To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Raba Wyżna: WYKONANIE AUDYTU, PRZEBUDOWY STRONY INTERNETOWEJ URZĘDU, COACHING, OPRACOWANIE PROCEDUR STANOWISKOWYCH I AKTUALIZACJI STRON INTERNETOWYCH URZĘDU ORAZ KONSULTACJE EKSPERCKIE W RAMACH PROJEKTU POD NAZWĄ MAŁY URZĄD - WYSOKA JAKOŚĆ I ZAUFANIE SPOŁECZNE, REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET V, DZIAŁANIE 5.2, PODDZIAŁANIE 5.2.1.
Numer ogłoszenia: 216084 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166752 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raba Wyżna, Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie, tel. 018 2691250, faks 018 2691251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE AUDYTU, PRZEBUDOWY STRONY INTERNETOWEJ URZĘDU, COACHING, OPRACOWANIE PROCEDUR STANOWISKOWYCH I AKTUALIZACJI STRON INTERNETOWYCH URZĘDU ORAZ KONSULTACJE EKSPERCKIE W RAMACH PROJEKTU POD NAZWĄ MAŁY URZĄD - WYSOKA JAKOŚĆ I ZAUFANIE SPOŁECZNE, REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET V, DZIAŁANIE 5.2, PODDZIAŁANIE 5.2.1..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A) Audyt i przebudowa strony internetowej urzędu Celem audytu jest opracowanie zaleceń skutkujących poprawą następujących wskaźników: liczba odwiedzin serwisu liczba pracowników gminy upoważnionych do wprowadzania/aktualizowania informacji w serwisie dostępność serwisu dla osób niepełnosprawnych Analiza SEO (ang. Search Engine Optimization) z uwzględnieniem co najmniej: badania słów kluczowych, propozycje słów kluczowych generujących dużo odwiedzin, analiza na frazy kluczowe w Google, analiza optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek, analizowanie widoczności strony przez roboty wyszukujące, analiza treści serwisu, analiza linków wychodzących oraz wiele innych. Analiza użyteczności z uwzględnieniem co najmniej: badanie dostępu do strony, czasu jej generowania, czasu generowania poszczególnych elementów strony, analiza skuteczności nawigacji na stronie, analiza zgodności strony z czołowymi przeglądarkami na rynku polskim, analiza wyszukiwania informacji w obrębie witryny, analiza czytelności strony, analiza głębokości nawigacji na stronie, analiza odnośników koniecznych oraz odnośników zbytecznych zawartych w serwisie. Analiza techniczna z uwzględnieniem co najmniej: analiza poprawności składni kodu oraz poprawności kaskadowych arkuszy styli, analiza objętości kodu strony głównej jak i podstron, analiza szybkości wykonywania się skryptów na stronie www, analiza kodu witryny pod kątem robotów wyszukujących informacje w Internecie, Analiza projektu graficznego z uwzględnieniem co najmniej: badanie doboru kroju i wielkości czcionek, badanie doboru kolorów szaty graficznej, analiza rozkładu informacji na stronie głównej, analiza doboru grafik oraz zestawienia palety kolorów, analiza ilości oraz potrzeby stosowania animacji Flash i innych, analiza tła strony internetowej Podsumowanie, wnioski i zalecenia: wybrane i zalecane wyrażenia kluczowe dla strony Internetowej wnioski i statystyki przeprowadzonych analiz strony internetowej zalecenia końcowe przedstawienie wyników i procedur analizy w formie pisemnej - raportu Przebudowa strony internetowej Urzędu - www.rabawyzna.pl (utworzenie nowej szaty graficznej, opracowanie ergonomicznego sposobu poruszania się po serwisie), z integracją z serwisami BIP - http:bip.rabawyzna.pl i e-Urząd - http:gwrabawyzna.peup.pl oraz dostosowanego ergonomicznie do obsługi przez panel dotykowy około wielkości 17. Wykonanie co najmniej dwóch projektów graficznych serwisu www.rabawyzna.pl Projekty muszą zawierać co najmniej takie moduły funkcyjne jak obecny serwis Projekt nowego serwisu powinien zawierać włączaną opcję wyświetlania dla osób niedowidzących Projekt musi zawierać informację realizacji zintegrowania treści z serwisami BIP - http:bip.rabawyzna.pl i e-Urząd - http:gwrabawyzna.peup.pl Projekt musi zawierać system bezpiecznego dostępu do serwisu poprzez logowanie użytkowników i administratorów z możliwością ustawiania dostępu do poszczególnych modułów i ról w systemie. Projekt musi zawierać mechanizmy kontroli bezpieczeństwa portalu oraz sygnalizacje i rejestrację prób nieautoryzowanej ingerencji. Wykonanie wybranego i zaakceptowanego projektu nowego serwisu , (w trakcie wykonywania - kontakt celem uzgodnień i akceptacji - po pełnej akceptacji, wykonanie i przeniesienie danych z poprzedniego serwisu) B) Opracowanie procedury aktualizacji stron internetowych urzędu po przebudowie Wykonanie dokumentacji składającej się z: Diagramu czynności z interfejsem użytkownika Opis czynności z podziałem na funkcje i uprawienia użytkowników wykonanie tej dokumentacji w formie elektronicznej wraz z jednym kompletem w formie papierowej W przypadku wykonania autorskiego modułów oraz pozostałych elementów strony (przeniesienie praw autorskich na Urząd - z dostępem do kodu i możliwości modyfikacji). Preferowane rozwiązanie na licencji open source C) Coaching