eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutnousługa całodobowej ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Kutnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Kutno: usługa całodobowej ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Kutnie
Numer ogłoszenia: 255797 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215419 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Troczewskiego 12, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 0-24 355 61 04, faks 0-24 355 65 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa całodobowej ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Kutnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prezdmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej stałej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Kutnie przy ul. Troczewskiego 12 składającym sią z:1/budynku administracyjno-biurowego o 5-ciu kondygnacjach naziemnych i jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) o pow. całkowitej 3.774,5m2, 2/dwóch garaży o łącznej powierzchni 50,9m2, 3/ nieogrodzonego terenu wokół budynku o pow. 2.340m2. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły przez cały okres trwania umowy, w tym również we wszystkie soboty oraz dni wolne od pracy w systemie dwuzmianowym w ciągu każdej doby, przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony co najmniej pierwszego stopnia. Sposób realizacji usługi ochrony:1/ Jeden posterunek jednoosobowy, dwuzmianowy:-całodobowo we wszystkie dni, 2/ Jeden posterunek jedoosobowy, jednozmianowy pełniący m.in. funkcję portiersko-informacyjną wyłącznie:a/w dni pracy urzędu przypadające w poniedziałki, środy, czwartki, piątki w godz.7.00-15.00, z zastrzeżeniem, że w wydłużonym czasie pracy Urzędu związanym z akcją składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu za rok poprzedni w godz. 7.00-18.0 b/ we wtorki w godz.7.00-18.00;c/ w soboty podczas przyjmowania klientów w związku z akcją składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu za rok poprzedni i organizacja Dnia Otwartego w godz. 8.00-13.00.Wykonawca zagwarantuje wsparcie grupy interwencyjnej reagującej max. w ciągu 15 minut na powiadomieniewykonane pilotem napadowym lub innym urządzeniem wykonanym z terenu obiektu Urzędu podczas pełnienia ochrony przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony.Podczas pełnienia ochrony przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony, wsparcie grupy interwencyjnej nie jest wymagane. W soboty, za wyjątkiem sobót, o których była mowa wcześniej i w dni wolne od pracy w myśl przepisów ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz.U. z 1951 roku nr 4, poz.28 z późn. zm.). Wykonawca realizuje usługę wyłącznie poprzez jeden całodobowy dwuzmianowy posterunek jedoosobowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 253929.45 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTISERVICE sp.z o.o, ul. Medyczna 8, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 225716.40
  • Oferta z najniższą ceną: 225716.40 oferta z najwyższą ceną: 418209.84
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.