Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Kraków: Konserwacja i usuwanie awarii w instalacjach telefonicznych w obiektach położonych na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - ZP/0474/2008
Numer ogłoszenia: 215251 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i usuwanie awarii w instalacjach telefonicznych w obiektach położonych na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - ZP/0474/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy prowadzić systematyczną konserwację i usuwanie awarii w instalacjach telefonicznych obejmujących: centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, instalacje wewnętrzne i numery wewnętrzne w obiektach usytuowanych na terenie Miasteczka Studenckiego AGH (w tym 17 domów studenckich). 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) utrzymanie stałej sprawności wszystkich instalacji telefonicznych objętych umową, 2) przegląd i konserwacja instalacji we wszystkich obiektach MS AGH co najmniej jeden raz w miesiącu, 3) prowadzenie stałej kontroli rachunków telefonicznych TP S.A. z taryfikacją wewnętrzną w poszczególnych obiektach objętych umową, 4) prowadzenie stałej kontroli zgodności taryfikatorów w centralach telefonicznych pod względem obowiązujących taryf, numerów kierunkowych, stref czasowych wprowadzanych przez TP S.A., 5) wykonanie szczegółowych comiesięcznych wydruków z wszystkich urządzeń, które posiadają taryfikatory wewnętrzne, 6) wprowadzanie limitów złotówkowych w centralach gdzie występuje możliwość korzystania abonentów z sieci TP S.A. w poszczególnych obiektach. Kwoty zgodne z wpłatami na rozmowy dokonanymi przez studentów u kierownika obiektu, 7) przyjmowanie zgłoszeń o awariach przez 24 godz/dobę, 8) w razie awarii przystąpienie do jej usunięcia najpóźniej do 1 godziny od momentu zgłoszenia, 9) ścisła współpraca z TPSA w zakresie obsługi łączy telefonicznych Miasteczka Studenckiego (doradztwo, pisma, reakcje na awarie numerów telefonicznych zewnętrznych i sieci TP S.A. rozwiązywanie wszystkich problemów z łącznością), 10) informowanie Działu Obsługi Technicznego na bieżąco o problemach i wszelkich awariach związanych z łącznością na terenie Miasteczka Studenckiego AGH, 2. Wykaz materiałów objętych kosztami konserwacji: 1) kable połączeniowe do aparatów telefonicznych, 2) kable słuchawkowe do mikrotelefonów (sznury kręcone), 3) drobne elementy elektroniczne : tranzystory, oporniki, diody, lampki kontrolne, układy scalone itp., 4) kołki rozporowe, gwoździe, opaski, uchwyty do kabli, 5) inne materiały konieczne do wykonywania prac konserwacyjnych o wartości jednostkowej do 20 zł, 3. Wymagania Zamawiającego względem Wykonawców określono z uwagi na: 1) konieczność potwierdzenia fachowości i wiarygodności wykonawcy 2) funkcjonujące w obiektach MS AGH centrale SLICAN 3) funkcjonujące w obiektach MS AGH centrale MIKROTEL 4) funkcjonującą w obiekcie MS AGH centralę KAREL 5) funkcjonujące w obiektach MS AGH numery wewnętrzne na Miasteczku z centrali ALCATEL 6) współpracę zainstalowanych w obiektach MS AGH central MIKROTEL, SLICAN i KAREL z centralą ALCATEL znajdującą się na AGH. 4. Zestawienie obiektów oraz zainstalowanych w nich central telefonicznych z ilością aparatów stanowi załącznik nr 8 .do SIWZ 5. Wycenę usługi Wykonawca musi przedstawić uwzględniając ww. opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy oraz załącznik nr 8 i wypełnić załącznik nr 6 do SIWZ 6. Wykonawca winien wyrazić zgodę na minimalny okres płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej Oryginalny kod CPV: 50.33.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu telefonii kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu telefonii kablowej Oryginalny kod CPV: 50.33.41.30 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.41.30 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Dokumenty potwierdzające: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 SIWZ 2 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: 1) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował, co najmniej dwa zamówienia o tym samym charakterze co przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. 2) przedstawić dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie, 3) Wykonawca musi posiadać: 1. Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i programowania central SLICAN 2. Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i programowania central MIKROTEL 3. Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i programowania central KAREL Dokumenty potwierdzające: 1) wykaz zamówień (zał. 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie 2) wykazu osób (zał. 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia w zakresie obsługi Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisany wzór umowy. (zał.5) Formularz Specyfikacji Cenowej (Wycena usługi -zał. 6) Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) (zał. 7) Załączniki wymienione w punkcie powyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a, 30-072 Kraków..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a, 30-072 Kraków..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.