To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Kraków: Konserwacja i usuwanie awarii w instalacjach telefonicznych w obiektach położonych na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - ZP/0474/2008
Numer ogłoszenia: 242343 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 215251 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax (012) 6173595, 6173363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i usuwanie awarii w instalacjach telefonicznych w obiektach położonych na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - ZP/0474/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia należy prowadzić systematyczną konserwację i usuwanie awarii w instalacjach telefonicznych obejmujących: centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, instalacje wewnętrzne i numery wewnętrzne w obiektach usytuowanych na terenie Miasteczka Studenckiego AGH (w tym 17 domów studenckich). 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) utrzymanie stałej sprawności wszystkich instalacji telefonicznych objętych umową, 2) przegląd i konserwacja instalacji we wszystkich obiektach MS AGH co najmniej jeden raz w miesiącu, 3) prowadzenie stałej kontroli rachunków telefonicznych TP S.A. z taryfikacją wewnętrzną w poszczególnych obiektach objętych umową, 4) prowadzenie stałej kontroli zgodności taryfikatorów w centralach telefonicznych pod względem obowiązujących taryf, numerów kierunkowych, stref czasowych wprowadzanych przez TP S.A., 5) wykonanie szczegółowych comiesięcznych wydruków z wszystkich urządzeń, które posiadają taryfikatory wewnętrzne, 6) wprowadzanie limitów złotówkowych w centralach gdzie występuje możliwość korzystania abonentów z sieci TP S.A. w poszczególnych obiektach. Kwoty zgodne z wpłatami na rozmowy dokonanymi przez studentów u kierownika obiektu, 7) przyjmowanie zgłoszeń o awariach przez 24 godz/dobę, 8) w razie awarii przystąpienie do jej usunięcia najpóźniej do 1 godziny od momentu zgłoszenia, 9) ścisła współpraca z TPSA w zakresie obsługi łączy telefonicznych Miasteczka Studenckiego (doradztwo, pisma, reakcje na awarie numerów telefonicznych zewnętrznych i sieci TP S.A. rozwiązywanie wszystkich problemów z łącznością), 10) informowanie Działu Obsługi Technicznego na bieżąco o problemach i wszelkich awariach związanych z łącznością na terenie Miasteczka Studenckiego AGH, 2. Wykaz materiałów objętych kosztami konserwacji: 1) kable połączeniowe do aparatów telefonicznych, 2) kable słuchawkowe do mikrotelefonów (sznury kręcone), 3) drobne elementy elektroniczne : tranzystory, oporniki, diody, lampki kontrolne, układy scalone itp., 4) kołki rozporowe, gwoździe, opaski, uchwyty do kabli, 5) inne materiały konieczne do wykonywania prac konserwacyjnych o wartości jednostkowej do 20 zł, 3. Wymagania Zamawiającego względem Wykonawców określono z uwagi na: 1) konieczność potwierdzenia fachowości i wiarygodności wykonawcy 2) funkcjonujące w obiektach MS AGH centrale SLICAN 3) funkcjonujące w obiektach MS AGH centrale MIKROTEL 4) funkcjonującą w obiekcie MS AGH centralę KAREL 5) funkcjonujące w obiektach MS AGH numery wewnętrzne na Miasteczku z centrali ALCATEL 6) współpracę zainstalowanych w obiektach MS AGH central MIKROTEL, SLICAN i KAREL z centralą ALCATEL znajdującą się na AGH. 4. Zestawienie obiektów oraz zainstalowanych w nich central telefonicznych z ilością aparatów stanowi załącznik nr 8 .do SIWZ 5. Wycenę usługi Wykonawca musi przedstawić uwzględniając ww. opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy oraz załącznik nr 8 i wypełnić załącznik nr 6 do SIWZ 6. Wykonawca winien wyrazić zgodę na minimalny okres płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej 50.33.34.00 - 50.33.34.00 50.33.41.30 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 149136 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM KOŁODZIEJCZYK TELERAD USŁUGI TELEINFORMATYCZNE
jakie przetargi wygrała firma
ADAM KOŁODZIEJCZYK TELERAD USŁUGI TELEINFORMATYCZNE
- TELERAD Usługi Teleinformatyczne Adam Kołodziejczyk, Oś. Złotego Wieku 12/5, 31-616 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 149136
- Oferta z najniższą ceną: 149136 oferta z najwyższą ceną: 149136
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.