Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Kutno: ochrona fizyczna osób i mienia
Numer ogłoszenia: 215419 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kutnie , ul. Troczewskiego 12, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 0-24 355 61 04, faks 0-24 355 65 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbaskarbowa.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona fizyczna osób i mienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej stałej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Kutnie przy ul. Troczewskiego 12 składającym się z: 1)budynku administracyjno-biurowego o 5-ciu kondygnacjach naziemnych i jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) o pow. całkowitej 3.744,5m2, 2)dwóch garaży o łącznej powierzchni 50,9m2, 3)nieogrodzonego terenu wokół budynku o pow. 2.340m2. 3. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły przez cały okres trwania umowy, w tym również we wszystkie soboty oraz dni wolne od pracy w systemie dwuzmianowym w ciągu każdej doby, przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony co najmniej pierwszego stopnia. 4. Sposób realizacji usługi ochrony: 1) Jeden posterunek jednoosobowy, dwuzmianowy: - całodobowo we wszystkie dni, 2) Jeden posterunek jednoosobowy, jednozmianowy pełniący m.in. funkcję portiersko-informacyjną wyłącznie: a) w dni pracy urzędu przypadające w poniedziałki, środy, czwartki, piątki w godz. 7.00 - 15.00, z zastrzeżeniem, że w wydłużonym czasie pracy Urzędu związanym z akcją składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu za rok poprzedni w godz. 7.00-18.00. b) we wtorki w godz. 7.00 - 18.00; c) w soboty podczas przyjmowania klientów w związku z akcją składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu za rok poprzedni i organizacją Dnia Otwartego w godz. 8.00-13.00. 5. Wykonawca zagwarantuje wsparcie grupy interwencyjnej reagującej max. w ciągu 15 minut na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym urządzeniem wykonanym z terenu obiektu Urzędu podczas pełnienia ochrony przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony. Podczas pełnienia ochrony przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony, wsparcie grupy interwencyjnej nie jest wymagane. 6. W soboty, za wyjątkiem sobót, o których mowa w pkt. 4 ust. 2 lit. c niniejszego rozdziału, i w dni wolne od pracy w myśl przepisów ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 roku nr 4, poz. 28 z późn. zm.), Wykonawca realizuje usługę wyłącznie poprzez jeden całodobowy dwuzmianowy posterunek jednoosobowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizują co najmniej 3 usługi o wartości brutto minimum 300.000zł (trzysta tysięcy złotych) każda, których przedmiotem każdej była/jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku użyteczności publicznej; Na potrzeby niniejszego postępowania uznaje się za budynek użyteczności publicznej - budynek (biurowy lub socjalny) przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. 4) zagwarantują Zamawiającemu podczas realizacji usługi wsparcie grupy interwencyjnej reagującej max. w ciągu 15 minut na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym urządzeniem wykonanym z terenu obiektu Urzędu; 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000zł (pięćset tysięcy złotych), 2. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie oświadczenia oraz dokumenty, których wykaz zawiera rozdział 9 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć do oferty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualną koncesję uprawniającą do świadczenia usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 8) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizowanych co najmniej 3 usług o wartości brutto minimum 300.000zł (trzysta tysięcy złotych) każda, których przedmiotem każdej była/jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku użyteczności publicznej wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi, że usługi te zostały/są należycie wykonane/wykonywane. 9) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych uprawnień (licencji pracownika ochrony co najmniej I stopnia). W przypadku wskazania w przedmiotowym wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tych osób przy wykonywaniu zamówienia; 10) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000zł. W przypadku wygaśnięcia polisy OC w trakcie terminu wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia do oferty oświadczenia o przedłużaniu polisy do 31.12.2012r. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbaskarbowa.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Kutnie
Referat Spraw Ogólnych pokój nr 113
ul. Troczewskiego 12
99-300 Kutno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Kutnie ul. Troczewskiego 12 99-300 Kutno pokój nr 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
- Organizowanie i wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Kutno w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.2.2024)
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno, gmina Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.