eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikWybór personelu zarządzającego projektem Chcemy być lepsi



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Kraśnik: Wybór personelu zarządzającego projektem Chcemy być lepsi
Numer ogłoszenia: 215121 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 , ul. Urzędowska 10, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 0-81 825 24 31, faks 0-81 825 24 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu zarządzającego projektem Chcemy być lepsi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu zarządzającego projektem Chcemy być lepsi dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt dotyczy objęcia młodzieży uczęszczającej do dwóch gimnazjów (nr 1, nr 2, ) z terenu miasta Kraśnika zajęciami wyrównawczymi oraz poszerzającymi wiedzę z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych, informatycznych i języków obcych (j. angielski, j. niemiecki, j. francuski) oraz umożliwienia uczniom z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej uzyskania wsparcia poprzez organizację specjalistycznej pomocy psychologiczno- pedagogicznej, jak również organizacji Szkolnych Ośrodków Kariery Zawodowej. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań częściowych: Zadanie 1 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu Chcemy być lepsi - 1 osoba Forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Zadanie 2 - Pełnienie funkcji księgowego projektu Chcemy być lepsi - 1 osoba Forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Zadanie 3 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu Chcemy być lepsi - 2 osoby Forma zatrudnienia - umowa zlecenie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1, 79.21.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. a) zadanie nr 1 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu, zarządzania realizacją projektu współfinansowanego ze środków zagranicznych, b) zadanie nr 2 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu księgowości przy realizacji projektu finansowanego z funduszy zagranicznych, c) zadanie nr 3 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu administracji, zarządzania i kontroli przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków zagranicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia [dysponowania osobami spełniającymi wymagania z rozdziału I SIWZ - odpowiednio dla zadań na które jest składana oferta] oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia [dysponowania osobami spełniającymi wymagania z rozdziału I SIWZ - odpowiednio dla zadań na które jest składana oferta] oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpo2.krasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Oświatowych nr 2 ul. Urzędowska 10 23-200 Kraśnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół Placówek Oświatowych nr 2 ul. Urzędowska 10 23-200 Kraśnik pok. 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.09.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora projektu Chcemy być lepsi - 1 osoba Forma zatrudnienia - umowa zlecenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach zgodnie z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, 2. Czuwanie nad realizacją wszystkich zadań projektu ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości, 3. Podejmowanie wiążących decyzji w sprawie projektu, rozliczenie projektu, 4. Kontrola całości realizacji projektu, sprawozdawczość, odpowiedzialność za przebieg działań i ich zgodność z założeniami projektu, 5. Całościowa koordynacja merytoryczna i finansowa strony projektu, 6. Reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją projektu wobec instytucji zewnętrznych 7. Promocja, monitoring i ewaluacja całości projektu, 8. Uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów , wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów, wymaganych przez Instytucje Zarządzające , 9. Utrzymywanie stałych kontaktów z asystentami koordynatora i dyrektorami szkół, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, 10. Monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z projektem zgodnie z harmonogramem ,budżetem i zapisami zawartymi we wniosku 11. Obecność podczas kontroli projektu. 12. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji księgowego projektu Chcemy być lepsi - 1 osoba Forma zatrudnienia - umowa zlecenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu. 2. Kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur. 3. Opisywanie faktur. 4. Dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem. 5. Księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem. 6. Współpraca z instytucją zarządzającą obsługującą projekt. 7. Rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana z projektem (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu Chcemy być lepsi- 2 osoby Forma zatrudnienia - umowa zlecenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zarządzanie i nadzorowanie realizacji projektu w zakresie merytorycznym oraz finansowym w danym gimnazjum. 2. Organizacja i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zajęć w danej szkole. 3. Czuwanie nad realizacją wszystkich zadań projektu w danej szkole na wszystkich jego etapach zgodnie z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku, ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości. 4. Kontrola realizacji projektu w danej szkole, sprawozdawczość. 5. Monitoring, ewaluacja, kontrola zajęć w szkołach pod względem merytorycznym, badanie wzrostu wiedzy w danej szkole, mierzenie rezultatów. 6. Uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów wymaganych do wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów wymaganych przez Instytucje Zarządzające dotyczących realizacji projektu w danej szkole 7. Utrzymywanie stałych kontaktów z koordynatorem projektu oraz dyrektorami szkół, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, 8. Weryfikacja programów nauczania pod kątem merytorycznym, 9. Obecność podczas kontroli Projektu. 10. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.