Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Czeladź: Roboty budowlane polegające na wykonaniu próbnego odwiertu studni głębinowej zlokalizowanej w Czeladzi.
Numer ogłoszenia: 214872 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Będzińska 64, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 292 60 85, faks 0-32 266 04 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zikspzoo.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu próbnego odwiertu studni głębinowej zlokalizowanej w Czeladzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wykonaniu próbnego odwiertu studni głębinowej zlokalizowanej w Czeladzi. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac geologicznych projektowanej studni S-4: a.wytyczenie i zaniwelowanie otworu b.wiercenie do planowanej głębokości (95,0 m) c.zafiltrowanie otworu d.przeprowadzenie próbnego pompowania e.pobranie próbek i wykonanie analiz fizykochemicznych wody f.pracowanie dokumentacji ustalającej zasoby eksploatacyjne Otwór należy wykonać zgodnie z opisem: a.0,0 - 4,0 m wiercenie gryzerem pod rury fi 16 cali. b.4,00 - 95,0 m wiercenie gryzerem fi 438 mm c.Po zakończeniu wiercenia otwór zostanie nafiltrowany kolumna filtrową fi 14 cali o następującej konstrukcji: 0,0 - 60,0 m rura nadfiltrowa, długości 60,0 m; 60,0 - 90,0 m cześć czynna perforowana, długości 30,0 m; 90,0 - 95,0 m rura podfiltrowa o długości 5,0 m. d. W otworze pozostawione zostaną rury fi 16 cali, zaiłowane lub zacementowane do wierzchu. Wszystkie prace związane z wykonaniem otworu należy prowadzić pod nadzorem uprawionego hydrogeologa. Materiały i urządzenia stosowane przez wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określone w art. 10 ustawy Prawo bu-dowlane, wymaganiom SIWZ a także wymogom dokumentacji technicznej. Na każde żądanie wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Szczegółowy zakres prac jest określony w załączniku nr 10 do SIWZ Projekt prac geologicznych na wykonanie studni S-4 ujmującej wodę z poziomu triasowego dla Zakładu Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Czeladzi - wariant II..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 76.41.00.00 - Usługi kładzenia rur okładzinowych oraz przewodów rurowych do odwiertów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. oraz e. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum dwie wykonane roboty budowlane o wartości minimalnej 80% wartości zamówienia f. dysponują minimum jedną osobą posiadającą min. 3 lata tj. od 2006 r. uprawnienia hydrogeologa. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe na podstawie art. 26 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać poniżej wyszczególnione dokumenty: a. Wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b. Kosztorys ofertowy Wykonawcy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. c. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z dokumentem określającym warunki i zasady podejmowania decyzji w imieniu firmy (Np. statut, umowa spółki z zaznaczonym fragmentem potwierdzającym powyższe) - załącznik nr 2; d. Oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 i 24 Ustawy - załącznik nr 3; e. Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4; f. Oświadczenie o przyjęciu odpowiedzialności za wykonaną robotę budowlaną zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie - załącznik nr 5; g. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6. - wymagane minimum dwie wykonane roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości minimalnej 80% wartości zamówienia h. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykony-wanych przez nie czynności - załącznik nr 7; i. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonaw-ca - załącznik nr 8, Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. j. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. - Wymagane dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą min. 3 lata tj. od 2009 r. uprawnienia hydrogeologa k. Parafowany przez wykonawcę projekt umowy (z wykorzystaniem załącznika) - załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; l. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; m. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym); n. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; o. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; p. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. q. polisę na kwotę przynajmniej 50% wartości przedmiotu zamówienia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikspzoo.czeladz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Nowopogońska 182, 41-253 Czeladź
Dział techniczny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Zakład Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. ul. Nowopogońska 182, 41-253 Czeladź pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
- Termorenowacja budynku E wraz z wymianą konstrukcji więźby dachowej i zabudową studzienek teletechnicznych
- Dostawa oprogramowania antywirusowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Czeladź" (SE-ZP-271.1.1.2025)
- Adaptacja części pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi - zaprojektuj i wykonaj
- Dostawa wyrobów medycznych z włókniny
- Świadczenie usług odbioru, transportu i przechowywania zwłok oraz wykonywania sekcji zwłok pacjentów zmarłych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
- Modernizacja ujęcia wody w Wólce Starzyńskiej
- "Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz efektywności energetycznej w Gminie Świedziebnia" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.