Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Numer ogłoszenia: 215519 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 392346 - 2009 data 12.11.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: V.1).
- W ogłoszeniu jest: 24.05.2009.
- W ogłoszeniu powinno być: 24.06.2009.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wsparcie dla systemu Load Balancer F5
- Wykonanie II etapu remontu podwórka z drogą dojazdową przy ul. Przemysłowej 34, 36, 38, Rozbrat 10/14 w Warszawie
- Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korycie cieku Jasienicki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym ul. Szkolna w m. Jasienica gm. Jasienica
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 2 Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.