Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-10
Szczecin: Remont dachów budynków przy ul. Wawrzyniaka 7C, ul. Wawrzyniaka 7D oraz ul. Wawrzyniaka 7G w Szczecinie, w podziale na trzy części
Numer ogłoszenia: 215003 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów budynków przy ul. Wawrzyniaka 7C, ul. Wawrzyniaka 7D oraz ul. Wawrzyniaka 7G w Szczecinie, w podziale na trzy części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachów budynków przy ul. Wawrzyniaka 7C, ul. Wawrzyniaka 7D oraz ul. Wawrzyniaka 7G w Szczecinie, w podziale na trzy części. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokryć dachowych wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na trzy części: 1)Część I zamówienia - remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7C w Szczecinie, 2)Część II zamówienia - remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7D w Szczecinie, 3)Część III zamówienia - remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7G w Szczecinie. Zakres rzeczowy robót dla każdej z Części zamówienia przedstawiony został w: 1)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2)przedmiarze robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości: 1)dla Części I zamówienia (ul. Wawrzyniaka 7C) - 2 622,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset dwadzieścia dwa złote), 2)dla Części II zamówienia (ul. Wawrzyniaka 7D) - 1 031,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzydzieści jeden złotych), 3)dla Części III zamówienia (ul. Wawrzyniaka 7G) - 1 621,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia jeden złotych), w terminie do dnia 26.08. 2010 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. W przypadku składania oferty na dwie lub trzy części zamówienia, należy zsumować odpowiednie wartości wadium. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: a)w przypadku składania oferty na Część I zamówienia - wykonanie robót dekarskich o wartości min. 60 000,00 zł brutto, polegających na wykonaniu pokrycia dachu dachówką, b)w przypadku składania oferty na Części II lub/i Część III zamówienia - wykonanie robót dekarskich o wartości min. 40 000,00 zł brutto, polegających na wykonaniu pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy: 1)wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie w przypadku: a)wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i termin ich realizacji wpłynie na termin, określony w umowie, b)zmiany w dokumentacji technicznej, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie podpisania umowy, c)wystąpienia intensywnych opadów atmosferycznych, 2)osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 10, po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 60,00 zł dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7C w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: W zakres robót wchodzi rozbiórka istniejącego pokrycia dachu z dachówki zakładkowej cementowej oraz karpiówki, wymiana łat, położenie ekranu z folii, przybicie kontrłat, ułożenie pokrycia z dachówki typu Braas i po wcześniejszym częściowym przemurowaniu kominów oraz wykonaniu wyprawy elewacyjnej na kominach, wymiana rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, montaż ław kominiarskich oraz montaż stopni i płotków przeciwśniegowych systemowych w kolorystyce dachówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7D w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Dach 2-u spadowy kryty papą. Przewidziano wymianę pokrycia dachu papą termozgrzewalną 2-u warstwowo po zerwaniu istniejącego pokrycia wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych jak również częściowe przemurowanie kominów i wykonanie wyprawy elewacyjnej na kominach oraz wykonanie obróbek z papy. Ponadto przewidziano do wymiany opierzenie gzymsu na wysokości stropu I-go pietra wzdłuż ścian budynku po dokonaniu naprawy ubytków gzymsu wykonanego z cegły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7G w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Dach 2-u spadowy kryty papą. Przewidziano wymianę pokrycia dachu papą termozgrzewalną w części 2-u warstwowo po zerwaniu istniejącego pokrycia, a w pozostałej miejscową naprawę polegającą na usunięciu pęcherzy i pokrycie dachu 1-no warstwowe papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych jak również częściowe przemurowanie kominów i wykonanie wyprawy elewacyjnej na kominach oraz wykonanie obróbek z papy. Ponadto przewidziano do wymiany opierzenie gzymsu na wysokości stropu I-go pietra wzdłuż ścian budynku po dokonaniu naprawy ubytków gzymsu wykonanego z cegły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa i wymiana kotłów gazowych dwufunkcyjnych kondensacyjnych o mocy do 24 kW z zamkniętą komorą spalania, w lokalach mieszkalnych Szczecińskich TBS Sp. z o. o.
- Utrzymanie czystości w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie - ZASTRZEŻONE
- Wyposażenie na potrzebę stworzenia nowoczesnego laboratorium analizy i symulacji procesów biznesowych. w ramach programu "Regionalna inicjatywa doskonałości"
- Administrowanie centralami telefonicznymi w USK-1 w Szczecinie
- Usługa odbioru, transportu i przetworzenia lub przekazania do przetworzenia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów JW będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla modernizacji pomieszczeń w budynku Rektoratu PUM w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z decyzją PINB w podziale na 3 części.
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
- Wzrost efektywności energetycznej infrastruktury Miasta Chełm
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łodzi
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.