eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaRemont nawierzchni jezdni, chodników i poboczy drogi powiatowej ul. Ząbkowickiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Gołonoską do Zbiorników Łosień w Dąbrowie Górniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Dąbrowa Górnicza: Remont nawierzchni jezdni, chodników i poboczy drogi powiatowej ul. Ząbkowickiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Gołonoską do Zbiorników Łosień w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 215395 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166251 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni, chodników i poboczy drogi powiatowej ul. Ząbkowickiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Gołonoską do Zbiorników Łosień w Dąbrowie Górniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) o wartości zamówienia poniżej 4.845.000,00 EUR. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę stanu istniejącego nawierzchni jezdni, chodników i poboczy ul. Ząbkowickiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Gołonoską do zbiorników Łosień, polegających na: 2.1.frezowaniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej jezdni 2.2.ułożeniu nowej nawierzchni asfaltobetonowej wzmocnionej siatką stalową 2.3.demontażu istniejących krawężników betonowych 2.4.montażu krawężników granitowych 2.5.demontażu i montażu obrzeży betonowych 2.6.rozebraniu nawierzchni chodników 2.7.ułożeniu chodników o nawierzchni z kostki betonowej 2.8.wyznaczeniu ścieżki rowerowej w ciągu dla pieszych 2.9.oznakowaniu poziomym i jezdni po ułożeniu nowej nawierzchni asfaltobetonowej SMA. 3. Roboty należy zrealizować na podstawie : 3.1.przedmiarów robót 3.2.Koncepcji Remontu 3.3.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zawierających zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania i odbioru robót. 3.4.wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy 3.5.zasad wiedzy technicznej , sztuki budowlanej i przepisów prawa. 4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 4.1.Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 4.2. Ustawą z dnia 20 czerwca 1999 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) 4.3. Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2007, Nr 19, poz. 115 z pózn. zm) 4.4.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U. z 2003, Nr 177 poz.1729) 4.5.Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zmianami). 5. Wymagania organizacyjne 5.1.przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest posiadać zatwierdzoną czasową organizację ruchu; 5.2.przed rozpoczęciem robót drogowych wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Zarządcy Drogi tj. Wydziału Komunikacji i Drogownictwa tutejszego Urzędu decyzję administracyjną na zajęcie pasa drogowego zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 19, poz.115 z późn. zm) - wraz z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas prowadzenia robót. Zajęcie pasa drogowego nie podlega opłacie; 5.3.wykonawca z chwilą przejęcia placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za ewentualne szkody użytkowników drogi, oraz w związku z niewłaściwą lub nieterminową realizacją określonego na piśmie zakresu rzeczowego robót; 5.4.o ile wystąpi taka konieczność, przedmiot zamówienia może być realizowany również na wydłużonej zmianie i w godzinach nocnych; 5.5. roboty budowlane będą prowadzone na drodze o kategorii drogi powiatowej, przy odbywającym się ruchu pojazdów; 5.5. w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się służyć doradztwem technicznym w zakresie tematów technologicznych, biorąc udział w naradach oraz udzielając pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego. 6. Rozwiązania równoważne 6.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 6.2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych. 7. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy powinni zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł. 8. Ubezpieczenie placu budowy Wykonawca ubezpieczy plac budowy na czas realizacji umowy. Kwota ubezpieczenia będzie nie mniejsza niż 600.000,00 zł. Ubezpieczenie ma obejmować okres od dnia przekazania placu budowy do 30 dnia po zrealizowaniu przedmiotu umowy. W przypadku, gdy wydłużenie okresu realizacji umowy nastąpi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, koszt wszystkich koniecznych ubezpieczeń uzupełniających, w szczególności przedłużenia okresu ubezpieczenia, ponosi Wykonawca. Dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia zostanie niezwłocznie dostarczony Zamawiającemu, jednak nie później niż w dniu przekazania placu budowy. Dokument świadczący, że plac budowy został ubezpieczony- stanowić będzie załącznik załącznik nr 3 do umowy. 9. Gwarancja i rękojmia 9.1. Na przedmiot niniejszego zamówienia ustala się 5 letni okres gwarancji jakości, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.. 9.2. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi na okres 5 letni licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 10. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 731625,13

  • Oferta z najniższą ceną: 731625,13 / Oferta z najwyższą ceną: 1331109,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.