eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówDostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego na potrzeby projektu Niesamowita Agencja Sprytnych Agentów NASA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Mikołów: Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego na potrzeby projektu Niesamowita Agencja Sprytnych Agentów NASA
Numer ogłoszenia: 215029 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich , ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, faks 0-32 22 60 169.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasamikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego na potrzeby projektu Niesamowita Agencja Sprytnych Agentów NASA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia -CPV:
30.20.00.00-1 Urządzenia komputerowe
30.10.00.00-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32.30.00.00-6 Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
2.Projekt Niesamowita Agencja Sprytnych Agentów NASA ma na celu zwiększenie szans edukacyjnych i psychospołecznych wśród uczniów mikołowskich szkół podstawowych poprzez wdrożenie kompleksowych programów rozwojowych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.Sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy i ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego.
4.Wymagane warunki gwarancji:
a)Gwarancja na laptop i projektor min. 3 lata
b)Gwarancja na kamerę, aparat fotograficzny, odtwarzacz cd/dvd i urządzenie wielofunkcyjne min. 1 rok
c)Gwarancja na pozostałe elementy min. 2 lata
5. Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego na potrzeby projektu Niesamowita Agencja Sprytnych Agentów NASA obejmuje:

CZĘŚĆ I

Komputer notebook - 8 szt.
Matryca LCD min. 15 cali
Rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768 pikseli, podświetlenie LED
Processor dwurdzeniowy z technologia HT
Częstotliwość taktowania min. 2,13 GHz
Przepustowość szyny QPI min. 2,5 GT/s
Wbudowana pamięć podręczna cache min. 3GB
Pamięć oparacyjna RAM min. 4GB DDR3 min 1066 MHz
Dysk twardy HDD min. 320GB
Napęd optyczny : nagrywarka DVD-RW
Karta grafiki z własną pamięcią min. 512MB (niezintegrowana z chipsetem i/lub procesorem)
Zintegrowana karta dźwiękowa
Karta sieciowa WiFi klasy 802.11 b/g/n
Klawiatura QWERTY z wydzieloną klawiaturą numeryczną
Złącza zewnętrzne min. 3 x USB , VGA, HDMI, eSATA (dopuszcza się złącze combo eSATA/USB), RJ45
Czytnik kart pamięci min. SD, MMC, MemoryStick Pro
Wbudowane glośniki stereo, zintegrowana kamera i mikrofon
Masa netto max.3 kg (bez akumulatora)
Akumulator Li-Ion
Zasilacz sieciowy 220V zewnętrzny
Zainstalowany system operacyjny Windows 7 Pro PL z możliwością downgrade-u do XP
Mysz USB miniaturowa z min. dwoma przyciskami i jednym kółkiem do przewijania, bezprzewodowa z dwoma kompletami akumulatorów i ładowarką
Torba mieszcząca notebook wraz z zasilaczem i myszką.

CZĘŚĆ II

Projektor multimedialny - 8 szt.
Rozdzielczość min. 1024x768 pikseli
Liczba wyświetlanych kolorów min. 16 milionów
Jasność min. 3200 ANSI Lum.
Kontrast min. 3000:1
Żywotność lampy min. 4000 godzin w trybie ekono
Poziom hałasu max. 31 dB w trybie cichym
Wbudowany głośnik
Korekcja zniekształceń trapezowych w pionie min. 40 stopni
Gniazda wejściowe min. VGA, SVIDEO, HDMI, USB, RJ45, RCA Video, RCA Audio,
Pilot i torba

Kabel połączeniowy HDMI do połącznia projektora z notebookiem - 8 szt.
długość min. 15 metrów
ferrytowy filtr przeciwzakłóceniowy

Ekran projekcyjny - 8 szt.
Stojący na statywie, zwijany
Wymiary min. 175x175 cm
Biała matowa powierzchnia
Eliminujący prześwity przy silnym oświetleniu z tyłu ekranu

