Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Ruda Śląska: Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 215861 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta: 1.zamiatanie przystanków, opróżnianie koszy, wywóz zanieczyszczeń, mycie ławek lub siedzisk oraz paneli informacyjnych w przypadku przystanków w nie wyposażonych, 2. bieżące ustawienie poprzewracanych koszy, usuwanie plakatów, ogłoszeń, afiszy,, 3. zakup i wymiana koszy znajdujących się na wysepkach przystankowych na kosze betonowe bez wkładu, 4. w sezonie zimowym odśnieżanie przystanków i posypywanie piaskiem, usuwanie zlodowaceń, usuwanie śniegu z dachu wiat przystankowych, wywożenie śniegu i lodu wg potrzeb, 5. wykonywanie prac porządkowych - interwencyjnych - każdorazowo na polecenie Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska oraz Straży Miejskiej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.22.10.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postepowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniaja nastepujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postepowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał minimum 3 usługi polegające na sprzątaniu przystanków i/lub chodników lub na obsłudze koszy przyulicznych na łączną kwotę min. 300.000 zł brutto, b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do9 wykonania zamówienia tj. przynajmniej - 9 osób w przypadku złożenia oferty na zad.I oraz 6 osób w przyapdku złożenia oferty na zad.II a w przyadku złożenia oferty na dwa zadania 15 osób, c) Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - samochód ciężarowy o ładowności pow.1000kg - zad. I- 2 szt./ zad.II -1 szt - szczotka mechaniczna - zad. I -2 szt. /zad.II -1 szt. - odkurzacz do zbierania nieczystości - zad.I- 2 szt./ zad.II -1 szt. - urządzenie do odśnieżania - zad. I- 2 szt./ zad.II- 1 szt. W przypadku składania ofert na dwa zadania Wykonawca winien wykazać ilość sprzętu będącą sumą wymaganej ilości zadania I i II 3. Znajdują się w sytuacji ekonomixznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu zpostepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy składanie na podstawie art.44 ustawy o spełnianiu warunków z art.22 ustawy. 2.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania w oparciu o art. 24 ustawy. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krotszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5.Dokumenty (np.referencje) potwierdzające, że3 usługi o których mowa wyżej zostały wykonane nalezycie. 6.Wykaz osób i podmiotów (tzw.podwykonawców o ile Wykonawca zamierza powierzyć jakiś zakres zamówienia podwykonawcom), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 7.Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicnych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Ślaska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicnych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Ślaska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.12.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych w dzielnicach: Ruda, Godula, Orzegów, Chebzie, Nowy Bytom, Bykowina i Wirek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eksploatacja przyatnków i wysepek przystankowych polegająca na wykonywaniu przac porządkowych podanych powyżej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Eksploatacja przystanków w dzielnicach: Bielszowice, Halemba i Kochłowice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eksploatacja przystanków polegająca na wykonywaniu prac porządkowych tak jak podano powyżej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Sporządzenie wznowień granic nieruchomości oraz sporządzenie projektu podziału nieruchomości, projektów podziałów oraz mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonych na terenie miasta Ruda Śląska
- Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach przy ul. Janasa 15 i ul. Janasa 21 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa trzech sztuk aparatów USG wraz z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej Gliwice, Przychodni Brackiej Knurów, Przychodni Brackiej Staszic - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Likwidacja/rozbiórka 4 mostów przenośnikowych o numerach 98,99,101 oraz 138 w ZPMW Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.