eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaEksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Ruda Śląska: Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 215861 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta: 1.zamiatanie przystanków, opróżnianie koszy, wywóz zanieczyszczeń, mycie ławek lub siedzisk oraz paneli informacyjnych w przypadku przystanków w nie wyposażonych, 2. bieżące ustawienie poprzewracanych koszy, usuwanie plakatów, ogłoszeń, afiszy,, 3. zakup i wymiana koszy znajdujących się na wysepkach przystankowych na kosze betonowe bez wkładu, 4. w sezonie zimowym odśnieżanie przystanków i posypywanie piaskiem, usuwanie zlodowaceń, usuwanie śniegu z dachu wiat przystankowych, wywożenie śniegu i lodu wg potrzeb, 5. wykonywanie prac porządkowych - interwencyjnych - każdorazowo na polecenie Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska oraz Straży Miejskiej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.22.10.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postepowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniaja nastepujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postepowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał minimum 3 usługi polegające na sprzątaniu przystanków i/lub chodników lub na obsłudze koszy przyulicznych na łączną kwotę min. 300.000 zł brutto, b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do9 wykonania zamówienia tj. przynajmniej - 9 osób w przypadku złożenia oferty na zad.I oraz 6 osób w przyapdku złożenia oferty na zad.II a w przyadku złożenia oferty na dwa zadania 15 osób, c) Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - samochód ciężarowy o ładowności pow.1000kg - zad. I- 2 szt./ zad.II -1 szt - szczotka mechaniczna - zad. I -2 szt. /zad.II -1 szt. - odkurzacz do zbierania nieczystości - zad.I- 2 szt./ zad.II -1 szt. - urządzenie do odśnieżania - zad. I- 2 szt./ zad.II- 1 szt. W przypadku składania ofert na dwa zadania Wykonawca winien wykazać ilość sprzętu będącą sumą wymaganej ilości zadania I i II 3. Znajdują się w sytuacji ekonomixznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu zpostepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy składanie na podstawie art.44 ustawy o spełnianiu warunków z art.22 ustawy. 2.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania w oparciu o art. 24 ustawy. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krotszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5.Dokumenty (np.referencje) potwierdzające, że3 usługi o których mowa wyżej zostały wykonane nalezycie. 6.Wykaz osób i podmiotów (tzw.podwykonawców o ile Wykonawca zamierza powierzyć jakiś zakres zamówienia podwykonawcom), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 7.Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicnych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Ślaska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicnych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Ślaska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.12.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych w dzielnicach: Ruda, Godula, Orzegów, Chebzie, Nowy Bytom, Bykowina i Wirek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eksploatacja przyatnków i wysepek przystankowych polegająca na wykonywaniu przac porządkowych podanych powyżej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Eksploatacja przystanków w dzielnicach: Bielszowice, Halemba i Kochłowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eksploatacja przystanków polegająca na wykonywaniu prac porządkowych tak jak podano powyżej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.