Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artyleryjska 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 722179009
1.5.8.) Numer faksu: 94 35 425 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukaszzieba@ktbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcdf2be7-dcb7-4c93-b4f7-302233f3bca0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOI/03/11/2024 REMONTY BUDYNKI GMK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8569345,03 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7141120,86 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o. część nr 1 - roboty remontowo - budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej.
Zakres robót remontowo-budowlanych w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej dotyczących 1 części przedmiotu zamówienia:
1) Remonty kapitalne oraz bieżące wraz z odnowieniem i modernizacją. Zakres robót przewiduje wymianę i naprawę tynków, odnowienie powłok malarskich, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz okuciami, remont podłóg i posadzek w zakresie wzmocnienia lub wymiany uszkodzonych elementów z wykorzystaniem nowych posadzek, roboty hydrauliczne związane z remontem lokali (wymiana części rurarzu, wymiana armatury sanitarnej, naprawa i wymiana instalacji gazowych).
2) Przy remoncie stropów drewnianych przewiduje się wymianę poszczególnych elementów lub ich wzmocnienie, odgrzybienie, impregnację i izolację.
3) Przy robotach stolarskich możliwe są wymiany poszczególnych elementów stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą okuć na nowe oraz szklenie otworów okiennych i drzwiowych.
4) W robotach malarskich przewiduje się malowanie elementów metalowych i drewnianych farbami do tego typu przeznaczonymi, szpachlowanie – wykonanie gładzi gipsowych.
5) W sytuacji, gdy lokal jest wyposażony w piece kaflowe lub trzony kuchenne przewiduje się ich przestawienie oraz naprawę średnią lub główną wraz z wymianą uszkodzonego osprzętu piecowego.
6) Roboty kowalsko-ślusarskie będą występować w lokalu, który wyposażony jest w elementy metalowe, które podlegać będą remoncie i odnowieniu.
7) W obiektach niepodpiwniczonych przy konieczności wykonania izolacji wystąpią prace ziemne i prace izolacyjne.
8) Ponadto przewiduje się wywóz gruzu i odpadów po wykonaniu robót ogólnobudowlanych.
Ponadto zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca ma obowiązek wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z umową i ofertą, nienaruszającymi umowy poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego.
4.2.5.) Wartość części: 5883218,96 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót,
zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego
jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o. część nr 2 - roboty remontowo-budowlane w branży elektrycznej
Zakres robót remontowo-budowlanych w branży elektrycznej dotyczących 2 części przedmiotu zamówienia:
Remonty kapitalne oraz bieżące wraz z odnowieniem i modernizacją. Zakres robót przewiduje: demontaż instalacji nienadającej się do dalszej eksploatacji, demontaż wyłączników, przełączników, gniazd wtykowych, tablic licznikowych i zabezpieczeń. Wykucie bruzd bez względu na podłoże, montaż przewodów instalacyjnych, puszek instalacyjnych, wykonanie tynku na bruzdach z przewodami, zamontowanie nowego osprzętu wyłączników, przełączników, gniazd, tablic, kuchenek elektrycznych, bojlerów, zabezpieczeń. Wykonanie pomiarów nowej instalacji. Ponadto przewiduje się wywóz gruzu i odpadów po wykonaniu robót instalacyjnych.
Ponadto zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca ma obowiązek wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z umową i ofertą, nienaruszającymi umowy poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót,
zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego
jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniająwarunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji technicznej
lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie wykonał (zakończył) co najmniej 2 roboty budowlane
polegające na wykonaniu terenu rekreacji i elementami małej
architektury o tożsamym charakterze i parametrach zgodnych z
przedmiotem zamówienia.
Wykonał (zakończył) 10 robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej
oraz sanitarnej polegających na remoncie, zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia dla tej branży, w ilości przepracowanych roboczogodzin, przy
czym minimalna ilość roboczogodzin dla części, na którą składa ofertę
musi wynosić:
CZĘŚĆ 1 – roboty remontowo-budowlane w branży ogólnobudowlanej i
sanitarnej 2000 roboczogodzin,
CZĘŚĆ 2 – roboty remontowo-budowlane w branży elektrycznej – 600
roboczogodzin.
