eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUsługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia szkolenia dla 15 osób bezrobotnych i poszukujących pracy pn.Profesjonalna sekretarka/asystentka + nauka języka obcego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Zielona Góra: Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia szkolenia dla 15 osób bezrobotnych i poszukujących pracy pn.: Profesjonalna sekretarka/asystentka + nauka języka obcego.
Numer ogłoszenia: 215224 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166549 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sienkiewicza 9, 65-443 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565650, 4565600, faks 68 4520666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia szkolenia dla 15 osób bezrobotnych i poszukujących pracy pn.: Profesjonalna sekretarka/asystentka + nauka języka obcego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkolenia grupowego pn.: Profesjonalna sekretarka/asystentka + nauka języka obcego dla 15 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zielonej Górze, oraz filiach urzędu w Sulechowie i w Nowogrodzie Bobrzańskim, które spełniają warunki art. 43 ustawy z 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), z wykształceniem minimum średnim, minimum podstawową znajomością obsługi komputera, znajomością języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu podstawowym oraz cechujących się komunikatywnością. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku: sekretarki/asystentki. Uczestnicy szkolenia powinni nabyć wiedzę i umiejętności niezbędne do profesjonalnej obsługi sekretariatu oraz swobodne posługiwanie się językiem obcym. 3. Szkolenie powinno obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. 4. Program szkolenia musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: a) Obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, kserokopiarka, skaner, bindownica, rzutnik multimedialny, tablica interaktywna); b) Obsługa komputera (edycja tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacje multimedialne, poczta elektroniczna, usługi w sieci Internet); c) Działalność sekretariatów; d) Kultura osobista sekretarki i utrzymanie estetyki biura; e) Zadania/obowiązki sekretarki; f) Prowadzenie dokumentacji sekretariatu oraz obieg dokumentów w biurze; g) Rodzaje korespondencji biurowej; h) Zasady redagowania pism; i) Archiwizacja pism; j) Rola informacji w pracy biurowej; k) Język angielski lub język niemiecki - minimum 40 godzin zegarowych. 5. Szkolenie powinno obejmować ogółem 160 godzin zegarowych (w tym 1 godzina na egzamin końcowy). 6. Szkolenie musi być realizowane przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu na jednego uczestnika szkolenia zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn, zm.). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj., od godziny rozpoczęcia zajęć do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. Długość i ilość przerw może być ustalana według uznania jednostki szkolącej, jednakże łączny czas przerw w danym dniu nie może przekroczyć iloczynu ilości godzin lekcyjnych i 15 minut czasu przeznaczonego na przerwę. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze oraz filie urzędu w Sulechowie i w Nowogrodzie Bobrzańskim osób na szkolenie. Urząd zapłaci za faktyczną liczbę osób bezrobotnych i poszukujących pracy uczestniczących w szkoleniu (liczba osób uczestniczących x koszt szkolenia jednej osoby). 8. Miejsce prowadzenia szkolenia i egzaminu końcowego: miasto Zielona Góra, dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż miasto Zielona Góra, jednak w takim przypadku koszty dowozu lub dojazdu uczestników szkolenia z miejscowości Zielona Góra do miejsca odbywania szkolenia, jak również koszty zakwaterowania i wyżywienia - jeśli takie wystąpią- ponosi w całości jednostka szkoląca (wykonawca musi uwzględnić te koszty w kosztorysie szkolenia). 9. Dzienna liczba godzin nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Szkolenie nie może odbywać się w niedzielę i święta. 10. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez Wykonawcę. Czas egzaminu należy wliczyć do czasu trwania szkolenia, należy go ująć w ogólnej liczbie godzin szkolenia. Egzamin przed komisją powołaną przez Wykonawcę ma się odbyć w ostatnim dniu szkolenia. 11. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik ma otrzymać w pierwszych dniach zajęć na własność literaturę wspomagającą tematykę szkolenia w formie książki (zgodnie z prawem autorskim), materiały do robienia notatek (np. zeszyt i długopis). 12. W przypadku zajęć praktycznych z zakresu obsługi komputera każdy z uczestników szkolenia będzie miał zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer (tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera). 13. Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia (podlegających ubezpieczeniu) na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki powstałe w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100) na jednego uczestnika szkolenia. 14. Wykonawca będzie sprawdzał efekty szkolenia na poszczególnych etapach szkolenia wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin końcowy. 15. Wykonawca będzie prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 16. Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z opracowanym i przedstawionym w ofercie programem szkolenia, który należy sporządzić wg załącznika nr 1B do SIWZ i który ma zawierać: a) nazwę i zakres szkolenia; b) ogólną liczbę godzin wraz z egzaminem końcowym przypadających na jednego uczestnika szkolenia - z podziałem na: - godziny teoretyczne, - godziny praktyczne, - czas przewidywany na egzaminy końcowe; c) czas trwania dla całej 15 osobowej grupy (od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia wraz z egzaminem końcowym, podany w zaokrągleniu do pełnych tygodni - bez podania konkretnych dat) oraz sposób organizacji szkolenia; d) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia (przy uwzględnieniu pkt 1); e) cele szkolenia (z uwzględnieniem pkt 2); f) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z podziałem na część teoretyczną i część praktyczną oraz czas przewidziany na egzaminy końcowe; g) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; h) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych do realizacji przedstawionego programu; i) wykaz wszystkich materiałów szkoleniowych, które otrzyma na własność każdy uczestnik szkolenia jak w pkt 11 (przy literaturze należy podać wydawnictwo, tytuł, autor); j) sposób sprawdzania efektów szkolenia (przewidziane sprawdziany i egzaminy). 17. Uczestnicy szkolenia po zakończeniu szkolenia powinni otrzymać zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia wydane przez instytucję szkoleniową zgodnie z pkt 18; 18. Instytucja szkoleniowa wydaje zaświadczenie wskazane w pkt 17: a) potwierdzające ukończenie szkolenia, które w swojej treści ma zawierać minimum niżej wymienione dokumenty: - numer z rejestru; - pieczęć organizatora kształcenia; - personalne dane osoby, która szkolenie ukończyła - imię i nazwisko, PESEL (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość) oraz data i miejsce urodzenia; - formę i nazwę szkolenia; - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; - termin realizacji szkolenia; - cel szkolenia; - miejsce i data wydania zaświadczenia; - podpis i pieczęć osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych. b) w przypadku, gdy instytucja szkoleniowa stosuje Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (dz. U. Nr 31, poz. 216) instytucja ta po zakończeniu szkolenia wydaje dodatkowo uczestnikom zaświadczenie zgodne z §6 ww. rozporządzenia. 19. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą wzór lub wzory zaświadczeń, jakie zostaną wydane uczestnikom szkolenia, będą one stanowić załącznik nr 1 do umowy. 20. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 21. Szkolenie jest usługą planowaną, organizowaną ze względu na potrzeby rynku pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Stary Rynek 17, 65-958 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18975,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19950,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.