dla administratora i użytkowników wdrożonego w UG Raba Wyżna systemu elektronicznego obiegu dokumentów (4 grupy po 8 osób na miejscu, dwudniowe) u Zleceniodawcy tj. w Urzędzie Gminy Raba Wyżna. System Obiegu Dokumentów (SOD) - wszystkie czynności związane z obiegiem dokumentów w urzędzie z wykorzystaniem programu FINN 8 SQL. Uczestnikami coachingu będą osoby zatrudnione w urzędzie użytkownicy oraz administratorzy systemu obiegu dokumentów. Po odbyciu szkolenia Wykonawca obowiązany jest przedstawić listę obecności na szkoleniu Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania ćwiczeń mających pozwolić na zapoznanie się z narzędziami informatycznymi dostępnymi dla pracowników urzędu i rekomendowanymi do użycia, zgodnie z zakresem wdrożenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów Finn 8 SQL. W zakresie coachingu muszą się znaleźć następujące zagadnienia dopasowane do warunków technicznych panujących w urzędzie : Graficzny interfejs użytkownika systemu obiegu dokumentów podstawowe funkcjonalności, znaczenie komunikatów systemowych, funkcje przyporządkowane poszczególnym pozycjom menu metod dostępu do zasobów zbioru możliwych do wykonania czynności Wdrażania procedur obiegu dokumentów Metody zarządzania informacją o sprawie Funkcjonowanie elektronicznego systemu obiegu dokumentów i jego integracja z elektroniczną skrzynką podawczą Optymalne wykorzystanie integracji elektronicznego obiegu dokumentów z BIP w celu poprawy komunikacji z obywatelami, Ćwiczenia z wykorzystania funkcjonalności wdrożonego oprogramowania Dodatkowo w ramach szkolenia dla osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych podjęte muszą być zagadnienia: o Zarządzania zespołami i uprawnieniami o Relacji pomiędzy elektronicznym systemem obiegu dokumentów a systemem komunikacji wewnętrznej, w szczególności doboru narzędzia dopasowanego do potrzeb oraz łącznego wykorzystania tych narzędzi Sposoby automatyzacji procesu przekazywania dokumentów, Metody zarządzania informacją o sprawie, Funkcjonowanie elektronicznego systemu obiegu dokumentów i jego integracja z elektroniczną skrzynką podawczą D) Opracowanie procedur stanowiskowych dla biura obsługi klienta z uwzględnieniem elektronicznego Urzędu - eUrzad (system FINN wdrożony w UG Raba Wyżna) w tym zastosowanie profilu zaufanego z ePUAP oraz podpisu elektronicznego z certyfikatem kwalifikowanym dla dokumentu elektronicznego w myśl ustawy o informatyzacji. Zakres informacji w instrukcji biura obsługi klienta obejmował będzie, co najmniej: procedury przekazywania i opisywania dokumentów, zasady dekretacji zadań, graficzny interfejs użytkownika systemu obiegu dokumentów: podstawowe funkcjonalności, znaczenie komunikatów systemowych, funkcje przyporządkowane poszczególnym pozycjom menu, metod dostępu do zasobów, zbiór możliwych do wykonania czynności. procedury przekazywania i opisywania dokumentów z biura obsługi klienta do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, zasady inicjacji procesów administracyjnych w wyniku przyjęcia dokumentu za pośrednictwem biura obsługi klienta, zastosowanie podpisu elektronicznego z certyfikatem kwalifikowanym dla dokumentu elektronicznego E) Konsultacje eksperckie w zakresie rozwiązań ICT w administracji publicznej w oparciu o wdrożony system FINN 8 SQL w UG w ilości 40 godzin u Zleceniodawcy tj. w Urzędzie Gminy Raba Wyżna. Wykonawca przeprowadzi konsultacje na podstawie ankiet wykonanych wcześniej we własnym zakresie. Konsultacje muszą stanowić dopełnienie szkoleń (coachingu) z tego zakresu, każdy urzędnik zostanie potraktowany indywidualnie ze względu na zróżnicowane tempo przyswajania nowych rozwiązań wdrażanych w urzędzie. Ekspert ma odpowiadać na powstałe pytania i niejasności związane z ww zagadnieniami. F) szkolenie z zakresu informacji o wymogach prawnych i sposobie pracy w e-urzędzie (2 grupy, wszyscy pracownicy urzędu tj.35 osób, jednodniowe x 8 godzin w siedzibie Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.22.20 - Usługi opracowywania oprogramowania dla internetu i intranetu 79.21.20.00 - Usługi audytu 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji 71.62.10.00 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W RAMACH PROJEKTU POD NAZWĄ MAŁY URZĄD - WYSOKA JAKOŚĆ I ZAUFANIE SPOŁECZNE, REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET V, DZIAŁANIE 5.2, PODDZIAŁANIE 5.2.1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LTC SP. Z O.O., NARUTOWICZA 2, 98-300 WIELUŃ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48462,00
Oferta z najniższą ceną: 48462,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48462,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie audytu energetycznego wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową dla inwestycji pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Dobrym Mieście
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
więcej: Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.