Jako wykonanie (zakończenie) zadania (roboty budowlanej) należy
rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego
dokumentu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj.
CZĘŚĆ 1: roboty remontowo budowlane w branży ogólnobudowlanej i
sanitarnej co najmniej jedna osoba posiadającego uprawnienia
kwalifikacyjne do wykonywania prac na wysokościach oraz jedna osoba
posiadająca uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania robót
instalacyjnych w branży sanitarnej,
CZĘŚĆ 2: -roboty remontowo budowlane w branży elektrycznej co
najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia kwalifikacyjne co najmniej
do 1 KV E i D (eksploatacyjno pomiarowe i dozorowe).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokumenty składane wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ:
1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z
Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XX pkt 6 ppkt 3)
SWZ i/lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy);
3) Dowód wniesienia wadium w przypadku wadium wnoszonego w formie
niepieniężnej;
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i
dokumentów; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy), w tym umocowanie do
reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w
art. 118 ustawy (jeżeli dotyczy).
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
Oświadczenie konsorcjum/ spółki cywilnej z którego wynika, które roboty
budowlane/usługi/dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – oświadczenie
składane na załączniku nr 6 do SWZ.
6) Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego -
oświadczenie składane na załączniku nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych
(odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), jeżeli może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, ile wykonawca
wskazał w załączniku nr 2 do SWZ dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.
2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, kubatury, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumentyzałącznik
nr 4 do SWZ;
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót
budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz
dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył.
3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i
uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ;
5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych
lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art.
118 ustawy P.z.p., złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w
pkt 4 ppkt 1 niniejszego Rozdziału, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że
nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Do
podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy
P.z.p. mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej stosuje się postanowienia pkt 6 i następne.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Część nr: 1Wartość: 10 000,00 PLN
Część nr: 2
Wartość: 5 000,00 PLN
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznegojest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w
wysokości :
CZĘŚĆ 1 – robot remontowo-budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej –
10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
CZĘŚĆ 2 – robot remontowo-budowlane w branży elektrycznej 5 000,00 zł (słownie:
pięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie
do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w
art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy P.z.p.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1. pieniądzu;
2. gwarancjach bankowych;
3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w
pkt 3 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub
poręczenia, w postaci elektronicznej. Dokument ten powinien zostać podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:PKO BP S.A.Oddział Kołobrzeg o numerze 98 1020 2791 0000 7102 0331 3079 z dopiskiem
„Wadium w postępowaniu Nr : DOI/03/11/2024 REMONTY BUDYNKI GMK". Za
skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które przed
upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie zamawiającego.
8. Dokument wadialny złożony w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień
uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu
wadialnego do jego wystawcy. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać
bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie
związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty
wadium w sytuacjach określonych w ustawie P.z.p.
9. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć
taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z
tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.
10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób
nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania
ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.
2 pkt 3 ustawy P.z.p. zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy
P.z.p.. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy
P.z.p
11. Wadium złożone w formie gwarancji lub poręczenia powinno zawierać dane
gwaranta, na które Zamawiający winien złożyć gwarantowi lub poręczycielowi
oświadczenie o zwolnieniu wadium. Sugeruje się podanie adresu e-mail lub ePUAP.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Część II SWZ stanowi projekt umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą,którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
2. Ewentualne zmiany dokonane przez wykonawcę we wzorze umowy nie będą przez
zamawiającego uwzględnione.
3. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie
spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub
sprzeciwu, zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek.
5. Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Szczegółowy zakres zmian znajduje się w
projekcie umowy w §16 i §17.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-24 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-23
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o.
- Świadczenie usług kominiarskich na nieruchomościach będących własnością Gminy Miasto Kołobrzeg oraz Kołobrzeskiego TBS
- Utrzymanie drzew i żywopłotów w pasach drogowych ulic gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
- Modernizacja czterech pokoi w Szpitalu Uzdrowiskowym "Willa Fortuna" - s.p.z.o.z.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu - Centrum Kształcenia Zawodowego w podziale na części - 1 półrocze 2025
- Wykonywanie robót konserwacyjnych oraz całodobowa obsługa nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.