkiego - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Korczynie, Szkoła Podstawowa im. Świętej Kingi, Przedszkole Świętej Kingi - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Grudnej Kępskiej, - Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Racławicach - Szkoła Podstawowa w Bugaju - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sitnicy - Gminne Przedszkole w Bieczu. 2. Bieżącą obsługę bankową: 1) otwarcie i prowadzenie oraz likwidacja w rozumieniu ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.): a) rachunków bieżących, b) rachunków lokat terminowych, c) rachunków środków pomocowych, d) rachunków pomocniczych, 2) realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach oraz banku prowadzącego obsługę rachunków, 3) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych, 5) generowanie codziennych wyciągów bankowych, 6) realizację przelewów w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę rachunku Zamawiającego, 3. Pozostałe usługi bankowe: 1) udzielenie poręczeń i gwarancji bankowych, 2) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, 3) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń, 4) przechowywanie depozytów, 5) udostępnienie Gminie Biecz, Zespołowi Ekonomiczno - Administracyjnemu Placówek Oświatowych oraz Miejsko - Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej skrytek sejfowych do ogólnego przeznaczenia. 4. Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach mają być naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca. Dla wyliczenia odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. 5. Zapewnienie i udostępnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej poprzez: 1) instalację systemu i oprogramowania na komputerach Zamawiającego i jednostek organizacyjnych 2) obsługę systemu, 3) kompleksowe przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych) w zakresie obsługi systemu, 4) bieżącą obsługę techniczną systemu oraz bezpłatne użyczenie wyposażenia technicznego (o ile posiadany przez Urząd Miejski w Bieczu i jednostki system nie będzie współpracował z systemem Wykonawcy) dla uprawnionych osób w ilości ok. 30. 6. Usługa wyzerowania wskazanych rachunków bieżących Gminy Biecz i jednostek organizacyjnych, polegająca na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany przez Zamawiającego rachunek. 7. Możliwość zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym Gminy Biecz na pokrycie niedoboru budżetu do wysokości określonej upoważnieniem w Uchwale budżetowej Gminy Biecz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększonej o stałą marżę banku. Na uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Zamawiający podpisze odrębną umowę kredytową na warunkach określonych w formularzu oferty złożonej w niniejszym postępowaniu i dokona wszystkich czynności bankowych związanych z udzieleniem kredytu. Do celów przygotowania oferty przyjęto średnie prognozowane zadłużenie w ramach kredytu w rachunku bieżącym na poziomie 2.500.000 zł w okresie 165 dni w każdym roku umowy 8. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy posiadać/założyć placówkę na terenie miasta Biecz w dowolnej formie prawnej np. oddział, filia, w której będzie znajdowała się kasa z pierwszeństwem obsługi dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego. 9. Ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca zapewniał obsługę w punkcie kasowo - bankowym poprzez: a) realizowanie wszelkich wpłat gotówkowych na rachunki Gminy Biecz i jednostek organizacyjnych, b) realizowanie wszystkich wypłat gotówkowych z rachunków Gminy Biecz i jednostek organizacyjnych c) realizowanie przelewów w formie papierowej i elektronicznej, d) bieżące przekazywanie wyciągów bankowych. 10. Wykonawca nie będzie pobierał opłat: 1) tytułem wypłat gotówkowych realizowanych na podstawie czeków przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne, 2) tytułem wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Gminy Biecz i jednostek organizacyjnych (podatków, opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych), 3) tytułem przelewów wewnętrznych na konto w banku obsługującym (miedzy rachunkami prowadzonymi przez bank), 4) tytułem wyciągów z rachunków bankowych, 5) za druk, wydawanie bankietów (książeczek) czekowych i ich potwierdzenie, 6) za wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 ze zm.), a w przypadku, o którym mowa w art. 178 Prawa bankowego - innego dokumentu równoważnego potwierdzającego prawo prowadzenia działalności bankowej. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku należy wykazać wykonaną lub wykonywaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną usługę obsługi bankowej budżetu jednostki terytorialnej z podaniem dat wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana, wraz z załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku należy wykazać dysponowanie w trakcie realizacji zamówienia filią/oddziałem zlokalizowanym na terenie miasta Biecz, wyposażonym w co najmniej dwa okienka kasowe lub złoży oświadczenie o uruchomieniu w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy oddziału lub filii na terenie miasta Biecz. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę OFERTA, sporządzona ściśle wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy. 2) Wzór umowy sporządzony przez Wykonawcę, zawierający istotne postanowienia umowy, zgodne z zakresami zawartymi w niniejszej SIWZ dla gminy Biecz i jednostek organizacyjnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - oprocentowanie wolnych środków na rachunkach bankowych bieżących, pomocniczych i pomocowych - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalna zmiana umowy - możliwość otwarcia rachunków bankowych dla Gminy Biecz lub jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym przetargu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieczu
38-340 Biecz ul. Rynek 20, pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieczu 38-340 Biecz ul. Rynek 1, pok. nr 2 kancelaria urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. 2. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających. 3. Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne 5. Nie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna. 6. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy. 7. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prowadzenie obsługa kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy"
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kikół oraz jednostek organizacyjnych na lata 2025-2027
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z łyżką.
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.