CZĘŚĆ III

Kamera cyfrowa HD - 8 szt.
Zapis filmów w jakości HD 1920x1080
Wbudowana pamięć flash o pojemności min. 32GB zapewniająca zapis min. 12h w trybie LP
Gniazdo kart pamięci SDHC
Obiektyw z min. 20-krotnym zbliżeniem optycznym
Elektroniczna stabilizacja obrazu
Możliwość pracy w trybie pełnej automatyki ekspozycji
Automatyczna i ręczna regulacja ostrości
System wykrywania twarzy
Zapis dźwięku stereo Dolby Digital
Gniazda przyłączeniowe : min. USB 2.0 , HDMI, wyjście A/V
Masa netto max. 300 gram (bez akumulatorów i karty pamięci)
Akumulator Li-Ion pozwalający na min. 80 minut nagrywania
Ładowarka akumulatora zasilana z sieci 230V
Torba

Cyfrowy aparat fotograficzny - 8 szt.
Matryca min 12 milionów pixeli
Obiektyw z min. 18-krotnym zbliżeniem optycznym
Jasność obiektywu 3,1 - 6,4 f (zakres minimalny)
Stabilizacja obrazu
Gniazdo kart pamięci SD / SDHC
Automatyczna i ręczna regulacja ostrości
Czułość ISO od 64 do min. 6400 oraz tryb automatyczny
Wbudowana, podnoszona lampa błyskowa
Zasięg lampy błyskowej min. 6 metrów
Wyświetlacz LCD min. 3 cale
Wizjer elektroniczny lub optyczny
Rozpoznawanie twarzy z wykrywaniem uśmiechu i mrugnięcia
Masa netto max. 350 gram (bez akumulatorów i karty pamięci)
Zasilanie z akumulatorów pozwalających na wykonanie min. 500 zdjęć na jednym komplecie
W zestawie 2 komplety akumulatorów
Ładowarka zasilana z sieci 230V zapewniająca naładowanie akumulatorów w czasie max. 4h
Torba
Karta pamięci SD/SDHC o pojemności min 8GB

Odtwarzacz CD/DVD - 8 szt.
Odtwarzacz DivX Ultra, DivX 3.0, 4.0, 5.0,XviD 3
Napisy: SMI, SRT, SUB, TXT, pełna obsługa napisów w języku polskim
Odtwarzane nośniki CD, DVD+/-R, DVD+/-RW, DVDVideo
Odtwarzane formaty video Avi, DivX, MPEG-2 (DVD), MPEG-4
Wyjścia: komponentowe, kompozytowe, S-Video,SCART, HDMI, USB, Dolby Digital, DTS
Obsługa dysków zewnętrznych USB HDD

CZĘŚĆ IV

Przenośny Dyktafon cyfrowy - 10 szt.
Wbudowana pamięć min. 2GB
Możliwość zapisu min. 20h nagrania w trybie maksymalnej jakości na wbudowanej pamięci
Wyświetlacz LCD z podświetleniam
Wskaźnik naładowania akumulatora
Wbudowany mikrofon i głośnik
Możliwość współpracy z komputerem
Gniazda przyłączeniowe: min. USB, słuchawki, zewnętrzny mikrofon
Zapisywanie daty i godziny nagrania
Uruchamianie nagrywania głosem
Filtr antyszumowy
Zasilanie z akumulatora zapewniającego min. 16h pracy
W zestawie 2 komplety akumulatorów
Ładowarka zasilana z sieci 230V zapewniająca naładowanie akumulatorów w czasie max. 4h
Masa netto max. 60 gram
Torba/pokrowiec ; słuchawki ; kabel USB

CZĘŚĆ V

Urządzenie wielofunkcyjne - 8 szt.
Atramentowa drukarka - kopiarka - skaner
Rozmiar papieru A4
Wydruk, skanowanie i kopiowanie w kolorze
Rozdzielczość wydruku i skanowania min. 2400dpi
Interfejs USB 2.0
Podajnik na min. 150 kartek papieru A4
Zasilanie z sieci 230V
W komplecie kabel USB 2.0 o długości min. 2 metry
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.10.00.00-1, 48.00.00.00-8, 32.30.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nasamikolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
43-190 Mikołów
ul. K. Miarki 9
Pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
43-190 Mikołów
ul. K. Miarki 9
Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.