Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Bytom: Dostawa bonów towarowych w postaci papierowej dla pracowników Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1.
Numer ogłoszenia: 214889 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Bytom, ul. Piekarska 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966957, fax 032 3966992.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytom.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych w postaci papierowej dla pracowników Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bonów towarowych w postaci papierowej: 1831 sztuk po 50 zł 561 sztuk po 20 zł 47 sztuk po 10 zł Łączna wartość bonów 103240.00
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu o udzielenie zamowienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust.1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadają odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Nie zalegają z opłaceniem podatkow, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali zgodę na zwolnienie, odroczenie,rozłożenie na raty płatności wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem skladania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spelnianiu warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówien publicznych - zalacznik nr 3. Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie, iż nie zachodzą warunki określone w art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Zaświadczenie wlaściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podstkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Wymagane dokumenty moga być przedstawione w formie oryginalu lub kserokopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ilość punktów handlowych na terenie woj. śląskiego - 40
- 3. termin ważności bonów - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytom.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Bytom, ul. Piekarska 1 w pokoju nr 4 w godz. 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku, na pisemny wniosek wykonawcy opatrzony pieczątką firmową..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Bytomiu, ul. Piekarska 1, Oddział Administracyjny pokój 101..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku. przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa odczynników oraz materiałów zużywalnych do analizatora Maldi Biotyper Sirius IVD System
- Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii II - etap II.
- Dostawa materiałów biurowych
- Przebudowa oświetlenia ewakuacyjnego w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu oraz w budynku przy ul. Korfantego 34 w Bytomiu
- "Wydanie opinii w zakresie obudowy szybów pompowni głębinowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.