Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Bytom: Dzierżawa oprogramowania systemowego, obsługa, nadzór informatyczny
i serwisowy Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Przedsiębiorstwa SKOP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A
Numer ogłoszenia: 215089 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa oprogramowania systemowego, obsługa, nadzór informatyczny i serwisowy Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Przedsiębiorstwa SKOP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Spółkę Restrukturyzacji Kopalń S. A. w tym Oddział Spółki Zakład KWK w całkowitej likwidacji (dwie bazy danych). W celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemów informatycznych wspomagających proces zarządzania i operatywnego kierowania oraz wielocyklicznych usług informatycznych i obliczeniowych wymagana jest dzierżawa oraz obsługa następujących modułów systemu: System Finanse i Księgowość, System Środki trwałe, System Gospodarka Materiałowa i Towarowa, System Kadry-Płace, System wspomagania procesu postępowania układowego Hurtownia danych wraz z narzędziami do jej analizy Program Płatnik System SKOP - Czynsze 2. Oddział Spółki Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi. W celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemów informatycznych wspomagających proces zarządzania i operatywnego kierowania oraz wielocyklicznych usług informatycznych i obliczeniowych wymagana jest dzierżawa oraz obsługa następujących modułów systemu: System Finanse i Księgowość, System Środki trwałe, System Gospodarka Materiałowa i Towarowa, System Kadry-Płace, Hurtownia danych wraz z narzędziami do jej analizy Program Płatnik 3.Wykonawca winien wykonywać usługi przetwarzania danych w tym: a.zebranie informacji (rekordów) z poszczególnych zakładów w terminach przewidzianych odrębnymi przepisami, b.wykonywanie zestawień w ramach poszczególnych systemów, c.sporządzanie sprawozdań okresowych, d.sporządzanie wydruków, e.archiwizacja danych. f.wspomaganie realizacji informatycznej wypłat Biura Zarządu i Oddziałów g.wspomaganie przetwarzania danych i przekazywanie danych do ZUS z programem PŁATNIK h.wspomaganie przetwarzania danych systemu SKOP - Czynsze 4. Wymagania ogólne dot. USŁUG SERWISOWYCH Serwis, suport oraz asysta techniczna sprzętu komputerowego, oprogramowania na nim zainstalowanego oraz innych urządzeń odbywać się będzie w miejscu instalacji sprzętu komputerowego i związanego z nim oprogramowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł - polisę ubezpieczeniową lub kopię potwierdzona za zgodność z oryginałem. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usługom, stanowiących przedmiot zamówienia. 4. Posiadają punkty serwisowe gwarantujące dojazd do Zamawiającego w terminie, który pozwoli spełnić wymagania określone w punkcie 2.6.5 SIWZ. Powyższe winno być potwierdzone przez Wykonawcę stosownym oświadczeniem wraz z wykazem punktów serwisowych (adres, telefon)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA . 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp. - załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z punktem 3.3. SIWZ - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. 8. W przypadku udziału podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznika nr 5 do druku OFERTA. 9. Wypełniony formularz cenowy zawierający ceną za wykonanie zamówienia - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 10. Polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł - oryginał lub kopię potwierdzona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 11. Oświadczenie wraz z wykazem punktów serwisowych (adres, telefon) zgodnie z punktem 3.4. SIWZ należy dołączyć do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - Sekretariat Spółki (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2025r.
- Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Dostawa leków okulistycznych
- Dostawa muf kablowych i zestawów naprawczych" Część I - Koszulki termokurczliwe Część II - Mufy termokurczliwe Część III - Mufy żywiczne Część IV - Mufy żywiczne górnicze dla SRK S.A. Oddział CZOK
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni Bytomskiego Ośrodka Edukacji w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż" - zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu - serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej - (4).
- Zapewnienie bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury i systemów IT WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostarczenie oprogramowania do zarządzania dystrybucją biletów w systemie Fala poprzez kanały zewnętrznych sprzedawców hurtowych/aplikacji zewnętrznych
- Zakup kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania Simple.ERP oraz XPRIMER - III
- EOP.332.5.25 Usługa wsparcia technicznego
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.